0 kaarti!
Autor: Liivi Erlenbach õpetaja Kontakt: Liivi.Erlenbach@nooruse.edu.ee |
Loodud: 24. august 2018. a. kell 11.43
Muudetud: 24. august 2018. a. kell 11.43
Õppeaasta: 2018/2019
Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Õpilane
• õpib tundma ja kasutama kunstikeelt;
• arendab oma vaatlusoskust ja kompimismeelt;
• arendab kujundilist mõtlemist ja kujutlusvõimet;
• omandab loovtegevuse kogemusi, arendab loovust ja fantaasiat;
• õpib kasutama kujutavate ja kujundavate kunstide väljendusvahendeid;
• omandab teadmisi kunstiliikidest ja stiilidest;
• õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab oma kunstimaitset
03. - 07.09 Ennast tutvustav pilt - vt. internet ,,Kunst koolis "
10. - 14.09 Ennast tutvustav pilt - vt. internet ,,Kunst koolis "
17. - 21.09 Ennast tutvustav pilt - vt. internet ,,Kunst koolis "
24. - 28.09 Frotaaž puulehtedega - a' 4 must paber, valge paber, värvipliiatsid, liim, käärid vt. internet ,,Kunst koolis "
01. - 05.10 Frotaaž puulehtedega - a' 4 must paber, valge paber, värvipliiatsid, liim, käärid vt. internet ,,Kunst koolis "
08. - 12.10 ,Astrid vaasis " - vt. ,,Rohkem pilte 4.klassi kunstiõpetuses" Van Goghe ,, Päevalilled "
15. - 19.10 ,,Astrid vaasis "
Vaheaeg 22. - 26.10
29.10 - 02.11 Tööde lõpetamine
05. - 09.11 ,,Vaip " - vesivärvid, a'4 paber, liim, käärid ( vt ,,Kunst koolis " Scarlett )
12. - 16.11 ,,Vaip " - vesivärvid, a'4 paber, liim, käärid
19. - 23.11 ,,Vaip " - vesivärvid, a'4 paber, liim, käärid
26. - 30.11 Üks lihtne ülesanne - viltpliiatsid, a'4 paber ( vt ,,Kunst koolis "
03. - 07.12 Üks lihtne ülesanne - viltpliiatsid, a'4 paber
10. - 14.12 Jõulukaartide meisterdamine
17. - 21.12 Jõulukaartide meisterdamine
Vaheaeg 24.12 - 06.01.2019
07. - 11.01 Suled - a'4, nöör, guašš, käärid ( vt ,,Kunst koolis " )
14. - 18.01 Suled - a'4, nöör, guašš, käärid
1) oskab käsitseda õppekavas loetletud töömaterjale ja vahendeid;
2) oskab valikuliselt kasutada tehnikaid ja kujutamisviise loominguliseks eneseväljenduseks;
3) tunneb värviõpetusele omaseid väljendusvõimalusi ning lihtsamaid kompositsioonivõtteid,
4) oskab neid kasutada kujundamisülesannete lahendamisel ruumis ja tasapinnal;
5) tunneb voolimise ja kujundamise võtteid;
6) oskab käsitseda mõningaid kõrgtrüki paljundustehnikaid (papi- ja materjalitrükk);
7) oskab liimi tarvitamata plastmassi- ja metallijäätmetest mänguasju teha oskab valida, ette
valmistada ja kasutada looduslikke materjale rahvakunstialastes ja kujundamistöödes;
8) omab ettekujutust visuaalse kunsti liikidest ning nende väljendusvahenditest.
Hindamise eesmärk on anda õpilasele motiveerivat tagasisidet. Hindamisel on oluline tunnustada lahenduste erinevusi ja väärtustada õpilaste isikupära ning koostööoskusi. Võimaluste piires eelistatakse õpilase tööle suuliste hinnangute andmist ja võimalikult positiivse üldhindega hindamist õppeveerandi lõpus. Oluline on õpilase töösse suhtumine ning kaasatöötamine.
Kunstiõpetus kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut. Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna.
Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, loomingulisus ja suhtumine õppetöösse.
Kasutatakse kujundava hindamise põhimõtet, hinnang A /MA ( arvestatud / mittearvestatud ) kujuneb 1.poolaasta lõpuks.
Hindamisel arvestatakse:
1. Teemale vastavus ja loominguline lähenemine sellele.
2. Kompositsiooni väljenduslikkus.
3. Meeleolu edastamine värvidega.
4. Figuuride dünaamika; lihtsate proportsioonireeglite arvestamine
5. Töö korrektsus ja puhtus.
Õpilane peab oma töö esitama tähtajaliselt. Kui õpilasel õppevahendid puuduvad, teeb ta töö õpetajaga kokkulepitud ajal järele. Konsultatsioon ruumis 303