Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kunst: 3d prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Ruth Jasmin

klassiõpetaja

Loodud: 22. august 2018. a. kell 11.15
Muudetud: 6. september 2018. a. kell 14.09

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Kunstiõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• arendab oma vaatlusoskust ja kompimismeelt;
• arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist ning kujutlusvõimet;
• omandab loovtegevuse kogemusi, arendab loovust;
• õpib kasutama kujutavate ja kujundavate kunstide väljendusvahendeid;
• omandab teadmisi kunstiliikidest ja -ajaloost;
• õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab kunstimaitset.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I nädal
* Meenutus suvest
* Tööde lõpetamine
V: A4, värvipliiatsid
II nädal
* Päevalilled
V: A3, vesivärvid, õlipastellid
* Kõrvits
V: A3, guašid
III nädal
* Minu nimi
V: A4, vildikad
* Tervisespordipäev

IV nädal
* Pihlakad
V: A4. õlipastellid
* Merepõhi
V: A3, vesivärvid, õlipastellid

V nädal
* Õun
V: A4, guasid
* Sügisesed lehed
V; A4, õlipastellid

VI nädal
* Sügisene puu
V: A3, guašid
* Vihnasadu
V: A4, vesivärvid, õlipastellid

VII nädal
* Kased
V: A3, guašid)
* Töö lõpetmine
VAHEAEG

I nädal
* Joonistamine vabal teemal
* Joonistamine vabal teemal
II nädal
* Üksik öine puu (guašš)
* Isadepäeva kaart

III nädal
* Seisan vihmas (guašš)
* Kuidas joonistada puud (värvipliiats)

IV nädal
* Töö lõpetamine
* Kadrid liiguvad (värvipliiats)

V nädal
* Paat merel (õlipastellid)
* Esimene lumi (guašš)

VI nädal
* Ämblikud (vesivärv, vildikas)
* Jalg (vildikas)

VII nädal
* Kuused (vesivärv, õlipastell)
* Kuusk (vildikad)

VIII nädal
* Kuuseehted (vildikad)
* Ehitud kuusk (õlipastellid)

VAHEAEG
I nädal
* Talvine maja (A3, guašš)
* Tööde lõpetamine
II nädal
*Minu lemmik muinasjutt
*Tööde lõpetamine

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

3. kl I poolaasta kunstiõpetus
Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
Töö on teemast lähtuv.
Oled omandanud teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta.
Kasutad materjale säästlikult.

Hindamine üles

Kokkuvõttev sõnaline hinnang kirjeldab õpilase arengut, õppeprotsessis osalemist, kooliastme pädevuste ja õpioskuste kujunemist ning õpitulemusi, tuuakse esile õpilase edusammud ning juhitakse tähelepanu arendamist vajavatele oskustele ja lünkadele teadmistes. Kokkuvõtva hinnangu aluseks on õpetaja tähelepanekud.
Õpetajal on õigus valida kas lühema või pikema kirjaliku/suulise sõnalise hinnangu andmise vahel. Kõik hinnangud ei pea kajastuma e-koolis. Paljud
tagasisided-hinnangud kajastuvad vaid õpilaspäevikus või õpilase töölehel.

E-kooli tunnistusel kasutatakse tähti ehk lühendeid ja need on kogu kooliastmele ühesugused. Tagasiside ei sisalda emotsioone, vaid teavitab iga konkreetse oskuse OMANDATUST.
Oskuse saavutatuse lühendid ülekooliliselt 1.kooliastme KLASSITUNNISTUSEL:
T – teab, oskab, rakendab, teeb, sooritab, mõistab
P – peab harjutama, treenima (midagi on veel vajaka)
O – omandamata
Tööde lõpetamine ja abi kolmapäeviti kell 13.00 - 14.00 klassis 203 või pikapäevarühmatunnis teisipäeviti ja reedeti.