Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kunst: 1b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Ülle Jasmin

klassiõpetaja

Kontakt: Ulle.Jasmin@nooruse.edu.ee

Loodud: 22. jaanuar 2018. a. kell 13.54
Muudetud: 22. jaanuar 2018. a. kell 17.42

Õppeaasta: 2017/2018

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Kunstiõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• arendab oma vaatlusoskust ja kompimismeelt;
• arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist ning kujutlusvõimet;
• omandab loovtegevuse kogemusi, arendab loovust;
• õpib kasutama kujutavate ja kujundavate kunstide väljendusvahendeid;
• omandab teadmisi kunstiliikidest ja -ajaloost;
• õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab kunstimaitset.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

08.-12.01
Tervitame uut aastat
Lumememmed (must paber, õlipastell)

15. - 19.01
Talv (must paber, sool, liim)
Lumelohe

22. - 26.01
Talvemüts ja kindad (A3, õlipastellid)
Talvemüts ja kindad (vesivärvid)

29.01. - 02.02
Värvilaigud (A3, guaššid)
Lumehelves ja lumememm (küünal, A4, guaššid)

05. - 09.02
Talverõõmud (A3, harilik pliiats)
Talverõõmud (guaššid)

12. - 16.02
Loomad talvel - jänese joonistamine etappide kaupa (A3. õlipastellid)
Südamed sõbrapäevaks (A3, guaššid, segamisalus)

19. - 23.02
Rukkililled (kartul, A4, guaššid)
Minu kodu (A4, värvipliiatsid)

26.02-02.03
KOOLIVAHEAEG 26.02-02.03

05. - 09.03
Kindad (mustri kujundamine-pintslitrükk)
Leevike, tihane (guašš, pritsimistehnika)

12.03 - 16.03
Rahvariide vöökirja kujutamine (värvipliiatsid)
Pajuoksad (must õlipastell)

19.-23.03
Illustratsioon muinasjutule
Taustapaberi trükk. Lõng + papp

26.-30.03
Trükitud paberile lumikellukeste joonistamine
Hea ja halva tuju masin (AR lk 79)

02.-06-04
Tibud ja jänesed (kevadpühad)
Tibud ja jänesed- lõpetamine

09.-13.04
Lõngatrükk
Lõngatrükist pildi kujundamine

16.-20.04
Meri ja laevad ( papiga mere joonistamine+ laevade voltimine ja kleepimine)
Meri ja laevad- töö lõpetamine

23.04-01.05
KOOLIVAHEAEG

02.-04.05
Kassipojad mänguhoos (AR lk 87)
Töö lõpetamine

07.-11.05
Ema portree
Ema portree lõpetamine

14.-18.05
Paberi frotaaž
Töö lõpetamine

21.-25.05
Papitrükk
Papitrükk

28.05-01.06
Mandala
Mandala

04.-8-06
Plakat- SUVI
Plakati lõpetamine

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

õpilane
· omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta;
· kasutab erinevaid materjale ja töövahendeid oma loomingulises tegevuses;
· kasutab materjale säästlikult;
· tutvub erinevate tehnikatega;
· oskab töökohta tööks organiseerida;
· täidab töötades ohutusnõudeid, tagab korra ja puhtuse töökeskkonnas;
· oskab teha lihtsamaid korrastustöid;
· õpib nägema ilu enda ümber.

Hindamine üles

1. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. e-Koolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

I poolaasta lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
1. Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
2. Sul on kaasas vajalikud töövahendid.
3. Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.

Igat osaoskust hinnatakse eraldi, kasutades tähti:
T- tead, kasutad, oskad
P- pead veel harjutama
O- oskus omandamata