Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Inimeseõpetus: 6b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Liivi Erlenbach

õpetaja

Kontakt: Liivi.Erlenbach@nooruse.edu.ee

Loodud: 15. jaanuar 2018. a. kell 08.56
Muudetud: 15. jaanuar 2018. a. kell 08.56

Õppeaasta: 2017/2018

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Selleks,et õpilane õpiks suhtlema teiste inimestega ja viisakalt käituma; õpiks väärtustama üldinimlikke kõlblusnorme; õpib tundma oma mina; õpib väärtustama perekonda; õpib tundma erinevates suhtlusolukordades toimivaid olukordi.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

22. - 26.01 Sallivus ja hoolivus õ.lk. 72 - 73, 74 ( hea sõna )
29.01 - 02.02 Kokkuvõte 6. peatüki kohta
05. - 09.02 Mina ja sina erineme - see on väärtus õ.lk. 77 - 80
12. - 16.02 Inimeste vajadused. õ.lk. 81 - 82
19. - 23.02 Eelarvamuste mõju suhetele õ.lk. 82 - 87, kokkuvõte 7.peatüki kohta
26. 02 - 04.03 KOOLIVAHEAEG
05. - 09.03 Sõprus õ.lk. 89 - 91
12. - 16.03 Usaldus, empaatia ja vastutus suhetes õ.lk. 91 - 93
19. - 23.03 Rühmatöö õ.lk. 96
26. - 29.03 Rühmatöö esitlus
02. - 06.04 Rühma kuulumine ja kaaslaste mõju õ.lk. 94 - 97 Töölehe täitmine ,,Kati lugu "
09. - 13.04 Kaheksanda peatüki kokkuvõte
16. - 20.04 Konflikt -üks münt, kaks poolt. Konflikti lahendamise meelespea õ.lk. 99 - 104
23.04 - 01.05 VAHEAEG
02. - 04.05 Kriitika kui tagasiside õ.lk. 105 , 9.peatüki kokkuvõte
07. - 11.05 Otsustamine ja vastutus õ.lk. 109 - 112
14. - 18.05 probleemide lahendused õ.lk. 113 - 117
21. - 25.05 10.peatüki kokkuvõte Positiivne mõtlemine õ.lk. 121 - 123
28.05 - 01.06 11.peatüki kokkuvõte
04. - 08.06 Üldine kordamine
Klassijuhataja praktika

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane oskab:
-selgitada oma väärtusi, osata ennast analüüsida
-anda ülevaadet mina- pildi olemasolust, kujunemisest, muutumisest
-selgitada,kuidas emotsioonid mõjutavad käitumist
-vastu võtta ja anda tagasisidet
-kujundada arusaamu, miks eelistatakse ühte või teist käitumisviisi
-näidata, kuidas suhtlemine on seotud vajadustega ja aitab elus paremini hakkama saada

Hindamine üles

Kokkuvõttev hinne kujuneb 1.poolaasta hinnetest : töölehtede ja tunnikontrollide, rühmatööde hinnetest. Kõikidel töödel on võrdne osakaal.Kasutatakse kujundava hindamise põhimõtteid.
Hinne
,,5" pannakse 90 -100% punktisummast
,,4" ,, 75 - 89% ,,
,,3" ,, 50 - 74% ,,
,,2" ,, 20 -49% ,,
,,1" ,, 0 - 19 % ,,
,,0" pannakse, kui õpilane on arvestusliku töö sooritamise päeval puudunud. ,,0" ja mitterahuldavaid hindeid tuleb järele vastata töö kättesaamise päevast 10 päeva jooksul või kokkuleppel õpetajaga.

Konsultatsioon esmaspäeviti kell 14.00-14.45 ja järelvastamine iga päev õpitugirühmas või kokkuleppel õpetajaga ruumis 303 .