Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kehaline kasvatus: 3a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Inga Engso

klassiõpetaja

Kontakt: Inga.Engso@nooruse.edu.ee

Loodud: 27. august 2018. a. kell 13.27
Muudetud: 17. jaanuar 2019. a. kell 12.52

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Õpilane:
mõistab kehalise aktiivsuse tähtsust tervisele ja töövõimele;
valdab põhiteadmisi ja -oskusi, et harrastada sportlikku liikumist iseseisvalt sise- ja välistingimustes;
liigub/spordib ohutus- ja hügieeninõudeid järgides ning teab, kuidas käituda sportimisel juhtuda võivates ohuolukordades;
tunneb ausa mängu põhimõtteid, on koostöövalmis ning liigub/spordib oma kaaslasi austades ja keskkonda säilitades;
oskab kasutada kehalise võimekuse lihtsamaid enesekontrollimeetodeid ning jälgib oma kehalise vormisoleku taset;
tunneb huvi Eestis ning maailmas toimuvate spordi- ja tantsusündmuste vastu;
tunneb liikumisest/sportimisest rõõmu ning on valmis liikumist/sportimist iseseisvalt harrastama.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I nädal
* Üldarendavad harjutused. Rahvastepall
* Rivi- ja korraharjutused. Rahvastepall

II nädal
* Kiirrännak metsas
* Rivi- ja korraharjutused. Rahvastepall

III nädal
* Jooks ja jooksuharjutused ja mängud.
* Kestvusjooks

IV nädal
* Palliviske juurdeviivad harjutused. Mängud pallidega
* Pallivise. Mängud pallidega

V nädal
* Pallivise tulemusele
* Kaugushüppe juurdeviivad harjutused

VI nädal
* Kaugushüpe
* Kaugushüpe tulemusele

VII nädal
* 300 m jooks tulemusele
* Üldarendavad harjutused. Pallimängud

VAHEAEG

I nädal
* Harjutused hüpitsaga. Hüpped. Mängud hüpitsaga
* Hüplemine ajale

II nädal
* Rivi-ja korraharjutused: rivistumine, joondumine, tervitamine, loendamine, pöörded paigal.
Akrobaatilised harjutused. Veered kägaras ja sirutatult. Turiseis
* Akrobaatilised harjutused. Veered kägaras ja sirutatult, turiseis, juurdeviivad harjutused tireliks, tirel ette

III nädal
* Treening ringsüsteemis
* Akrobaatilised harjutused. Veered kägaras ja sirutatult, tirel ette, turiseis, tirel ette ja kaarsild abistamisega. Liikumismängud.

IV nädal
* Rivi-ja korraharjutused. Erinevad kõnni-, jooksu-, hüplemisharjutused. Harjutused hüpitsaga. Hüplemine hüpitsaga
* Akrobaatilised harjutused. Veered kägaras ja sirutatult, tirel ette, turiseis, tirel ette ja kaarsild abistamisega. Liikumismängud.

V nädal
* Erinevad kõnni-, jooksu-, hüplemisharjutused. Harjutused hüpitsaga, paarisharjutused. Hüplemine hüpitsaga.
* Akrobaatika arvestus

VI nädal
* Püramiidid
* Harjutamine võimlemisvõistlusteks

VII nädal
* Harjutamine võimlemisvõistlusteks
* Harjutamine võimlemisvõistlusteks


VIII nädal
*Harjutamine võimlemisvõistlusteks

VAHEAEG

I nädal
* Treening ringsüsteemis
* Rahvastepall

II nädal
* Liikumismängud
* Rahvastepall

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
Oskab rivistuda viirus, kolonnis pöörates paremale, vasakule
Teab ja järgib ohutusnõudeid ja tunni reegleid
Teeb erinevaid kõnni-, jooksu- ja hüplemisharjutusi
Sooritab akrobaatilisi harjutusi

Hindamine üles

Kehalises kasvatuses antakse suulisi ja kirjalikke sõnalisi hinnanguid. Hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang toetab õpilase positiivse enesehinnangu kujunemist. Tunnistusele kantakse kehaline kasvatus hinnates osaoskusi.
I poolaasta lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:

Tead ja järgid kehalise kasvatuse tunnis kehtivaid reegleid ja ohutusnõudeid.
Täidad erinevaid rivi-, korra, jooksu-, viske - ja hüppe- ning rakendusvõimlemise harjutusi.
Oskad käsitseda palli (veeretamine, püüdmine, põrgatamine, viskamine), mängid rahvastepalli.
Läbid joostes võimetekohase tempoga 600 m distantsi.
Sooritad (rütmi)võimlemise ja akrobaatilisi harjutusi.

Sõnaliste hinnangute kriteeriumid:
T = tean, oskan, kasutan.
Sooritab harjutusi õigesti ettenähtud tempos.
Oskab rakendada tunnis õpitut.
On mängudes aktiivne, tunneb ja täidab mängureegleid.
P = pean veel harjutama
Sooritab eelpool nimetatut mõningate eksimustega. Vajab veel harjutamist.
O = oskus omandamata
Sooritab harjutusi valesti, lohakalt.
Ei oma teadmisi ja oskusi läbivõetud õppematerjalist.
Mängudes on vähepüüdlik, ei oska mängida kollektiivis, ei tunne mängureegleid.
Mõjuva põhjuseta keeldub sooritamast harjutusi või osalemast mängudes.