0 kaarti!
Autor: Inga Engso klassiõpetaja Kontakt: Inga.Engso@nooruse.edu.ee |
Loodud: 16. jaanuar 2018. a. kell 12.49
Muudetud: 17. jaanuar 2018. a. kell 11.44
Õppeaasta: 2017/2018
Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Loodusõpetust õppides kujunevad alusteadmised teiste loodusteaduslike ainete õppimiseks. Luuakse alus teadusliku mõtteviisi kujunemisele. Kujuneb loodusvaldkonnast huvituv inimene, kes märkab ja teadvustab keskkonnaprobleeme.
I nädal
Mida saame loodusest. Esemed. Lk 8- 9.
II nädal
Mida saame loodusest. Õhk. Lk 10- 12.
III nädal
Mida saame loodusest. Vesi. Lk 13-15.
IV nädal
Turvalisus looduses. Loodusjõud. Loomad. Lk16- 18.
V nädal
Mikroobid ja viirused. Lk 19- 20.
VI nädal
Mikroobid ja viirused. Lk 21- 22.
VII nädal
Kasulikud mikroobid. Lk 23- 25.
VAHEAEG
I nädal
Teraviljad. Lk 26- 27.
II nädal
Teraviljad. Lk 28- 29.
III nädal
Kordamine.
IV nädal
Kordamine (teraviljad, koduloomad). Lk 26-34
V nädal
Lemmikloomad. Lk 34-38
V nädal
Tiik ja järv. Erinevad elupaigad. Lk 38-42
VI nädal
Kallas. Erinevad elupaigad. Lk 42-46
VII nädal
Raba ja niit. Erinevad elupaigad. Lk 46-49
VAHEAEG
I nädal
Kasvamine. Lk 49-51
II nädal
Õuesõpe
III nädal
Kordamine
IV nädal
Kordamine.
VII nädal
Kordamine. Praktika.
Õpilane ...
* teab, et inimene on osa loodusest.
* oskab nimetada inimese vajadusi.
* teab, mida saab inimene loodusest ja kuidas seda kasutatakse.
* teab inimese seost loodusega.
* teab, millistest loodusest tulenevatest ohtudest saab hoiduda.
* peab kinni elementaarsetest hügieeninõuetest.
* teab teravilju ning oskab nimetada, mida neist valmistatakse.
2. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Konsultatsioon esmaspäeviti kell 13.00 ruumis 108.