Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Õpioskused: 3a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Inga Engso

klassiõpetaja

Kontakt: Inga.Engso@nooruse.edu.ee

Loodud: 27. august 2018. a. kell 13.10
Muudetud: 20. jaanuar 2019. a. kell 11.32

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Valikaine eesmärgiks on:
* teadmiste-oskuste saamine õpiülesannetega toimetulekuks;
* iseseisva, individuaalse ja rühmatöö, koostöö- ja meeskonnatööoskuste omandamine;
* funktsionaalse lugemise oskuse arendamine;
* õppima õpetamine/õppimine, aineõpetuse toetamine;
* õpilase silmaringi laienemine erinevate teabeallikate kasutamise kaudu

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I nädal
Mõistekaardi koostamine. Mõistekaardi järgi enda suvest jutustamine.
II nädal
Kuidas kasutada teatmeteost?
III nädal
Kooli kodulehe tutvustus. Info otsimine kooli kodulehelt.
IV nädal
Diagrammide lugemine
V nädal
Salakirjade lahendamine
VI nädal
Funktsionaalse lugemise ülesanded
VII nädal
Ristsõnad
VII nädal
Ravimtaimede tutvustuse koostamine rühmaga
VAHEAEG
I nädal
Rühmade tutvustused ravimtaimedest. Viktoriini koostamine.
II nädal
Funktsionaalne lugemine. Töö "Loe ja mõistaga"
III nädal
Diagrammide lugemine
IV nädal
Uurimuse koostamine
V nädal
Funktsionaalne lugemine. Töö "Loe ja mõistaga"
VI nädal
Tekstülesannete lahendamine
VII nädal
Jõulukaartide ja ümbrikute täitmine
VIII nädal
Funktsionaalne lugemine
VAHEAEG
I nädal
Diagrammide lugemine
II nädal
Teatmeteoste kasutamine

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

I poolaasta õpioskused
Oskad töötada tekstiga.
Oskad kasutada teabekirjandust ja sealt infot otsida.
Oskad lugeda tabeleid, diagramme, jooniseid.
Oskad töötada rühmas ja vastutavad ühiselt tehtud töö eest, oskad täita õpiülesannet.

Hindamine üles

3.klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
Õpetajal on õigus valida kas lühema või pikema kirjaliku/suulise sõnalise hinnangu andmise vahel. Kõik hinnangud ei pea kajastuma e-koolis. Paljud tagasisided-hinnangud kajastuvad vaid õpilaspäevikus või õpilase töölehel.

E-kooli tunnistusel kasutatakse tähti ehk lühendeid ja need on kogu kooliastmele ühesugused. Tagasiside ei sisalda emotsioone, vaid teavitab iga konkreetse oskuse OMANDATUST.
Oskuse saavutatuse lühendid ülekooliliselt 1. kooliastme KLASSITUNNISTUSEL:
T – teab, oskab, rakendab, teeb, sooritab, mõistab
P – peab harjutama, treenima (midagi on veel vajaka)
O – omandamata
Lisaks on:
* e- koolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.
* E-koolis on kasutusel ka kirjaliku töö puhul saavutatud punktide arv , mille puhul selgitusse on lisatud maksimumpunktid ja viide osaoskustele.
Konsultatsioon esmaspäeviti kell 13.00 ruum 108.