0 kaarti!
Autor: Stevelin Tamm klassiõpetaja Kontakt: Stevelin.Tamm@nooruse.edu.ee |
Loodud: 18. jaanuar 2018. a. kell 09.53
Muudetud: 8. märts 2018. a. kell 13.34
Õppeaasta: 2017/2018
Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta
Kestvus: - tundi nädalas
Tööõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• omandab vajalikud oskused igapäevaeluks, tööks ja harrastusteks;
• omandab teadmisi mitmesuguste materjalide, töövahendite ja -traditsioonide kohta ning oskab neid oma töös kasutada;
• kogeb eneseteostuse võimalusi käelise tegevuse kaudu, arendab loovust ja esteetilist maitset;
• õpib tundma ja valima sobivamaid töövõtteid, olema säästlik ettevõetud töös;
• arendab tööks vajalikke isiksuse omadusi: vastutustunnet, täpsust, püsivust ning töökultuuri ja -harjumusi;
• omandab oskuse iseseisvalt mõelda, töötada, otsustada, hinnata oma tööd kriitiliselt.
15.-19.01
Lumememm. Rebimine.
22.-26.01
Lumememm. Voolimine
29.01-02.02
Lind. Voltimine.
22.-26.01
Aastaajad (värviline paber- rühmatöö)
29.01-02.02
"Rakett"
(WC paberi südamik, värvilised paberid, foolium, käärid, liim)
5.-9.02
Sõbrapäevakaart. Kleepimine, südamešabloonid, värvilised paberid.
12.-16.02
Rukkilill (riba lõikamine, kleepetöö)
19.-23.02
Suitsupääsuke.
VAHEAEG
5.-9.03
Keerupael
12.-16. 03
Keerupaelast pilt
19.-23.03
Lõngast tibu
26.-30.03
Tibu lõpetamine
2.-6.04
Munakarpidest loomad.
9.-13.04
Krokodill. Voltimine.
16.-20.04
Klassipusle. Iga õpilane kujundab ühe tüki, mille kaunistab enda nime, hobide jm huvitagaga.
Tükile võib joonistada/kirjutada/kleepida.
Tükid kokku pannes tekib üks suur pusle meie klassi kohta.
VAHEAEG
02-4.05
Emadepäevakaart
7.-11.05
Pärlitest kee emale.
14.-18.05
Pesunagile lepatriinu.
21.-25.05
Karp- vanast karbist uus, karbi katmine paberi tükkidega
28.05-1.06
Karbi lõpetamine
4.-8.06
Voolimine
11.-13.06
Voltimine
Õpilane:
*kasutab materjale säästlikult
*tutvub erinevate tehnikatega
*oskab kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal
*oskab iseseisvalt töötada, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke
*oskab töökohta tööks organiseerida
*täidab töötades ohutusnõudeid
*tagab korra ja puhtuse töökeskonnas
1. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. e-Koolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
Tööõpetuse kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut
Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud tarbeeset tervikuna
Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, tööde õigsus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.
II poolaasta lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
1. Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
2. Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.
Igat osaoskust hinnatakse eraldi, kasutades tähti:
T- tead, kasutad, oskad
P- pead veel harjutama
O- oskus omandamata
Konsultatsioon kolmapäeviti kell 13.00-13.45 ruumis 109