Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

C-võõrkeel (V): 12abc_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Anneli Auväärt

abiõpetaja, eesti keel teise keelena õpetaja

Kontakt: Anneli.Auvaart@nooruse.edu.ee

Loodud: 24. august 2018. a. kell 11.08
Muudetud: 24. august 2018. a. kell 11.09

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Gümnaasiumi õppekava, I kursus

Kestvus: 31 tundi

Miks me seda ainet õpime? üles

Gümnaasiumi võõrkeeleõpetusega taotletakse, et õpilane:
1) huvituks võõrkeele õppimisest ja oleks võimeline enesetäiendamiseks võõrkeeltes;
2) kasutaks, täiendaks ja arendaks omandatud õpiviise- ja võtteid;
3) omandaks lugemisvilumuse, mõistaks ja oskaks tõlgendada erinevaid tekste ja kasutada seletavat sõnaraamatut;
4) julgeks ja oskaks suhelda õpitavas võõrkeeles erinevates situatsioonides;
5) suudaks aru saada erinevate inimeste võõrkeelselt kõnest ja vestlusest;
6) oskaks ennast kirjalikult väljendada õpitud temaatika piires;
7) tunneks õpitava võõrkeele maa kultuurile iseloomulikke käitumis- ja suhtlusnorme, nende kasutamist kõnes ja kirjas;
8) tunneks huvi õpitava maa kultuuri ja kirjanduse vastu;
9) suudaks omandatud keeleoskust iseseisvalt edasi arendada ja juurde õppida.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I NÄDAL ( 3.-7.09):
1. Ainekaardi ja hindamise tutvustus. Iseendast - küsimustik.
2. Iseendast. Kontaktandmed.

II NÄDAL ( 10.-14.09):
1. Kuulamisülesanded. Aadress, isikuandmed.
2. Isikuankeet. Viisaankeet.

III NÄDAL ( 17.-21.09):
1. Vanus, kuupäev, aasta. Kordamine.
2. Küsimustik iseendast, isikuandmed.

IV NÄDAL ( 24.-28.09):
1. Kordamine: isikuankeet, kuupäev, aasta.
2. KT: isikuankeet, kuupäev, aasta.

V NÄDAL ( 1.- 5.10):
1. KT analüüs. Huvialad.
2. Huvialad, sport.

VI NÄDAL ( 8.-12.10):
1. Huvialad, sport. Vestlus, dialoogid.
2. Kordavad harjutused.

VII NÄDAL (15.-19.10):
1. Kaasaütlev kääne.
2. Kaasaütlev kääne. - harjutused.

VAHEAEG

VIII NÄDAL ( 29.10-2.11):
1. Kordamine: huvialad, kaasaütlev kääne.
2. KT: huvialad, kaasaütlev kääne. ( suuliselt- jutustada huvialadest, kirjalik - kaasaütlev kääne).

IX NÄDAL ( 5.-9.11):
1.-2. Tervis, enesetunne. Kehaosad. Dialoogid.

X NÄDAL (12.-16.11):
1. -2. Tervis. Tõlkelaused, vestlus.

XI NÄDAL ( 19.-23.11):
1.-2. Enesetunne. Grammatikaharjutused.

XII NÄDAL ( 26.-30.11):
1. Kordamine: enesetunne, kehaosad.
2. KT: enesetunne, kehaosad, tervis.

XIII NÄDAL (3.- 7.12):
1. Pere, perekonnaseis.
2. Perekonnaseis. Loeme-tõlgime.

XIV NÄDAL ( 10.-14.12):
1. -2. Igapäevased tegevused ja toimingud. Mis kellast mis kellani?

XV NÄDAL (17.-21.12):
1. Jõulud ja uus aasta.
2. Jõulusoovid.

VAHEAEG

XVII NÄDAL ( 7.-11.01):
1. Kodused toimetused. Päevaplaan.
2. Tegevused ja toimingud. Harjutused.

XIII NÄDAL ( 14.- 18.01):
1. Kordamine. kodused tegevused ja toimingud.
2. KT: kodused tegevused ja toimingud.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

I kursuse lõpuks õpilane:
1) oskab lugeda ja saab aru lihtsast adapteeritud tekstist, suudab sealt leida olulist infot;
2) suudab mõista tuttaval keelematerjalil põhinevat õpetaja ja kaasõpilaste kõnet;
3) on võimeline läbitud õppematerjaliga tekstidest, monoloogidest ja dialoogidest ära tundma tuttavaid keelendeid ja lausestruktuure;
4) oskab kasutada õpitud sõnavara ja keelestruktuure lausete ja minidialoogide koostamiseks;
5) oskab kasutada kursuse jooksul õpitud temade sõnavara:iseendast, perekonnaseis, kontaktandmed, perekond, elukoht, huvialad, sport, enesetunne ja tervis, päevaplaan, kodused toimingud, pühad, oskab kirjutada jõulusoove;
6) oskab esitada lihtsaid küsimusi ja neile vastata;
7) oskab lugeda häälega, õige häälduse ja intonatsiooniga;
8) oskab kasutada läbitud grammatikamaterjali: vanus, kuupäev, aasta, tegusõna olevik ja minevik, mis kellast mis kellani, omadus- ja nimisõna käänamine + eessõnad, kaasaütlev kääne.

Hindamine üles

I kursuse hinde kujunemine:
KT - 4 arvestuslikku hinnet
Suuline arvestus ( huvialad) - 1 arvestuslik hinne
Tunnikontrollid, sõnade tööd - igaüks arvestuslik hinne
Protsessihinded - kokku 1 kokkuvõttev hinne

hindamisel kasutatakse kujundavat ja kokkuvõtvat hindamist.
Puudulikele töödele on üks järeltöö võimalus 10 päeva jooksul alates töö kätte saamisest. Esitamata tööd, tegemata kontrolltööd, sõnade tööd, tunnikontrollid ja jutustamised kajastuvad eKoolis nullina. Kui töö sooritatakse, asendub "0" hindega. Kui perioodi lõpus on töö sooritamata, asendub "0" hindega "1". Puudumiste korral on tarvis KT-d, sõnade tööd, tunnikontrollid ja jutustamised järele vastata. Positiivse kursusehinde ( hinne 3 ) saamiseks võib olla ainult üks arvestuslik puudulik hinne .
Hindamisnormid:
hinne 5 - 100-90%
hinne 4 - 89-75%
hinne 3 - 74-50%
hinne 2 - 49-20%
hinne 1 - 19 - 0%
Konsultatsioonid ja järeltööd ruumis 410 kokkuleppel.