Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Loodusõpetus: 2a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Inga Engso

klassiõpetaja

Kontakt: Inga.Engso@nooruse.edu.ee

Loodud: 16. jaanuar 2018. a. kell 12.49
Muudetud: 17. jaanuar 2018. a. kell 11.44

Õppeaasta: 2017/2018

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Loodusõpetust õppides kujunevad alusteadmised teiste loodusteaduslike ainete õppimiseks. Luuakse alus teadusliku mõtteviisi kujunemisele. Kujuneb loodusvaldkonnast huvituv inimene, kes märkab ja teadvustab keskkonnaprobleeme.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I nädal
Mida saame loodusest. Esemed. Lk 8- 9.
II nädal
Mida saame loodusest. Õhk. Lk 10- 12.
III nädal
Mida saame loodusest. Vesi. Lk 13-15.
IV nädal
Turvalisus looduses. Loodusjõud. Loomad. Lk16- 18.
V nädal
Mikroobid ja viirused. Lk 19- 20.
VI nädal
Mikroobid ja viirused. Lk 21- 22.
VII nädal
Kasulikud mikroobid. Lk 23- 25.
VAHEAEG
I nädal
Teraviljad. Lk 26- 27.
II nädal
Teraviljad. Lk 28- 29.
III nädal
Kordamine.
IV nädal
Kordamine (teraviljad, koduloomad). Lk 26-34
V nädal
Lemmikloomad. Lk 34-38
V nädal
Tiik ja järv. Erinevad elupaigad. Lk 38-42
VI nädal
Kallas. Erinevad elupaigad. Lk 42-46
VII nädal
Raba ja niit. Erinevad elupaigad. Lk 46-49
VAHEAEG
I nädal
Kasvamine. Lk 49-51
II nädal
Õuesõpe
III nädal
Kordamine
IV nädal
Kordamine.
VII nädal
Kordamine. Praktika.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane ...
* teab, et inimene on osa loodusest.
* oskab nimetada inimese vajadusi.
* teab, mida saab inimene loodusest ja kuidas seda kasutatakse.
* teab inimese seost loodusega.
* teab, millistest loodusest tulenevatest ohtudest saab hoiduda.
* peab kinni elementaarsetest hügieeninõuetest.
* teab teravilju ning oskab nimetada, mida neist valmistatakse.

Hindamine üles

2. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.


Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata

Konsultatsioon esmaspäeviti kell 13.00 ruumis 108.