0 kaarti!
Autor: Inna Vann klassiõpetaja Kontakt: Inna.Vann@nooruse.edu.ee |
Loodud: 22. august 2018. a. kell 11.18
Muudetud: 22. august 2018. a. kell 11.29
Õppeaasta: 2018/2019
Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta
Kestvus: 2 tundi nädalas
Kehaline kasvatus toetab õpilast enda keha eest hoolitsemisel ja õpetab väärtustama ning kujundab tervislikku eluviisi.
Kehalise kasvatusese tundides omandatud teadmised, oskused ja kogemused on aluseks õpilase iseseisvale liikumisharrastusele. Kehaline aktiivsus toetab tervislikke valikute tegemisel ja hea rühi saavutamisel.
3.-7.09
Purjetamine
Sissejuhatus uude õppeaastasse.
10.-14.09
Purjetamine
Jooksuharjutused. Pendelteatejooks.
17.-21.09
Purjetamine
Matk. Jooksu harjutamine pendeteatejooksuks.
24.-26.09
Purjetamine
Rännak ja liikumismängud.
1.-5.10
Soojendusharjutused. Rütmivõimlemine.
Koordinatsiooni – ja tasakaaluharjutused.
Võimla – soojendusharjutused.
Pallikäsitsemise harjutused. Rahvastepall.
8.-12.10
Rännak ja liikumismängud.
Soojendusliikumised.
Hüppeharjutused. Paigalt kaugushüpe, sügavushüpped, takistuste ületamine. Ronimine.
15.-19.10
Soojenduharjutused. Pallimäng.
29.10-2.11
Palli käsitsemise harjutused. Täpsusvise.
Ringtreening.
5.-09.11
Tasakaaluharjutused. Lastejooga
Rahvastepall.
12.-16.11
Vastupidavus- ja osavusharjutused.
Pallimäng
19.-23.11
Hüppe- ja jooksuharjutused. süstikjooks.
Paigalt kaugushüpe.
26.11-30.11
Kõrgushüpe - juurdeviivad harjutused.
Kõrgushüpe.
3.-7.12
Rahvastepall.
Kõrgushõpe.
10.-14.12
Ringtreening
Pallimäng
17.-21.12
Liikumismängud.
7.01 - 11.01
Rivi-ja korraharjutused. Põhivõimlemine. Liikumismängud.
Rahvastepall.
Rivi- ja korraharjutused. Rivistumine paari- ja kolmekaupa kolonni.
14.01 - 18.01
Põhivõimlemine etteantud rütmi järgi. Juurdeviivad harjutused akrobaatiliste elementide omandamiseks.
Rivi –ja korraharjutused.
Põhivõimlemine. Palli käsitsemise harjutused. Rahvastepall. Teatejooksud.
Õpilane:
Oskab rivistuda viirus, kolonnis pöörates paremale, vasakule;
Teab ja järgib ohutusnõudeid ja tunni reegleid;
Teeb erinevaid kõnni-, jooksu- ja hüplemisharjutusi
Hindamine üles
Kehalises kasvatuses antakse suulisi ja kirjalikke sõnalisi hinnanguid. Hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang toetab õpilase positiivse enesehinnangu kujunemist. Tunnistusele kantakse kehaline kasvatus hinnates osaoskusi.
I poolaasta lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
Tead ja järgid kehalise kasvatuse tunnis(k.a. ujulas) kehtivaid reegleid ja ohutusnõudeid
Täidad erinevaid rivi- ja korraharjutusi( rivistumine viirgu, kolonni, harvenemine, joondumine, pöörded paigal)
Sooritad lihtsaid võimlemisharjutusi rütmi ja muusika järgi
Sooritad erinevaid kõnni – ja jooksuharjutusi(kestvus-, kiirendus-, süstik- ja pendelteatejooks)
Oskad käsitseda palli(veeretamine, püüdmine, põrgatamine, viskamine)
Sooritad hüppeharjutusi(hoota kaugushüpe, hüplemised hüpitsaga, hüplemise kombinatsioonid, koordinatsioonihüplemine)
Läbid joostes võimetekohase tempoga 600 m distantsi
Omad algteadmisi purjetamisest
Sõnaliste hinnangute kriteeriumid:
T = tean, oskan, kasutan.
Sooritab harjutusi õigesti ettenähtud tempos.
Oskab rakendada tunnis õpitut.
On mängudes aktiivne, tunneb ja täidab mängureegleid.
P = pean veel harjutama
Sooritab eelpool nimetatut mõningate eksimustega. Vajab veel harjutamist.
O = oskus omandamata
Sooritab harjutusi valesti, lohakalt.
Ei oma teadmisi ja oskusi läbivõetud õppematerjalist.
Mängudes on vähepüüdlik, ei oska mängida kollektiivis, ei tunne mängureegleid.
Mõjuva põhjuseta keeldub sooritamast harjutusi või osalemast mängudes.