Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kunst: - prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Stevelin Tamm

klassiõpetaja

Kontakt: Stevelin.Tamm@nooruse.edu.ee

Loodud: 29. august 2018. a. kell 12.22
Muudetud: 21. jaanuar 2019. a. kell 13.12

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli kunstiõpetusega taotletakse, et põhikooli lõpuks õpilane:
1)oskab loomingulises tegevuses, loovtöö, uurimise ja refleksiooni käigus kasutada loova ja kriitilise mõtlemise ning probleemi lahendamise oskusi;
2)tunnetab ja arendab oma loomingulisi võimeid, väärtustab isikupära ja erinevaid lahendusi;
3)õpib tundma visuaalsete kunstide väljendusvahendeid ning suudab luua erinevaid kunstitöid, rakendades õpitud teadmisi ja oskusi;
4)eksperimenteerib mõtete, mõistete, vahendite, materjalide ning tehnikatega;
5)töötab iseseisvalt ja teeb koostööd kaaslastega;
6)rakendab omandatud oskusi teistes õppeainetes ja igapäevaelus;
7)õpib tundma ja väärtustab nii mineviku kunstipärandit kui ka nüüdisaegset kunsti;
8)seostab kunsti, kultuuri, teaduse ja tehnoloogia arengut;
9)mõistab kunsti kui kultuuridevahelist suhtluskeelt, teadvustab kultuurilist mitmekesisust ja kunsti rolli ühiskonnas;
10)väljendab oma arvamusi ja teadmisi suuliselt ning kirjalikult, kasutades (kunsti)oskussõnavara;
11)tegutseb eetiliselt ja ohutult nii päris kui ka virtuaalsetes kultuurikeskkondades;
12)mõtestab esemelise ja ruumilise keskkonna ning disaini näidete esteetilisi, eetilisi, funktsionaalseid ja ökoloogilisi aspekte;
13)omab ülevaadet kunsti-, disaini- ja arhitektuurivaldkonnaga seotud ametitest ja elukutsetest.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

03.- 07. 09
Minu suvi
v: Värvi- ja viltpliiatsid, A4 paber

10.- 14. 09
Puulehed
v: akvarellid, A4 paber

17.- 21. 09
Puulehed. Tööde lõpetamine.

24.- 28.09
Vihmavari.
v: õlipastellid, a3 paber, vesivärvid, värviline paber.

01.- 05.10
Õpetajate päev. Teema "Minu õpetaja"

08.- 12. 10
Sügisvärvides taust.

15.- 19.10
Projektipäev

VAHEAEG

29.10.- 02.11.
Raamitud pilt isale

05.- 09.11.
Tööde lõpetamine

12.- 16.11.
*Puuviljad
v: A3, guašid, (korgitrükk)

19.- 23.11.
Tööde lõpetamine

26.11.- 30.11.
Sügisene loodus
V: guašid, a 3 paber

03.- 07.12.
Päkapikud piiluvad (sõrmetrükkl)

10.- 14.12.
Jõulupuu (guašš- värvide tumendamine)

17.- 21.12.
Küünlad ( jõulukaardi kujundamine)

VAHEAEG

07.- 11.01.
Ilutulestiku puhumine kõrre abil

14.-18.01.
Luuletuse illustratsioon valge kriidiga A3 paber, guašid.

NB! Õpetaja võtab endale õiguse teemasid ja teemade järjestust vastavalt vajadusele muuta.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

õpilane
ˇ omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta;
ˇ oskab erinevaid materjale ja töövahendeid oma loomingulises tegevuses kasutada;
ˇ kasutab materjale säästlikult;
ˇ tutvub erinevate tehnikatega;
ˇ oskab töökohta tööks organiseerida;
ˇ täidab töötades ohutusnõudeid, tagab korra ja puhtuse töökeskkonnas;
ˇ oskab teha lihtsamaid korrastustöid;
ˇ oskab näha ilu enda ümber

Hindamine üles

2. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. e-Koolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

I poolaasta lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
1. Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
2. Sul on kaasas vajalikud töövahendid.
3. Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.

Igat osaoskust hinnatakse eraldi, kasutades tähti:
T- tead, kasutad, oskad
P- pead veel harjutama
O- oskus omandamata

Konsultatsioon esmaspäeviti kell 13.00 ruumis 109.