Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kunst: 6a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Lelet Aavik-Part

klassiõpetaja

Loodud: 23. august 2018. a. kell 19.53
Muudetud: 17. oktoober 2018. a. kell 09.25

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli kunstiõpetusega taotletakse, et õpilane arendab oma vaatlusoskust ja kompimismeelt; arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist ning kujutlusvõimet; omandab loovtegevuse kogemusi, arendab loovust; õpib kasutama kujutavate ja kujundavate kunstide väljendusvahendeid; omandab teadmisi kunstiliikidest ja -ajaloost; õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab kunstimaitset.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

3. - 7. september
Mis on kunst?
Loovjoonistamine.
Vajalikud vahendid: A4 paber, värvipliiatsid, viltpliiatsid.

10. - 14. september
Värviõpetus.
Põhivärvid. Sekundaarvärvid.
Värvide segamine värvikaardi loomine.

17. - 21. september
Spordipäev 2018

24. - 28. september
OP-kunst. Kujundid.
Vajalikud vahendid: A4 paber, viltpliiatsid.
https://www.pinterest.com/pin/350014202263895968/

1. - 5. oktoober
OP-kunst. Kujundid.
Vajalikud vahendid: A4 paber, viltpliiatsid.
https://www.pinterest.com/pin/350014202263895968/


8. - 12. okt
Optiline pilt.
Vajalikud vahendid: käärid, värvilised pliiatsid, liim. Foto.
https://www.pinterest.com/pin/423408802463841824/
Näidis: https://www.pinterest.com/pin/532409987189580077/


15. - 19. okt
Jätkub
https://www.pinterest.com/pin/423408802463841824/


23. - 27. oktoober - KOOLIVAHEAEG

29. okt - 2. nov
Aasta looma joonistamine. Ilves
Vajalikud vahendid: harilik pliiats, A4 paber, õlipastellid
Ilves pildil: https://www.pinterest.com/pin/453737731203163260/

5. - 9. nov
Jätkub.
https://www.pinterest.com/pin/453737731203163260/

12. - 16. nov
Ruudustiku abil joonistamine.
Tiiger.

19. - 23. nov
Teibikunst! Oma nime esitähe teipimine paberile, ülejäänud pinna katmine värvidega.
Vajalikud vahendid: A3 paber, vesivärvid, pintsel, teip.

26. - 30. nov
Jätkub eelmise tunni töö, teibikunst.

3. - 7. dets
Talvine maastik, perspektiiv.
Vajalikud vahendid: guašid, A4 paber, plastikkaart. (sobib vana pangakaart vm)

10. - 14. dets
Jõulukaartide meisterdamine.
Vajalikud vahendid: paksem A4 paber, käärid, liim.

17. - 21. dets
Jõuluehte meisterdamine.
Vajalikud vahendid õpetajalt.
Kaasa liim!

27. dets - 5. jaan - KOOLIVAHEAEG

7. - 11. jaanuar

14. - 18. jaanuar

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

1) tunnetab oma kunstivõimeid ja -huve; väljendab visuaalsete vahenditega oma mõtteid, ideid ja teadmisi; loovülesandeid lahendades visandab ja kavandab;
2) kujutab ja kujundab nii vaatluste kui ka oma ideede põhjal, kasutades visuaalse kompositsiooni baasoskusi;
3) rakendab erinevaid kunstitehnikaid (maal, joonistus, kollaaž, skulptuur, foto, video, digitaalgraafika, animatsioon jne);
4) analüüsib nüüdiskunsti teoseid, märkab erinevaid vorme ja sõnumeid, leiab seoseid tänapäeva eluga ning on avatud erinevate kultuuriilmingute suhtes;
5) mõistab tehismaailma ja selle kasutaja suhet; peab silmas eesmärgipärasust, uuenduslikkust, esteetilisust ja ökoloogilisust;
6) mõistab kultuuriväärtuste ja -keskkonna kaitse olulisust;
7) leiab infot kunstiraamatutest ja eri teabeallikatest, uurib ja võrdleb eri ajastute kunstiteoseid;
8) märkab sõnumeid, analüüsides meediat ja reklaami; arutleb visuaalse infoga seotud nähtuste üle ruumilises ja virtuaalses keskkonnas. Tegutseb eetiliselt ja ohutult nii reaalsetes kui ka virtuaalsetes kultuurikeskkondades.

Hindamine üles

Hindamise eesmärk on toetada õpilase arengut, anda tagasisidet õpilase õppeedukuse kohta. Hindamine on süstemaatiline teabe kogumine õpilase arengu kohta, selle teabe analüüsimine ja tagasiside andmine. Hindamine on aluseks õppe edasisele kavandamisele. Hindamisel kasutatakse mitmesuguseid kujundava hindamise ja kokkuvõtva hindamise meetodeid, hindamisvahendeid ja -viise. Teadmiste ja oskuste hindamisel kasutatakse hindeid viiepallisüsteemis (kajastuvad eKoolis). Õppetegevuse vältel saab õpilane õpetajalt ka suulist või kirjalikku sõnalist tagasisidet.

Hindamisel arvestatakse:
1. Teemale vastavus ja loominguline lähenemine sellele.
2. Kompositsiooni väljenduslikkus.
3. Meeleolu edastamine värvidega.
4. Figuuride dünaamika.
5. Töö korrektsus.

Hindamine:
Kunstiõpetus kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut.
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna.
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, loomingulisus ja suhtumine õppetöösse.

Hinne 5
• töövahendid alati kaasas
• jälgib õpetajat, mõtleb kaasa, töötab iseseisvalt
• kindlad teadmised läbivõetud õppematerjali piires
• oskab loogiliselt kasutada eelnevalt õpitud töövõtteid
• kavandab iseseisvalt töö, viib selle lõpuni
• töö korrektne, viimistletud

Hinne 4
• puudub omapoolne idee, loominguline lähenemine
. töös esineb üksikuid vigu
• kavandab töö õpetaja abiga, kuid viib selle iseseisvalt lõpuni
• viimistlus pole täiuslik

Hinne 3
• õppevahendid aeg-ajalt kodus
• suhtumine töösse huvitu
• tööülesannete täitmisel esineb palju vigu
• töö viimistletud halvasti või poolikult

Hinne 2
• õppeülesanded poolikult täidetud
• töö osaliselt tegemata, esitamata või viimistlemata
• puuduvad teadmised läbivõetud õppematerjali osas


Konsultatsioon ja järelvastamine teisipäeviti kell 14.00 - 14.45 ruumis 309 või muul kokkuleppel õpetajaga.