0 kaarti!
Autor: Inna Vann klassiõpetaja Kontakt: Inna.Vann@nooruse.edu.ee |
Loodud: 22. august 2018. a. kell 11.12
Muudetud: 22. august 2018. a. kell 11.16
Õppeaasta: 2018/2019
Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Motivatsiooni kujundamine, keskendumis-, kohanemis-, ja ümberlülituvusoskuse harjutamine, taju arendamine.
I NÄDAL
* Arvurida.
II NÄDAL
* Matemaatilised ristsõnad
III NÄDAL
* Ruutudesse joonistamine, sümmeetria, peegeldus, mustrid
IV NÄDAL
* Tekstülesanded, matem jutukesed
V NÄDAL
* Sudokud
VI NÄDAL
*Arvuta, värvi, nuputa
VII NÄDAL
* Nuputamisülesanded
VAHEAEG
I NÄDAL
* Matemaatiline püramiid
II NÄDAL
* Geomeetrilised kujundid
III NÄDAL
* Tangramid
IV NÄDAL
* Nuputamisülesanded
V NÄDAL
* Sudokud
VI NÄDAL
* Matemaatilised ristsõnad
VII NÄDAL
* Labürindid
VIII NÄDAL
* Matemaatilised mängud
VAHEAEG
I NÄDAL
* Numbripildid, numbrite ühendamine
II NÄDAL
*Ruutudesse joonistamine, peegelpilt
õpilane:
*oskab orienteeruda tasapinnal
* oskab lahendada nuputamisülesandeid;
* oskab joonistada peegelpildis kujundeid;
*oskab koostada matemaatilist jutukest
*oskab teha mitme tehtega ül, mis sisaldavad nii liitmist kui lahutamist
*oskab luua seoseid varemõpitugaÕpilane:
- on aktiivne, tähelepanelik ja püüdlik;
- teab ja oskab nimetada geomeetrilisi kujundeid;
- oskab orienteeruda tasapinnal;
- oskab lahendada nuputamisülesandeid;
- oskab joonistada peegelpildis kujundeid;
- oskab loendada ja rühmitada esemeid;
- teab ja oskab lahendada kellaga seotud ülesandeid,
- oskab luua seoseid varemõpituga.
2. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus, kirjalikul tööl või eKoolis. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Lisaks on eKoolis kasutusel tähekombinatsioon KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.