0 kaarti!
Autor: Stevelin Tamm klassiõpetaja Kontakt: Stevelin.Tamm@nooruse.edu.ee |
Loodud: 29. august 2018. a. kell 12.20
Muudetud: 30. august 2018. a. kell 14.09
Õppeaasta: 2018/2019
Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Motivatsiooni kujundamine, keskendumis-, kohanemis-, ja ümberlülituvusoskuse harjutamine, taju arendamine.
03.- 07. 09
* Arvurida.
10.- 14. 09
* Matemaatilised ristsõnad
17.- 21. 09
* Ruutudesse joonistamine, sümmeetria, peegeldus, mustrid
24.- 28.09
* Tekstülesanded, matem jutukesed
01.- 05.10
* Sudokud
08.- 12. 10
*Arvuta, värvi, nuputa
15.- 19.10
* Nuputamisülesanded
VAHEAEG
29.10.- 02.11.
* Matemaatiline püramiid
05.- 09.11.
* Geomeetrilised kujundid
12.- 16.11.
* Tangramid
19.- 23.11.
* Nuputamisülesanded
26.11.- 30.11.
* Sudokud
03.- 07.12.
* Matemaatilised ristsõnad
10.- 14.12.
* Labürindid
17.- 21.12.
* Matemaatilised mängud
VAHEAEG
07.- 11.01.
* Numbripildid, numbrite ühendamine
14.-18.01.
*Ruutudesse joonistamine, peegelpilt
õpilane:
*oskab orienteeruda tasapinnal
* oskab lahendada nuputamisülesandeid;
* oskab joonistada peegelpildis kujundeid;
*oskab koostada matemaatilist jutukest
*oskab teha mitme tehtega ül, mis sisaldavad nii liitmist kui lahutamist
*oskab luua seoseid varemõpitugaÕpilane:
- on aktiivne, tähelepanelik ja püüdlik;
- teab ja oskab nimetada geomeetrilisi kujundeid;
- oskab orienteeruda tasapinnal;
- oskab lahendada nuputamisülesandeid;
- oskab joonistada peegelpildis kujundeid;
- oskab loendada ja rühmitada esemeid;
- teab ja oskab lahendada kellaga seotud ülesandeid,
- oskab luua seoseid varemõpituga.
2. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus, kirjalikul tööl või eKoolis. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Lisaks on eKoolis kasutusel tähekombinatsioon KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.