Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kunst: 2c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Inna Vann

klassiõpetaja

Kontakt: Inna.Vann@nooruse.edu.ee

Loodud: 22. august 2018. a. kell 10.59
Muudetud: 22. august 2018. a. kell 11.06

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Kunstiõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
- arendab oma vaatlusoskust ning kujutlusvõimet ;
- arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist;
- omandab loovtegevuse kogemusi, arendades loovust;
- õpib kasutama kujutavate ja kujundavate kunstide väljendusvahendeid ja viise;
- omandab teadmisi kunstiliikidest ja -ajaloost;
- õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab kunstimaitset.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I NÄDAL
* Minu suvi
v: A4, värvi- ja viltpliiatsid
II NÄDAL
* Erinevad puulehed
v: A4, vildikad
III NÄDAL
* Vihmavari
v: A4, guašid, vildikad
IV NÄDAL
*Lilled vaasis
v: A3, õlipastell,vesivärv
V NÄDAL
* Pidurüüs vahtrapuu,
v: A3,akvarell,rasvakriit
VI NÄDAL
*Puuviljad
v: A3, guašid, (korgitrükk)
VII NÄDAL
Tööde lõpetamine
VAHEAEG
I NÄDAL
Sügisene loodus (guašš)
II NÄDAL
Raamitud pilt isale
III NÄDAL
Metslooma joonistamine õpetuse abil
IV NÄDAL
Kadrimask
V NÄDAL
Sõrmkindad (viltpliiatsid)
VI NÄDAL
Päkapikud piiluvad (sõrmetrükkl)
VII NÄDAL
Jõulupuu (guašš- värvide tumendamine)
VIII NÄDAL
Küünlad ( jõulukaardi kujundamine)
VAHEAEG
I NÄDAL
Ilutulestiku puhumine kõrre abil
II NÄDAL
Luuletuse illustratsioon valge kriidiga

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

õpilane
ˇ omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta;
ˇ oskab erinevaid materjale ja töövahendeid oma loomingulises tegevuses kasutada;
ˇ kasutab materjale säästlikult;
ˇ tutvub erinevate tehnikatega;
ˇ oskab töökohta tööks organiseerida;
ˇ täidab töötades ohutusnõudeid, tagab korra ja puhtuse töökeskkonnas;
ˇ oskab teha lihtsamaid korrastustöid;
ˇ oskab näha ilu enda ümber

Hindamine üles

Hindamine üles
2. .klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. e-Koolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

I poolaasta lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
1. Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
2. Sul on kaasas vajalikud töövahendid.
3. Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.

Igat osaoskust hinnatakse eraldi, kasutades tähti:
T- tead, kasutad, oskad
P- pead veel harjutama
O- oskus omandamata