Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Geograafia: 9b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Malle Tiitson

geograafiaõpetaja

Kontakt: Malle.Tiitson@nooruse.edu.ee

Loodud: 28. oktoober 2010. a. kell 13.51
Muudetud: 28. oktoober 2010. a. kell 13.51

Õppeaasta: 2010/2011

Õppekava: Põhikooli õppekava, II veerand

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli geograafiaõpetusega taotletakse, et õpilane:
•saab üldise ettekujutuse looduses ja ühiskonnas toimuvatest nähtustest ja protsessidest ning nendevahelistest olulisematest seostest;
•õpib ruumiliselt mõtlema ja omandab geograafia põhisõnavara;
•teab ja hoiab Eesti loodusväärtusi, väärtustab Eesti kultuuri ja traditsioone;
•õpib hindama inimtegevuse võimalusi ja tegevuse tagajärgi erinevates looduslikes tingimustes;
•saab aru jätkusuutliku arengu vajadusest;
•mõistab ja suhtub tolerantselt teiste maade ja rahvaste kultuuri ja traditsioonidesse;
•õpib kasutama kaarte, pilte, andmetabeleid, diagramme, et hankida, töödelda, analüüsida ja väljendada ruumiliselt esitatud teavet;
•õpib lihtsate vahenditega mõõdistamist ja vaatluste tegemist;
•õpib leidma geograafiateavet erinevatest allikatest, kasutama kaasaegseid infotehnoloogiavõimalusi teabe hankimiseks, korrastamiseks ja esitamiseks;
•oskab kasutada geograafiatunnis omandatud teadmisi igapäevaelus toimetulekuks.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

EESTI LOODUS
02.11 Põhjavesi ja sood
04.11 Muldkate
09.11 Taimkate. Kaardi vastamine
11.11 Eesti maastikud. Kaardi vastamine
16.11 Inimtegevuse mõju loodusele. Kaardi vastamine
18.11 Loodushoid
23.11 Kontrolltöö (järved kuni looduskaitse)

EESTI RAHVASTIKUGEOGRAAFIA
25.11 Rahvastikuteadus
30.11 Rahvaarvu muutumine
02.12 Sündimus ja suremus
07.12 Ränded ja rahvusliku koosseisu kujunemine
09.12 Rahvastiku tihedus ja paiknemine
14.12 Haldusjaotus. Asulastik
16.12 Kontrolltöö
21.12 Tagasiside

EESTI MAJANDUSGEOGRAAFIA
11.01 Majanduse arengut mõjutavad tegurid
13.01 Eesti majandusgeograafiline asend

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

•oskab analüüsida Eesti loodus-, majandus- ja poliitgeograafilist asendit;
•mõistab geograafilisest asendist tulenevaid tegureid Eesti majanduse ja sotsiaalelu korraldamisel;
•oskab üldjoontes iseloomustada Eesti geoloogilist ehitust, pinnamoodi, kliimat, veestikku, mullastikku ja taimestikku, selgitada nendevahelisi seoseid;
•teab Eestis leiduvaid maavarasid, nende kasutamisvõimalusi ja kasutamisega seonduvaid probleeme;
•oskab iseloomustada Eesti rahvastiku ja asustuse peamisi arengujooni;
•teab ja oskab analüüsida olulisemaid Eesti majandust mõjutavaid tegureid;
•oskab analüüsida Eesti peamiste majandusharude arengueeldusi ja praegust olukorda;
•teab peamisi Eesti välismajandussidemeid;
•oskab iseloomustada oma koduasulat sotsiaal-majanduslikust aspektist;
•oskab kasutada kaarte ja teisi geograafiliste nähtuste esitusviise ning tehnikaid, et hankida, töödelda ja väljendada ruumiliselt esitatud teavet;
•oskab analüüsida tabeleid, graafikuid ja diagramme, teha järeldusi neil esitatud nähtuste sisu ja arengusuundade kohta;
•oskab teha looduses lihtsate vahenditega mõõtmisi ja vaatlusi.

Hindamine üles

II veerandi kokkuvõttev hinne moodustub:
Eesti füüsilise kaardi vastamise hinne, hindeline töö Eesti looduse kohta ja kontrolltöö rahvastikust kokku 75%;
tunnikontrollid, iseseisvad tööd, töövihiku hinded kokku 25%.

Tööde hinded:
5 - 90%-100%
4 - 70%-89%
3 - 45%-69%
2 - 20%-45%
1 - 0%-19%

Konsultatsioonitund on esmaspäeviti kell 15.45 kabinetis 103.
Kontrolltööd tuleb teha järele õpetaja poolt määratud ajal.

Kui õpilane on tunnist puudunud, siis tuleb läbivõetud osa iseseisvalt omandada ja täita töövihikust vastavad ülesanded (ülesanded kirjas e-koolis) või tulla abi saamiseks konsultatsioonitundi, mis toimub esmaspäeviti kell 15.45 kabinetis 103, teised ajad konsultatsioonideks kokkuleppel õpetajaga.
Hindamine toimub vastavalt Kuressaare Gümnaasiumi hindamisjuhendile (vt kooli koduleheküljelt http://www.oesel.ee/kgold/?mod=1x1&dom=10&pid=336 ).