0 kaarti!
Autor: Maret Laurson eesti keele ja kirjanduse õpetaja Kontakt: Maret.Laurson@nooruse.edu.ee |
Loodud: 22. jaanuar 2018. a. kell 16.21
Muudetud: 8. veebruar 2018. a. kell 08.32
Õppeaasta: 2017/2018
Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Valikaine eesmärgiks on
1) teadmiste-oskuste saamine õpiülesannetega toimetulekuks (teabe otsimine teatmeteostest, sõnastikest, atlasest, teabe käsitlemine, materjali töötlemine ja vormistamine, kasutatud allikate märkimine);
2) arvuti kasutamine töövahendina (tekstitöötlus, infootsing, esitlus);
3) iseseisva, individuaalse ja rühmatöö, koostöö- ja meeskonnatööoskuste omandamine;
4) funktsionaalse lugemise oskuse arendamine;
5) õppima õpetamine/õppimine, aineõpetuse toetamine
6) õpilase silmaringi laienemine erinevate teabeallikate kasutamise kaudu
7) valmistumine koolisiseseks õpioskuste viktoriiniks „Tean ja oskan“, eeltöö tublimate väljaselgitamiseks 6.kl algul toimuvat maakondlikku õpioskuste olümpiaadi silmas pidades
ttps://erinevadoppijad.weebly.com/
1. nädal (22. - 26.01.2018):
Internet infoallikana. Tööleht kooli kodulehel olevate materjalide kohta.
2. nädal (29.01 - 02.02)
Test: http://keeleabi.eki.ee/?leht=11&test=4
3. nädal (05. - 09.02): Info otsimine. Praktiliste ülesannete lahendamine.
4. nädal (12. - 16.02):
Ristsõnade koostamine veebis http://www.discoveryeducation.com/free-puzzlemaker
5. nädal (19. - 23.02):
EV 100. Infootsing Internetist, töölehe täitmine
KOOLIVAHEAEG
6. nädal (05. - 09.03):
Matem online mängud: https://www.mathplayground.com/
7. nädal (12. - 16.03):
Inglise keele harjutuste lahendamine veebis
8. nädal (19. - 23.03)
Õpioskuste test, tulemuste analüüs: https://www.syg.edu.ee/~peil/opi_oppima/oskuse_test.html
Õpiprobleemid ja nende ületamine: https://www.syg.edu.ee/~peil/opi_oppima/probleemid.html
9. nädal (26.-29.03)
Slaidiesitluse koostamine
10. nädal (02. - 06.04):
Ajatelg, selle lugemine; ajatelje koostamine. Töö ajaloo atlasega
11. nädal (09 .- 13.04):
Ilmakaared. Eesti atlas. Funktsionaalne lugemine.
12. nädal (16. -20.04):
Küsimuste moodustamine. Küsimused õppimise käivitajana. Paaristöö "Laste loodusentsüklopeedia" alusel.
KOOLIVAHEAEG
13. nädal (02 .- 04.05):
Telefoniraamat infokandjana.
14. nädal (07. - 11.05):
Kuidas kasutada EE-d. Tööleht. Materjali õigsuses/kaasaegsuses veendumine
15. nädal (14. - 18.05):
Joonised ja diagrammid
16. nädal (21. - 25.05):
Loovülesanded ("Kuidas vannitada dinosaurust?")
17. nädal (28.05 - 01.06):
Rahvakalender. Info õpilaspäevikus
18. nädal (04.-06.06)
Mäng - teatevõistlus
Õpilased oskavad töötada rühmas ja vastutavad ühiselt tehtud töö eest, oskavad täita õpiülesannet
2) Õpilane oskab kasutada teabekirjandust
3) Õpilane oskab infot otsida Internetist
4) Õpilane teab peamisi tekstitöötluse aluseid
5) Õpilane oskab lugeda tabeleid, diagramme, jooniseid
6) Õpilane oskab töötada tekstiga
7) Õpilane oskab oma tegevust eesmärgistada ja kavandada
8) Õpilane oskab oma aega organiseerida
9) Õpilane oskab esitada küsimusi
10) Õpilane oskab koostada referaati
11) õpilane õpib oma tegevusi analüüsima, oma õppimise eest ise vastutama
Õpioskus tähendab oskust oma õppimist ise juhtida: seada õpieesmärke, kavandada õppimist, valida õppimiseks sobivaim stiil ja meetod, analüüsida oma õpitulemusi ning vajadusel oma tegevust muuta. Õpioskused aitavad saavutada soovitud õpitulemusi, ennetada õpiraskusi ja lahendada õppimisega seotud probleeme.
Kokkuvõttev hindamine II ja IV veerandi lõpul (A/MA), arvestuse saamiseks on õpilane aktiivselt osalenud tundide tegevustes, esitanud töölehed vm vajaliku hindamiseks ja tagasisidestamiseks.