Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Eesti keel: 9b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Malle Tustit

eesti keele ja kirjanduse õpetaja

Kontakt: Malle.Tustit@nooruse.edu.ee

Loodud: 28. august 2018. a. kell 10.33
Muudetud: 16. oktoober 2018. a. kell 11.23

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Eesti keel on meie emakeel ja seeon meie mõtlemise alus.Et oskaksime suhelda nii,et olla arusaadavad, on vaja end korrektselt väljendada nii kirjalikus kui suulises kõnes. Et tekste mõista, tuleb osata neisse süüvida ja neid lugeda. Tekstide mõistmine on ka muudest õppeainetest arusaamise alus.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

1.nädal -3.-7. sept
1.Töö organiseerimine. Sissejuhatus ainesse
2.Häälikuühendi põhireegel, kaashäälikuühendi erandreeglid.Etteütlus

2. nädal -10.-14.sept
1.Õigekirja meeldetuletamine.
2.Tekstid ja lugemisstrateegiad

3.nädal -17.-21.sept
1.Klassikirjand
2. Klassikrjandi tagasiside

4.nädal -24.-28.sept
1.Kuidas lugeda teksti?
2.Mitmetasandilised tekstid




5. nädal -1.-5.okt
1.Mitmetasandilised tekstid
2."Loeme mitmes keeles" -teksti analüüs.Õigekirja harjutamine

6. nädal 8.-12. okt
1.Keel ja murre.
2.Eesti keel maailma keelte seas

7.nädal -15.-19.okt
1Eesti keel Euroopas
2.Muutuv keel


8. nädal -29. okt -2. nov
1.Klassikirjand
2.Tekstitüübid. Loo kirjutamine teksti põhjal

9. nädal -5.-9. nov
1.Tekstiliigid
2.Etteütlus

10. nädal -12.-16. nov
1. Häälikute liigid
2.Silbitamine ja poolitamine.

11. nädal 19.-23. nov
1.Täheortograafia põhitõed
2. "

12. nädal 27nov.-1.dets
1. Etteütlus
2.Nimetuletised

13. nädal 3.-7. dets
1.Pilt ja tekst kui tervik
2. Foto

14. nädal 10.-14.dets
1.Klassikirjand
2. Klassikrjandi tagasiside

15. nädal 17.-21.dets
1. Tsitaatsõnad
2. "

16. nädal -7.-11. jaanuar
1. Lühendid
2.Lühendid

17. nädal -14.-18. jaanuar
1. Harjutame õigekirja
2. "

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilased tutvuvad keele olemusega, õpivad tundma eri liiki tekste ja oskavad neid lahti mõtestada.Õpivad õigekirja ja kirjutama kirjandit.

Hindamine üles

Õpilase hinne kujuneb kogu poolaasta jooksul saadud kodu- ja tunnitööde hinnete koondhindena. Hinded on võrdse kaaluga, mitterahuldavaid hindeid on võimalik parandada.Kõikidel õpilastel peab olema sooritatud 2 etteütlust hindele ja 3 klassikirjandit, mille keelehinne kantakse eesti keelde. Etteütluse hindamisel kehtivad järgmised nõuded: hinne 5 -0-1 viga
4 -2-3 viga
3 -4-6 viga
2 -7 jne viga
Kirjandi keele hindamisel võetakse aluseks eksamikirjandi keelehindamisjuhend. http://www.innove.ee/UserFiles/Riigieksamid/2013/Kirjandi%20hindamisjuhend%202012.pdf