0 kaarti!
Autor: Kersti Kirs inglise keele õpetaja Kontakt: Kersti.Kirs@nooruse.edu.ee |
Loodud: 21. jaanuar 2018. a. kell 20.35
Muudetud: 6. veebruar 2018. a. kell 14.12
Õppeaasta: 2017/2018
Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Valikaine eesmärgiks on:
1) teadmiste-oskuste saamine õpiülesannetega toimetulekuks (teabe otsimine teatmeteostest, sõnastikest, atlasest, teabe käsitlemine, materjali töötlemine ja vormistamine, kasutatud allikate märkimine);
2) arvuti kasutamine töövahendina (tekstitöötlus, infootsing, esitlus);
3) iseseisva, individuaalse ja rühmatöö, koostöö- ja meeskonnatööoskuste omandamine;
4) funktsionaalse lugemise oskuse arendamine;
5) õppima õpetamine/õppimine, aineõpetuse toetamine;
6) õpilase silmaringi laienemine erinevate teabeallikate kasutamise kaudu;
7) eeltöö tublimate väljaselgitamiseks 6.kl algul toimuvat maakondlikku õpioskuste võistlusti silmas pidades.
1. nädal (22.- 26.01):
Mina ja õppimine - eneseanalüüs
2. nädal (29.01 - 02.02):
Internet infoallikana (Eesti k õpik lk 156-157, TV lk 104-105).
3. nädal (05. - 09.02):
Ristsõnade koostamine veebis http://www.discoveryeducation.com/free-puzzlemaker
Inglise keele harjutused veebis.
4. nädal (12. - 16.02):
Õpioskuste test, tulemuste analüüs: https://www.syg.edu.ee/~peil/opi_oppima/oskuse_test.html
Õpiprobleemid ja nende ületamine: https://www.syg.edu.ee/~peil/opi_oppima/probleemid.html
5. nädal (19. - 23.02):
EV 100. Infootsing Internetist, töölehe täitmine
KOOLIVAHEAEG
6. nädal (05. - 09.03):
Erinevad õpistiilid
7. nädal (12. - 16.03):
Aktiivne kuulamine. Tulemuslik küsimuste esitamine.
8. nädal (19. - 23.03)
Loovülesanded ("Kuidas vannitada dinosaurust?")
9. nädal (26.-29.03)
Rühmas õppimine
10. nädal (02. - 06.04):
Ajatelg, selle lugemine; ajatelje koostamine. Töö ajaloo atlasega
11. nädal (09 .- 13.04):
Ilmakaared. Eesti atlas. Funktsionaalne lugemine.
12. nädal (16. -20.04):
Küsimuste moodustamine. Küsimused õppimise käivitajana. Paaristöö "Laste loodusentsüklopeedia" alusel.
KOOLIVAHEAEG
13. nädal (02 .- 04.05):
Telefoniraamat infokandjana.
14. nädal (07. - 11.05):
Kuidas kasutada EE-d. Tööleht. Materjali õigsuses/kaasaegsuses veendumine
15. nädal (14. - 18.05):
Joonised ja diagrammid
16. nädal (21. - 25.05):
Loovülesanded ("Kuidas vannitada dinosaurust?")
17. nädal (28.05 - 01.06):
Rahvakalender. Info õpilaspäevikus
18. nädal (04.-06.06)
Mäng - teatevõistlus
7., 8., 11. juuni - praktikaperiood
1) Õpilased oskavad töötada rühmas ja vastutavad ühiselt tehtud töö eest, oskavad täita õpiülesannet
2) Õpilane oskab kasutada teabekirjandust
3) Õpilane oskab infot otsida Internetist
4) Õpilane teab peamisi tekstitöötluse aluseid
5) Õpilane oskab lugeda tabeleid, diagramme, jooniseid
6) Õpilane oskab töötada tekstiga
Õpioskuste tunnis rakendatakse õppijat toetava (kujundava) hindamise põhimõtteid. Õpiülesannete täitmist hinnatakse või sellele antakse hinnanguid, tagasisidet kogu õppeprotsessi vältel. Tööde hinded võivad kajastuda eKooli erinevate õppeainete päevikutes (vastavalt õpiülesande sisule). Töölehtedest koostab iga õpilane õpimapi. Kokkuvõttev hindamine 2X aastas (arvestatud / mittearvestatud), kursuse lõppedes viiakse läbi õpioskuste võistlus.