Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Õpioskused: 4c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Kersti Kirs

inglise keele õpetaja

Kontakt: Kersti.Kirs@nooruse.edu.ee

Loodud: 21. jaanuar 2018. a. kell 20.35
Muudetud: 6. veebruar 2018. a. kell 14.12

Õppeaasta: 2017/2018

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Valikaine eesmärgiks on:
1) teadmiste-oskuste saamine õpiülesannetega toimetulekuks (teabe otsimine teatmeteostest, sõnastikest, atlasest, teabe käsitlemine, materjali töötlemine ja vormistamine, kasutatud allikate märkimine);
2) arvuti kasutamine töövahendina (tekstitöötlus, infootsing, esitlus);
3) iseseisva, individuaalse ja rühmatöö, koostöö- ja meeskonnatööoskuste omandamine;
4) funktsionaalse lugemise oskuse arendamine;
5) õppima õpetamine/õppimine, aineõpetuse toetamine;
6) õpilase silmaringi laienemine erinevate teabeallikate kasutamise kaudu;
7) eeltöö tublimate väljaselgitamiseks 6.kl algul toimuvat maakondlikku õpioskuste võistlusti silmas pidades.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

1. nädal (22.- 26.01):
Mina ja õppimine - eneseanalüüs

2. nädal (29.01 - 02.02):
Internet infoallikana (Eesti k õpik lk 156-157, TV lk 104-105).

3. nädal (05. - 09.02):
Ristsõnade koostamine veebis http://www.discoveryeducation.com/free-puzzlemaker
Inglise keele harjutused veebis.

4. nädal (12. - 16.02):
Õpioskuste test, tulemuste analüüs: https://www.syg.edu.ee/~peil/opi_oppima/oskuse_test.html
Õpiprobleemid ja nende ületamine: https://www.syg.edu.ee/~peil/opi_oppima/probleemid.html

5. nädal (19. - 23.02):
EV 100. Infootsing Internetist, töölehe täitmine

KOOLIVAHEAEG

6. nädal (05. - 09.03):
Erinevad õpistiilid

7. nädal (12. - 16.03):
Aktiivne kuulamine. Tulemuslik küsimuste esitamine.

8. nädal (19. - 23.03)
Loovülesanded ("Kuidas vannitada dinosaurust?")

9. nädal (26.-29.03)
Rühmas õppimine

10. nädal (02. - 06.04):
Ajatelg, selle lugemine; ajatelje koostamine. Töö ajaloo atlasega

11. nädal (09 .- 13.04):
Ilmakaared. Eesti atlas. Funktsionaalne lugemine.

12. nädal (16. -20.04):
Küsimuste moodustamine. Küsimused õppimise käivitajana. Paaristöö "Laste loodusentsüklopeedia" alusel.

KOOLIVAHEAEG

13. nädal (02 .- 04.05):
Telefoniraamat infokandjana.

14. nädal (07. - 11.05):
Kuidas kasutada EE-d. Tööleht. Materjali õigsuses/kaasaegsuses veendumine

15. nädal (14. - 18.05):
Joonised ja diagrammid

16. nädal (21. - 25.05):
Loovülesanded ("Kuidas vannitada dinosaurust?")

17. nädal (28.05 - 01.06):
Rahvakalender. Info õpilaspäevikus

18. nädal (04.-06.06)
Mäng - teatevõistlus

7., 8., 11. juuni - praktikaperiood

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

1) Õpilased oskavad töötada rühmas ja vastutavad ühiselt tehtud töö eest, oskavad täita õpiülesannet
2) Õpilane oskab kasutada teabekirjandust
3) Õpilane oskab infot otsida Internetist
4) Õpilane teab peamisi tekstitöötluse aluseid
5) Õpilane oskab lugeda tabeleid, diagramme, jooniseid
6) Õpilane oskab töötada tekstiga

Hindamine üles

Õpioskuste tunnis rakendatakse õppijat toetava (kujundava) hindamise põhimõtteid. Õpiülesannete täitmist hinnatakse või sellele antakse hinnanguid, tagasisidet kogu õppeprotsessi vältel. Tööde hinded võivad kajastuda eKooli erinevate õppeainete päevikutes (vastavalt õpiülesande sisule). Töölehtedest koostab iga õpilane õpimapi. Kokkuvõttev hindamine 2X aastas (arvestatud / mittearvestatud), kursuse lõppedes viiakse läbi õpioskuste võistlus.