Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Tööõpetus: 3d prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Ruth Jasmin

klassiõpetaja

Loodud: 22. august 2018. a. kell 11.05
Muudetud: 13. september 2018. a. kell 12.54

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Tööõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• omandab vajalikud oskused igapäevaeluks, tööks ja harrastusteks;
• omandab teadmisi mitmesuguste materjalide, töövahendite ja -traditsioonide kohta ning oskab neid oma töös kasutada;
• kogeb eneseteostuse võimalusi käelise tegevuse kaudu, arendab loovust ja esteetilist maitset;
• õpib tundma ja valima sobivamaid töövõtteid, olema säästlik ettevõetud töös;
• arendab tööks vajalikke isiksuse omadusi: vastutustunnet, täpsust, püsivust ning töökultuuri ja -harjumusi;
• omandab oskuse iseseisvalt mõelda, töötada, otsustada, hinnata oma tööd kriitiliselt.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I nädal
* Päikeseprillid
V: värvilised paberid, käärid, liim

II nädal
* Päevalilled
V: papptaldrik,liim,käärid

III nädal
* Siil ja õun
V: kuusekäbi, värvilised paberid

IV nädal
* 3D kalad
V: värvilised paberid, käärid, liim

V nädal
* Lõbusad seened
V: punane riie, nööbid, nõel, niit
VI nädal
* Siil
V: värvilised paberid, käärid, liim

VII nädal
* Kaselehe mandala
V: kaselehed, PVA liim

VAHEAEG
I nädal
* Kiisu
V: vabal valikul

II nädal
* Isadepäeva kingitus

III nädal
* Koer (ajaleht, värv pab)
IV nädal
* Kuidas teha maski (värv pab)

V nädal
* Kuused (wc rullid) rühmatöö

VI nädal
* Päkapikud (värv pab)

VII nädal
* Jõulukaardid

VAHEAEG

I nädal
* Saluut (pritsimistehnika)

II nädal
*Minu lemmikloom (plastiliin)

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

I poolaasta tööõpetus
Oskad kasutada materjale säästlikult.
Tead erinevaid õpitud tehnikaid.
Oskad kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal.
Oskad iseseisvalt töötada, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke.

Hindamine üles

Kokkuvõttev sõnaline hinnang kirjeldab õpilase arengut, õppeprotsessis osalemist, kooliastme pädevuste ja õpioskuste kujunemist ning õpitulemusi, tuuakse esile õpilase edusammud ning juhitakse tähelepanu arendamist vajavatele oskustele ja lünkadele teadmistes. Kokkuvõtva hinnangu aluseks on õpetaja tähelepanekud.
Õpetajal on õigus valida kas lühema või pikema kirjaliku/suulise sõnalise hinnangu andmise vahel. Kõik hinnangud ei pea kajastuma e-koolis. Paljud
tagasisided-hinnangud kajastuvad vaid õpilaspäevikus või õpilase töölehel.

E-kooli tunnistusel kasutatakse tähti ehk lühendeid ja need on kogu kooliastmele ühesugused. Tagasiside ei sisalda emotsioone, vaid teavitab iga konkreetse oskuse OMANDAT

Oskuse saavutatuse lühendid ülekooliliselt 1.kooliastme KLASSITUNNISTUSEL:
T – teab, oskab, rakendab, teeb, sooritab, mõistab
P – peab harjutama, treenima (midagi on veel vajaka)
O – omandamata
Tööde lõpetamine ja abi kolmapäeviti kell 13.00 - 14.00 klassis 203 või pikapäevarühmatunnis teisipäeviti ja reedeti.