Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Inimeseõpetus: - prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Stevelin Tamm

klassiõpetaja

Kontakt: Stevelin.Tamm@nooruse.edu.ee

Loodud: 29. august 2018. a. kell 12.21
Muudetud: 30. august 2018. a. kell 14.09

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Inimeseõpetusega taotletakse, et õpilane
• õpib suhtlema teiste inimestega ja viisakalt käituma;
• õpib väärtustama üldinimlikke kõlblusnorme;
• õpib tundma oma mina;
• õpib väärtustama perekonda;
• õpib tervislikult elama;
• õpib käituma kriisiolukorras;
• teadvustab seaduste vajalikkuse inimeste ühiselu ja tegevuse korraldamisel ning nende täitmise tähtsuse.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

03.- 07. 09
MINA KOOLIS. Tarkusepäev, TR lk 4-5

10.- 14. 09
Kool vanasti ja praegu, TR lk 6-7

17.- 21. 09
Minu klassikaaslased, TR lk 8-9

24.- 28.09
Traditsioonid ja väärtused minu koolis, TR lk 10-11

01.- 05.10

Koolireeglid, TR lk 12-13

08.- 12. 10
Minu perekond, TR lk 14-15

15.- 19.10
Minu kodu,TR lk 16-17

VAHEAEG

29.10.- 02.11.
Minu sugulased. TR k 18-19

05.- 09.11.
Mardi- ja kadripäev TR lk 20-21

12.- 16.11.
Sündmused ja traditsioonid peres. TR lk 22-23

19.- 23.11.
Erinevad ametid. TR lk 24-25

26.11.- 30.11.
Ohud kodus. TR lk 26-27

03.- 07.12.
Ohud kodu ja kooli ümbruses. TR lk 28-29

10.- 14.12.
Advendiaeg. TR lk 30-31

17.- 21.12.
Jõulud. TR lk 32-33

VAHEAEG

07.- 11.01.
Kordamine. TR lk 34-36

14.-18.01.
Mina ja kodumaa. Eesti Vabariigi sümbolid Tr lk 4 - 5

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
... teab, millal on tarkusepäev.
... saab aru, et õppimine on vajalik.
... oskab rääkida oma esimesest koolipäevast.
.... oskab kooliteel turvaliselt liigelda.
... oskab rääkida oma koolist ja seda teistega võrrelda.
... teab, et koolid olid vanasti teistsugused.
.... teab, mis tunnid tal on ja mida tal koolis vaja läheb.
... mõistab, et tema ümber on erinevad lapsed.
... oskab erinevustega arvestada ja suhtub kõigisse sõbralikult.
.... teab, missuguseid sündmusi tema koolis tähistatakse.
.... oskab toimunud üritustest rääkida.
... oskab määratleda, mis ajal erinevad sündmused toimuvad.
... mõistab, et sündmuste tähistamine annab võimaluse koos teistega aega veeta.
... teab, missugused reeglid on tema klassis ja koolis.
.... mõistab, miks on reegleid vaja.
... oskab probleeme rahumeelselt lahendada ja vabandada.
... teab reegleid, millest liikluses peab kinni pidama.
... mõistab, miks perekond on tähtis.
... teab, et on olemas erinevad perekonnad.
... oskab rääkida oma perekonnast.
... teab, mis on lastekodu ja kasupere.
... mõistab, et kodud on erinevad.
... oskab oma kodukohta kirjeldada ja pere tegemistest rääkida.
... teab, et pereliikmetel on igaühel omad ülesanded.
... mõistab, et tema saab pere heaks midagi teha.
... teab, et koos teistega saab ka tema kodukandi heaks midagi teha.

Hindamine üles

2.klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

I poolaastal tulevad hindamisele järgmised osaoskused:
Tead õpitud liiklusreegleid.
Oskad rääkida oma perekonnast ja kodust.
Oskad rääkida oma koolist; tead, mis tunnid sul on ja mida sul koolis vaja läheb.
Tead, kuidas end ohtude eest hoida.
Tead õpitud tähtpäevi.

Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Lisaks on:
* e- koolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.
* E-koolis on kasutusel ka kirjaliku töö puhul saavutatud punktide arv , mille puhul selgitusse on lisatud maksimumpunktid ja viide osaoskustele.

Konsultatsioon esmaspäeviti kell 13.00 ruum 109.