Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

A-võõrkeel: 11c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Riina Haljas

inglise keele õpetaja

Loodud: 23. märts 2018. a. kell 09.09
Muudetud: 9. aprill 2018. a. kell 08.47

Õppeaasta: 2017/2018

Õppekava: Gümnaasiumi õppekava, IV kursus

Kestvus: 35 tundi

Miks me seda ainet õpime? üles

Lähtudes üldistest õppe-eesmärkidest riiklikus õppekavas gümnaasiumi võõrkeeleõpetusega taotletakse, et õpilane:
1) omandab keeleoskuse tasemel, mis võimaldab autentses võõrkeelses keskkonnas iseseisvalt toimida;
2) mõistab ja väärtustab oma ning teiste kultuuride sarnasusi ja erinevusi;
3) suhtleb sihtkeele kõnelejatega nende kultuurinorme järgides;
4) on võimeline jätkama õpinguid võõrkeeles, osalema erinevates rahvusvahelistes projektides ning kasutama võõrkeeli rahvusvahelises töökeskkonnas;
5) analüüsib oma teadmisi ja oskusi, tugevusi ja nõrkusi; omandab elukestvaks õppeks motivatsiooni ning vajalikud oskused.


Gümnaasiumiastmes õpitakse võõrkeelt tasemepõhiselt ning eesmärk on jõuda B2 keeleoskustasemele.
B2 keeleoskustasemega gümnaasiumi lõpetaja eesmärgiks on omanda järgnevad oskused ja teadmised :
1) mõistab konkreetsel või abstraktsel teemal keerukate tekstide ning mõttevahetuse sisu
2) vestleb spontaanselt ja ladusalt sama keele emakeelse kõnelejaga;
3) selgitab oma vaatenurka ning kaalub kõnealuste seisukohtade tugevaid ja nõrku külgi
4) loob erinevatel teemadel sidusa ja loogilise teksti;
5) arvestab suheldes õpitava keele maa kultuurinorme;
6) tunneb huvi õpitavat keelt kõnelevate maade kultuurielu vastu, loeb võõrkeelset kirjandust, vaatab filme ja telesaateid ning kuulab raadiosaateid;
7) kasutab võõrkeelseid teatmeallikaid (nt seletavat sõnaraamatut, internetti) vajaliku teabe otsimiseks ka teistes valdkondades;
8) seab eesmärke ja hindab nende saavutatuse taset ning valib sobivad õpistrateegiaid;
9) seostab omandatud teadmisi nii võõrkeelte valdkonna kui ka teiste valdkondade teadmistega.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

11.klassi IV kursus kestab 26.03- 06.06.2018
Kursusel kasutatakse õpikut "With Flying Colours 11" A.Tammeleht, M Haagensen ja õpetaja antud lisamaterjale. Vajalik sõnavara on kättesaadav Quizletis.

I nädal -
U8.Elections, voting systems: reading and vocabulary skills
U8. Changes: then and now.speaking skills
U8. Estonian monuments. reading and vocabulary skills.
U8History and politics idioms. Political correctness: vocabulary and speaking skills.

II nädal -
U8 History and politics vocabulary practice
U8 Nouns and prepositions. Listening skills: national currency.
U 8Who needs monuments?(reading and speaking skills). Nouns and prepositions
TEST U8

III nädal
U8 testi tagasiside
General practice (iseseisvad harjutustestid arvestustööks)

IV nädal /esmaspäev 16.04.18 12.kl riigieksam eesti keeles/
General practice (iseseisvad harjutustestid arvestustööks)
Arvestustöö 20.aprillil


vaheaeg 23.04.18- 01.05.18

V nädal /kooli kolmapäeval 2.mail, reedel 4.mail 12.kl riigieksam inglise keeles/

arvestustöö tagasiside
U9 natural disasters: reading, vocabulary and speaking skills


VI nädal /12.kl suuline riigieksam inglise keeles/
U9 social issues, homelessness: reading, vocabulary and listening skills
U9 social issues: vocabulary prepositional expressions with adjectives.
U9 idioms. Domestic violence. wordformation

VII nädal
U9 social issues. _Modern problems Make a mindmap.
Test U9
test feedback

VIII nädal
Writing overview
Write a report (muutusi näitava graafiku põhjal)
Write a formal letter

IX nädal
U10 Listening +Seven wonders of the modern world .U10 modern technology, reading and speaking skills /
U10 miracles of technology : reading and speaking skills/monologues
U10 technology idioms. worformation /monologues
U10 collective nouns, use of articles/monologues

X nädal
tagasiside, kursuse hinne

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Oodatavad õpitulemused ehk õpilane on õppinud:
* looduskatastroofide, sotsiaalsete probleemide ja tehnoloogia teemadega seotud sõnavara
*korranud ja õppinud eessõnade kasutamist
*õppinud sõnatuletusvõtteid (ees- ja järelliited)
*õppinud muutuvaid andmeid esitava graafikule aruande(report) kirjutamist
*korranud baaskeelestruktuure

Hindamine üles

Kursuse hinne koosneb:
2 õpiku testi(sõnavara, grammatika) 30%
report + kiri 20%
arvestustöö 30%
1 monoloog 10%
teised hinded-hinnangud ja asjakohane suuline aktiivsus tunnis, tähtaegadest kinnipidamine 10%

Testide hindamine: "5"= 91- 100%, "4"= 75- 90%, "3"= 50- 74%, "2"= vähem kui 50%

Hinne "0" tähistab tegemata või esitamata tööd.
Hindelise ülesande /testi hinne võib olla madalam, kui töö esitatakse/tehakse kokkulepitud tähtajast hiljem ilma õpetajaga eelnevalt kokku leppimata.
Arvestuslikud tööd tuleb järgi vastata ka siis, kui õpilane on olnud haige.

Mitterahuldavalt sooritatud testide parandamine on võimalik 10 päeva jooksul jooksul pärast testi kättesaamist , järelevastamine kokkuleppel õpetajaga.
Perioodi viimaseks päevaks peavad võlad olema likvideeritud. Ühe arvestusliku hinde mitterahuldavaks jätmine või tegemata jätmine alandab kursuse koondhinnet ühe palli võtta. Kahe või enama mitterahuldava arvestusliku hinde korral on kursuse hinne mitterahuldav.

Gümnaasiumi lõputunnistuse hinne on astmehinne s.t kujuneb 10., 11. ja 12. klassi hinnetest.