Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Matemaatika: 5d prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Lelet Aavik-Part

klassiõpetaja

Loodud: 23. august 2018. a. kell 19.51
Muudetud: 31. oktoober 2018. a. kell 09.30

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 5 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Õpilane:
-Saab aru matemaatika kohast inimtegevuses ja kultuuri arengus;
-õpib ümbritseva maailma esemeid ja nähtusi struktueerima (järjestama, võrdlema, rühmitama, loendama, mõõtma jne.);
-õpib arvutama;
-omandab esmase ruumikujutluse; õpib tundma põhilisi tasandilisi kujundeid ja ruumilisi kehi ning rakendab õpitut praktikas;
-õpib üldistama ja loogiliselt mõtlema; õpib probleeme matemaatiliselt kirjeldama, analüüsima, lahendama, tulemusi interpreteerima;
-arendab oma võimeid, intuitsiooni ja loovust;
-hakkab objektiivselt hindama oma matemaatilisi teadmisi ja huve ning arvestab neid edasise tegevuse kavandamisel;
-tunneb rõõmu matemaatikaga tegelemisest.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

03. - 07.09
Sissejuhatus ainesse, nõuded, ainekaardid
Naturaalarvude liitmine ja lahutamine , kordamine õ.lk. 4 - 7
Naturaalarvude korrutamine
Naturaalarvude jagamine

10. - 14.09
Tehete järjekord
Arvud üle miljoni
Kujutame arve arvkiirel õ.lk. 14 - 15
Naturaalarvude võrdlemine õ.lk. 16 - 19

17. - 21.09
Naturaalarvude ümardamine õ.lk. 20 - 22
Naturaalarvude ümardamine õ.lk. 23, tunnikontroll
Spordipäev
Arvavaldis õ.lk. 24 - 25

24. - 28.09
Tähtavaldis, valem õ.lk. 26 - 28
Naturaalarvude liitmine miljoni piires õ.lk. 29 - 31
Kordamisülesannete lahendamine

01. - 05.10
Naturaalarvude liitmine miljoni piires õ.lk.32 - 34
Naturaalarvude lahutamine õ.lk. 35 - 37
Naturaalarvude lahutamine õ.lk. 38 - 40
Naturaalarvude liitmine, lahutamine, tunnikontroll

08. - 12.10
Võrrandid õ.lk. 41 - 42
Võrrandid
Ülesandeid naturaalarvude liitmise ja lahutamise kohta õ.lk. 43 - 44
Kordamine õ.lk. 46 - 47

15. - 19.10
KONTROLLTÖÖ nr.2: naturaalarvude liitmine ja lahutamine, avaldis, võrrand 14.10
Joonestame ja mõõdame õ.lk. 48 - 53
Skaalad õ.lk. 54 - 55
Projektipäev

Vaheaeg 22. - 26.10

29.10 - 02.11
Kogume ja korrastame arvandmeid õ.lk. 56 - 59
Joonestame diagramme õ.lk. 60 - 61
Joonestame diagramme õ.lk. 62 - 63, kordamine
Joonestame diagramme õ. ül. 321, 323, 325,

05. - 09.11
Kordamisülesannete lahendamine
Ülesannete lahendamine õ.lk. 64 - 65
Naturaalarvude korrutamine õ.lk. 66 - 67, ül. 352 - 362

12. - 16.11
Korrutamise seadused õ.ül. 365 - 367, 368 - 372
Ülesannete lahendamine õ.ül. 375 - 383
Ülesannete lahendamine õ.ül. 394 - 401
Kirjalik korrutamine õ.lk. 75 - 76, ül. 403 - 409

19. - 23.11
Ülesannete lahendamine õ.ül. 410, 416, 417, 418
Ülesannete lahendamine õ.ül. 423, 434, 443, 447, 450
Naturaalarvude jagamine õ.lk. 83 - 85

26. - 30.11
Naturaalarvude jagamine õ.ül. 363, 466, 473
Kirjalik jagamine õ.lk. 88 - 89, ül. 478 - 480
Kirjalik jagamine õ.ül. 484, 485, 492, 493
Kui tundmatu on jagaja õ.lk. 93 - 94

03. - 07.12
Ülesanded kõigi tehete kohta naturaalarvudega õ.ül. 513 - 516
Ülesannete lahendamine 517, 518, 527, 528
Ülesannete lahendamine 529 - 531

10. - 14.12
Arvu tegurid ja kordsed õ.lk. 100 - 102
Jaguvuse tunnused õ.lk. 103 - 106
Algarvud ja kordarvud õ.lk. 108 - 109
Kordarvu esitamine algtegurite korrutisena õ.lk. 110 - 112

17. - 21.12
Arvude ühistegurid õ. lk. 113 - 115
Arvude ühiskordsed õ.lk. 116 - 118
Ülesannete lahendamine
Jõulunädala üritused

Vaheaeg 24.12 - 06.01.2019

07.01 - 11.01
Arvude suurim ühistegur õ.lk. 113, ül. 635, 639, 640, 643
Arvude suurim ühistegur - ülesannete lahendamine
Arvude ühiskordsed õ.lk. 116, ül. 653, 652, , 657
Arvude ühiskordsed - ülesannete lahendamine

14. - 18.01
Arvude suurim ühistegur ja vähim ühiskordne
Kordamisülesannete lahendamine
ühistegur ja vähim ühiskordne
Nurk õ.lk. 121, ül. 685 - 692

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilased oskavad:
- naturaalarve liita , lahutada
- arve kujutada arvkiirel
- võrrelda ja ümardada naturaalarve
- leida arv- ja tähtavaldise väärtust
- lahendada võrrandeid
- joonestada ja mõõta lõiku
- koostada sagedustabelit
- joonestada ja lugeda andmeid diagrammilt
- korrutamise seadusi
- koostada ja lugeda diagramme
- kasutada korrutamise seadusi
- peast ja kirjalikult korrutada
- lahendada ülesandeid tundmatuga
- peast ja kirjalikult jagada arve
- arve jaotada algarvudeks ja kordarvudeks
- esitada kordarve algtegurite korrutisena
- teavad jaguvuse tunnuseid ja rakendavad neid ülesannete lahendamisel
- leida arvude ühistegureid ja arvude ühiskordseid

Hindamine üles

Poolaasta kokkuvõttev hinne kujuneb jooksvalt kodutööde, tunnikontrolli ja kontrolltöö hinnetest. Koondhinne kujuneb kõigi poolaasta vältel saadud hinnete põhjal. Kui hinne jääb kahevahele, siis on kontrolltööde hinded suurema kaaluga jooksvatest hinnetest.

Kirjalikke töid hinnatakse järgmiselt:
90 -100 % hinne ,,5" kogusummast
75 - 89% ,, ,,4" ,,
50 - 74 % ,, ,,3" ,,
20 - 49 % ,, ,,2" ,,
kuni 19% ,, ,, 1" ,,
Hinne ,,0" pannakse sooritamata või esitamata arvestuslike tööde eest. 0 ja mitterahuldavalt sooritatud arvestuslikud tööd tuleb järgi vastata 10 päeva jooksul selleks ettenähtud ajal või kokkuleppel õpetajaga.Juhul, kui tööd ei soorita õigeks ajaks pannakse ,,0" asemele hinne ,,1".
Konsultatsioon teisipäeviti algusega 14.00 ruumis 309 või kokkuleppel õpetajaga.