Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Loogika: 2c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Katrin Kannik

väikerühma õpetaja

Kontakt: Katrin.Kannik@nooruse.edu.ee

Loodud: 15. jaanuar 2018. a. kell 12.54
Muudetud: 15. jaanuar 2018. a. kell 13.09

Õppeaasta: 2017/2018

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Motivatsiooni kujundamine, keskendumis-, kohanemis-, ja ümberlülituvusoskuse harjutamine, taju arendamine.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I nädal
Erinevad loogikaülesanded
II nädal
Erinevad loogikaülesanded
III nädal
Loogikaülesanded Tr lk 21, 25
IV nädal
Loogikaülesanded Tr lk 27
V nädal
Sudokud
VI nädal
Geomeetriaga seonduvad loogikaülesanded
VII nädal
Peegelpildis joonestamine TR lk 50 ül 3
VAHEAEG
I nädal
Nuputamisülesannete lahendamine TR lk 51, 55
II nädal
Peegeldamine
III nädal
Matemaatilise ristsõna lahendamine
IV nädal
Matemaatilised pusled
V nädal
Sudokod
VI nädal
Tarkpea tuba
VII nädal
Ruutudesse joonistamine, sümmeetria, peegeldus, mustrid
VAHEAEG
I nädal
Enesekontrolli lehed
II nädal
Sudokod
III nädal
Interaktiivsed ülesanded
IV nädal
Nuputamisülesanded
V nädal
Matemaatilised pusled
VI nädal
Kordamine,töölehtede lõpetamine
VII nädal
Praktika

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

õpilane:
*oskab orienteeruda tasapinnal
* oskab lahendada nuputamisülesandeid;
* oskab joonistada peegelpildis kujundeid;
*oskab koostada matemaatilist jutukest
*oskab teha mitme tehtega ül, mis sisaldavad nii liitmist kui lahutamist
*oskab luua seoseid varemõpitugaÕpilane:
- on aktiivne, tähelepanelik ja püüdlik;
- teab ja oskab nimetada geomeetrilisi kujundeid;
- oskab orienteeruda tasapinnal;
- oskab lahendada nuputamisülesandeid;
- oskab joonistada peegelpildis kujundeid;
- oskab loendada ja rühmitada esemeid;
- teab ja oskab lahendada kellaga seotud ülesandeid,
- oskab luua seoseid varemõpituga.

Hindamine üles

2. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus, kirjalikul tööl või eKoolis. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.


Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata

Lisaks on eKoolis kasutusel tähekombinatsioon KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus. Konsultatsioon ja järelvastamine esmaspäeviti kell 13.00 ruumis 107