Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Tööõpetus: 3c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Katrin Kannik

väikerühma õpetaja

Kontakt: Katrin.Kannik@nooruse.edu.ee

Loodud: 30. august 2018. a. kell 11.50
Muudetud: 4. september 2018. a. kell 09.39

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Tööõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• omandab vajalikud oskused igapäevaeluks, tööks ja harrastusteks;
• omandab teadmisi mitmesuguste materjalide, töövahendite ja -traditsioonide kohta ning oskab neid oma töös kasutada;
• kogeb eneseteostuse võimalusi käelise tegevuse kaudu, arendab loovust ja esteetilist maitset;
• õpib tundma ja valima sobivamaid töövõtteid, olema säästlik ettevõetud töös;
• arendab tööks vajalikke isiksuse omadusi: vastutustunnet, täpsust, püsivust ning töökultuuri ja -harjumusi;
• omandab oskuse iseseisvalt mõelda, töötada, otsustada, hinnata oma tööd kriitiliselt.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I nädal
Sünnipäevaplakat

II nädal
Liiklusmeelespea (ruumiline pilt)

III nädal
Töö lõpetamine (liiklusreeglid)

IV nädal
Puu (frotaaž, puulehed, õlipastellid, koopiapaber)

V nädal
Sügisannid (rebimine, rasvakriit)

VI nädal
Taimedega seinapilt (taimetrükk, guašš)

VII nädal
Siil ja õunad

VAHEAEG
I nädal
Kõrvits (värviline paber)

II nädal
Isadepäeva kingitus

III nädal
Kontrastpilt (värviline paber)

IV nädal
Kuusk (valge ja roheline paber)

V nädal
Päkapikud (värviline paber)

VI nädal
Jõulupärg (värviline paber- rühmatöö)

VII nädal
Jõulukaart (vati- tikutrükk)

VAHEAEG

I nädal
Saluut (pritsimistehnika)

II nädal
Minu lemmikloom (plastiliin)

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

I poolaasta tööõpetus
Oskad kasutada materjale säästlikult.
Tead erinevaid õpitud tehnikaid.
Oskad kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal.
Oskad iseseisvalt töötada, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke.

Hindamine üles

Tööõpetus kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus,loomingulisus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.

3. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. eKoolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
I poolaastal hindamisele tulevad osaoskused:
* Oskad kasutada õpitud töövõtteid
* Sul on kaasas vajalikud töövahendid
* Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.

Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Lisaks on:
* e- koolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.

Konsultatsioon teisipäeviti kell 13.00 ruumis 107.