Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kunst: - prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Stevelin Tamm

klassiõpetaja

Kontakt: Stevelin.Tamm@nooruse.edu.ee

Loodud: 18. jaanuar 2018. a. kell 09.55
Muudetud: 21. veebruar 2018. a. kell 11.47

Õppeaasta: 2017/2018

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli kunstiõpetusega taotletakse, et põhikooli lõpuks õpilane:
1)oskab loomingulises tegevuses, loovtöö, uurimise ja refleksiooni käigus kasutada loova ja kriitilise mõtlemise ning probleemi lahendamise oskusi;
2)tunnetab ja arendab oma loomingulisi võimeid, väärtustab isikupära ja erinevaid lahendusi;
3)õpib tundma visuaalsete kunstide väljendusvahendeid ning suudab luua erinevaid kunstitöid, rakendades õpitud teadmisi ja oskusi;
4)eksperimenteerib mõtete, mõistete, vahendite, materjalide ning tehnikatega;
5)töötab iseseisvalt ja teeb koostööd kaaslastega;
6)rakendab omandatud oskusi teistes õppeainetes ja igapäevaelus;
7)õpib tundma ja väärtustab nii mineviku kunstipärandit kui ka nüüdisaegset kunsti;
8)seostab kunsti, kultuuri, teaduse ja tehnoloogia arengut;
9)mõistab kunsti kui kultuuridevahelist suhtluskeelt, teadvustab kultuurilist mitmekesisust ja kunsti rolli ühiskonnas;
10)väljendab oma arvamusi ja teadmisi suuliselt ning kirjalikult, kasutades (kunsti)oskussõnavara;
11)tegutseb eetiliselt ja ohutult nii päris kui ka virtuaalsetes kultuurikeskkondades;
12)mõtestab esemelise ja ruumilise keskkonna ning disaini näidete esteetilisi, eetilisi, funktsionaalseid ja ökoloogilisi aspekte;
13)omab ülevaadet kunsti-, disaini- ja arhitektuurivaldkonnaga seotud ametitest ja elukutsetest.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

22.-26.01
Linnuke oksal (õlipastellid, vesivärvid) https://www.pinterest.com/pin/108508672256308970/
Linnuke oksal. Tööde lõpetamine.

29.01-02.02
Eesti lipp maastikul (https://www.pinterest.com/pin/250583166740602940/)
Minu sõber (värvipliiats)

5.-9.02
Head Eesti asjad. EESTI 100
Sõbrapäeva kaardi kujundamine.

12.-16.02
Vastlapäev (värvilised pliiatsid)


19.-23.02
Minu kodu (A4, värvipliiatsid)
Talverõõmud (A3, guaššvärvidid)

VAHEAEG

5.-9.03
Taustapaberi trükk (papp, lõng).
Trükitud paberile lumikellukeste maalimine.

12.-16. 03
Meri ja laevad ( papiga mere joonistamine+ laevade voltimine ja kleepimine)
Meri ja laevad- töö lõpetamine

19.-23.03
Tulbid. https://www.pinterest.com/pin/185632815869056391/
Tibud ja jänesed. Kevapüha.

26.-30.03
Tibud ja jänesed. Kevapüha. Tööde lõpetamine.
Pühademunad (munade kaunistamine pintslitrükis)

2.-6.04
Pajuoksad (must õlipastell, vesivärvid)
Tööde lõpetamine

9.-13.04
Kuldnokk (guaššvärvid)
Kuldnokk. Tööde lõpetamine.

16.-20.04
Kevad looduses (rasvakriit, vesivärv)
Sinililled (guašš)

VAHEAEG
02-4.05
Minu ema portree.
Tööde lõpetamine.

7.-11.05
Kaart emadepäevaks. https://www.pinterest.com/pin/223350462747934283/

14.-18.05
Kevadlilled (õlipastell)
Tööde lõpetamine.

21.-25.05
Paberi frotaaž

28.05-1.06
Õunapuud. (guašid, vatitikud).
Tööde lõpetamine.

4.-8.06
Liblika maalimine.
Plakat: SUVI

11.-13.06
Head soovid suvesse (vabatehnikas töö)

NB! Õpetaja võtab endale õiguse teemasid ja teemade järjestust vastavalt vajadusele muuta.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

õpilane
ˇ omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta;
ˇ kasutab erinevaid materjale ja töövahendeid oma loomingulises tegevuses;
ˇ kasutab materjale säästlikult;
ˇ tutvub erinevate tehnikatega;
ˇ oskab töökohta tööks organiseerida;
ˇ täidab töötades ohutusnõudeid, tagab korra ja puhtuse töökeskkonnas;
ˇ oskab teha lihtsamaid korrastustöid;
ˇ õpib nägema ilu enda ümber.

Hindamine üles

1. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. e-Koolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

I poolaasta lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
1. Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
2. Sul on kaasas vajalikud töövahendid.
3. Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.

Igat osaoskust hinnatakse eraldi, kasutades tähti:
T- tead, kasutad, oskad
P- pead veel harjutama
O- oskus omandamata