Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Loodusõpetus: 3d prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Ruth Jasmin

klassiõpetaja

Loodud: 22. august 2018. a. kell 10.40
Muudetud: 4. jaanuar 2019. a. kell 13.05

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Loodusõpetus kujundab algteadmised ja -oskused teiste loodusteaduslike ainete (bioloogia, füüsika, geograafia ja keemia) õppimiseks ning loob aluse teadusliku mõtlemisviisi kujunemisele. Loodusõpetus aitab õpilasel omandada üldised alused looduskeskkonna terviklikuks tajumiseks ning esmaste seoste mõistmiseks inimese ja tema elukeskkonna vahel. Õpilane õpib märkama ning eesmärgistatult vaatlema elus- ja eluta looduse objekte ning nähtusi, andmeid koguma ning analüüsima ning nende põhjal järeldusi tegema.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I nädal
* Kordamine (tv lk 4 - 5)

II nädal
* Taimede ja loomade liike on palju (õ lk 6 - 8, tv lk 6 - 7)

III nädal
* Liigirikas seenemets (õ lk 12 - 14, tv lk 8 - 10)

IV nädal
* Igal liigil on kindel elupaik (õ lk 16 - 17, tv lk 10 - 11)

V nädal
* Taimed (õ lk 20 - 21, tv lk 11 - 14)

VI nädal
* Taimede tähtsus (õ lk 24 - 25,, tv lk 15 - 16)

VII nädal
* Ravimtaimed (õ lk 26 - 27, tv lk 17 - 18)
VAHEAEG

I nädal
* Mürktaimed (õ lk 28 - 30, tv lk 19, 20)

II nädal
* Kordamine
KONTROLLTÖÖ

III nädal
* Loomad (õ lk 32, 33, tv lk 21 - 25)

IV nädal
* Selgrootud loomad (õ lk 34 - 36, tv lk 23 - 25)

V nädal
* Kalad ja kahepaiksed (õ lk 38 - 40, tv lk 26 - 289

VI nädal
* Roomajad (õ lk 42, 43, tv lk 29)

VII nädal
* Linnud (õ lk 44, 45, tv lk 30 - 32)

VIII nädal
* Kordamine

VAHEAEG
I nädal
* Imetajad ( õ lk 48-49, tv lk 33-34)


II nädal
* Seened (õ lk 52-54, tv lk 34-37)
Kontrolltöö n r 3(Loomade eluviis.Eri liiki organismide kooselu.Toiduahel.)

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

I poolaasta
Oskad kirjeldada taimede, loomade ja seente välisehitust ning tuua näiteid nende tähtsuse kohta looduses.
Eristad seeni, taimi ja loomi toitumise, kasvamise ning liikumisvõime järgi.
Kirjeldad õpitud loomaliikide eluviise ja elupaiku.
Oskad nimetada ja eristada selgroogseid ning selgrootuid loomi.
Tunned põhjalikult ühte loomaliiki, tuginedes koostatud uurimuslikule ülevaatele.

Hindamine üles

3.klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
Õpetajal on õigus valida kas lühema või pikema kirjaliku/suulise sõnalise hinnangu andmise vahel. Kõik hinnangud ei pea kajastuma e-koolis. Paljud tagasisided-hinnangud kajastuvad vaid õpilaspäevikus või õpilase töölehel.

E-kooli tunnistusel kasutatakse tähti ehk lühendeid ja need on kogu kooliastmele ühesugused. Tagasiside ei sisalda emotsioone, vaid teavitab iga konkreetse oskuse OMANDATUST.
Oskuse saavutatuse lühendid ülekooliliselt 1.kooliastme KLASSITUNNISTUSEL:
T – teab, oskab, rakendab, teeb, sooritab, mõistab
P – peab harjutama, treenima (midagi on veel vajaka)
O – omandamata
Tööde lõpetamine ja abi kolmapäeviti kell 13.00 - 14.00 klassis 203 või pikapäevarühmatunnis teisipäeviti ja reedeti.