Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Programmeerimine: 3a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Inga Engso

klassiõpetaja

Kontakt: Inga.Engso@nooruse.edu.ee

Loodud: 27. august 2018. a. kell 12.49
Muudetud: 20. jaanuar 2019. a. kell 11.32

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Valikkursuse eesmärgid:
- õpilane kohaneb tehnoloogia kasutamisega õppetöös
- valdab arvutil peamisi lihtsamaid töövõtteid
- arendab loovust, loogilist, analüüsivat ja abstraktset mõtlemist
- praktiseerib süsteemset käsitlust probleeme ja ülesandeid lahendades
- tunneb lihtsamaid programmide loomise ning probleemide lahendamise baasoskused visuaalse programmeerimisplatvormi scratch, Blue-Bot ja Lego WeDo abil
- valikaine integreeritakse emakeele, kunsti, matemaatika, loodusõpetuse jt ainete õpetusega
aine põhiosa on orienteeritud praktilisel tegevusel

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I nädal
Kordamine Mängud
II nädal
Blue-Bot robotile programmi koostamine
III nädal
Kordavad mängud
IV nädal
Kordavad mängud
V nädal
Blue-Bot roboti harjutused
VI nädal
Blue-Bot roboti harjutused
VII nädal
Scratch programmi kordamine

VAHEAEG
I nädal
Scratch programmi kordamine
II nädal
Blue-Bot robotile mati kavandamine
III nädal
Blue-Bot robotile mati kavandamine
IV nädal
Scratch programmiga töötamine
V nädal
Scratch programmiga töötamine
VI nädal
Blue-Bot robot
VII nädal
Blue-Bot robot
VIII nädal
Scratch programmiga töötamine

VAHEAEG

I nädal
Scratch programmiga töötamine
II nädal
Blue-Bot robot

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

I poolaasta
Õpilane:
- koostab Scratch keskkonnas programmi ja kasutab programmeerimiskäske õigesti
- lahendab probleemülesandeid
- kasutab Blue-Bot programmi
-oskab teha koostööd roboti ehitamise

Hindamine üles

Kokkuvõtva hindamise aluseks on õpetaja tähelepanekud.
Peamine õppesisu on tunnis ette nähtud praktiliste ülesannete sooritamine. Praktiliste ülesannete lahendamisel pakutakse kõigile edutunde kogemust. Vajadusel diferentseeritakse õppeülesandeid.

Hinnangu saab õpilane järgmistes osaoskustes:
* Koostad Scratch keskkonnas programmi ja kasutad programmeerimiskäske õigesti.
* Oskad teha koostööd roboti ehitamisel.
* Kasutab Blue-Bot programmi.

Hinnangute andmisel kasutatakse tähti:
T - tead ja oskad
P - pead harjutama
O - oskus omandamata.
E- koolis kajastub see tähtedega KH (kujundav hinnang), millele järgneb selgitus, millist osaoakust ja kuidas, on hinnatud.

Konsultatsioon esmaspäeviti kell 13.00 ruumis 108.