0 kaarti!
![]() |
Autor: Andra Allmägi matemaatikaõpetaja Kontakt: andra.allmagi@oesel.edu.ee |
Loodud: 4. jaanuar 2018. a. kell 12.28
Muudetud: 1. juuni 2018. a. kell 10.37
Õppeaasta: 2017/2018
Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Aine eesmärk on õpilast suunata kasutama info- ja kommunikatsioonitehnoloogiat (IKT) eluliste probleemide lahendamiseks ning oma õppimise ja töö tõhustamiseks matemaatikas.
II poolaasta
22-26. jaanuar
Geogebras geomeetriliste kujundite joonestamine
Kõrvunurgad ja tippnurgad
https://learningapps.org/watch.php?v=p6eptude201&allowFullscreen=1
http://www.miksike.ee/en/gtests2.html?start=1&test=3107
http://www.miksike.ee/en/gtests2.html?start=1&test=3106
29. jaan - 2. veebr
Geomeetrilised kujundid, harilkud murrud
Ülesanne 1. Lahenda test kõrvu- ja tippnurkade tundmise peale. Kirjuta siia oma tulemus. http://kaidi.esy.es/Suviste/Tippk6rvunurgad/Tippunurgad_ja_k%f5rvunurgad1.htm *
Ülesanne 2. Vasta küsimustele paralleelsete ja ristuvate sirgete kohta. Kirjuta siia oma tulemus. http://kaidi.esy.es/Suviste/Ristuvadparalleelsedsirged/rsituvad_ja_paralleelsed_sirged1.htm *
Ülesanne 3. Lahenda ristsõna. Kirjuta, mis tulemuse said peale kontrollimist. http://kaidi.esy.es/Suviste/Rists6na/Rists%f5na.htm *
Ülesanne 4. Vali õige. Mitu osa pitsast on söödud. http://www.primarygames.com/fractions/congrats.htm *
Ülesanne 5. Leia vastus. Kirjuta siia see oluline lause. https://learningapps.org/3004522 *
Ülesanne 6. Arvuta peast. Vali vähemalt KESKMINE tase ja (+-x:) märk. Arvuta, kuni aeg otsa saab. Kirjuta, kuidas läks. http://pelala.net/calc/ *
Ülesanne 7. Mälumäng. Pane kokku õige murd ja ja vastav pilt. Mugavam on seda mängida täisekraanil. Kirjuta, kuidas läks. https://learningapps.org/3607016 *
5.-9. veebr
Harilikud murrud ja kümnendmurrud
Ülesanne 1. Kirjuta kümnendmurruna. Lahenda, kuni kõik lehed tehtud saavad. Kirjuta, kuidas läks. http://www.miksike.ee/en/gtests2.html?start=1&test=5313 *
Ülesanne 2. Lahenda küsimused kümnendmurdude kohta. Kõike neist ei ole veel õppinud - improviseeri või guugelda vajadusel. Kirjuta, kuidas läks. http://www.miksike.ee/en/gtests2.html?start=1&test=3099 *
Ülesanne 3. Meenuta nurki ja nende liike. Vali kõik tõesed laused. Kirjuta, kuidas läks. https://www.taskutark.ee/m/test/geomeetrilised-kujundid-nurk-leia-koik-toesed-laused/ *
Ülesanne 4. Lahenda arvu ja täherägastik. Kirjuta, kuidas läks. https://learningapps.org/view1470066 *
Ülesanne 5. Leia täherägastikust etteantud kümnendmurdudega seotud sõnad. Kuidas läks? https://learningapps.org/1465964 *
Ülesanne 6. Vii murd ja talle sobiv pilt kokku. Kirjuta, kuidas läks. http://www.sheppardsoftware.com/mathgames/fractions/memory_fractions1.htm *
12.-16. veebr
Ülesanne 1. Ümarda kümnendmurde. Kirjuta mitu õiget 10-st küsimusest said. https://learningapps.org/view1357904 *
Ülesanne 2. Ümarda naturaalarve ja kümnendmurde. Tee tehteid, kuni programm ütleb, et oled juba piisavalt osav. Kuidas läks?http://www.kae.edu.ee/exercise/ymardamine *
Ülesanne 3. Liida kümnendmurde. Lahenda, kuni programm lubab sul edasi liikuda. Kuidas läks? http://www.kae.edu.ee/exercise/kymnendmurdude_liitmine_2 *
Ülesanne 4. Lahutamine. Lahenda, kuni programm lubab sul edasi liikuda. Kuidas läks? http://www.kae.edu.ee/exercise/kymnendmurdude_lahutamine_2 *
Ülesanne 5. Pane puslepilt kokku lohistades vastuse juures olev pilt õige vastusega kokku. Lahenda vähemalt kolm tükki. Kuidas läks? https://www.mathplayground.com/puzzle_pics_fractions.html *
Ülesanne 6. Järjesta kümnendmurde. Lahenda läbi vähemalt kaks erinevat. Kuidas läks? http://www.sciencekids.co.nz/gamesactivities/math/decimals.html *
Ülesanne 7. Aita sööklatädil õpilaste ostusumma kokku liita. Arvuta kiirelt ja päästa sööklatädi töö! Kuidas läks? https://mrnussbaum.com/lunch-lady-ipad.html *
19.-23. veebr
Kümnendmurrud:
Ülesanne 1. Lohista täpp arvteljel õige kümnendmurru väärtuse juurde. Lahenda, kuni programm arvab, et sa oled piisavalt osav. Kirjuta, kuidas läks. http://www.kae.edu.ee/exercise/kymnendmurd_arvteljel_1 *
Ülesanne 2. Liida ja lahuta kümnendmurde. Lahenda, kuni kõik on tehtud! Kirjuta oma tulemus vastuseks. http://www.miksike.ee/en/gtests2.html?start=1&test=5337 *
Ülesanne 3. Korruta ja jaga kümnendmurde arvudega 10 ja 100. Lahenda 20 tehet ja kirjuta oma tulemus. https://www.thatquiz.org/tq-3/?-j12c-l5-nk-p0 *
Ülesanne 4. Korruta ja jaga kümnendmurde järguühikutega. Lohista õige vastus õige tehte kõrvale. Ülesandes on kaks valet vastust. Kirjuta siia need KAKS TEHET koos nende ÕIGETE vastustega. http://matemaatikatestid.pbworks.com/w/file/fetch/53806004/kumnendmurrud.htm *
Ülesanne 5. Mäng. Ümarda kümnendmurde (-dth=dik) ja taba palli. Võid mängida ise kahe võistkonna eest või mängi koos pinginaabriga korda-mööda. Kirjuta, kuidas läks. http://www.math-play.com/baseball-math-rounding-decimals/rounding-decimals-baseball-game.html *
Ülesanne 6. Kirjuta joonis hariliku murru kujul. Lahenda, kuni programm leiab, et sa oled piisavalt osav. Kirjuta, kuidas läks. http://www.kae.edu.ee/exercise/harilike_murdude_aratundmine *
Ülesanne 7. Kirjuta nimetaja või lugeja. Lahenda, kuni programm leiab, et sa oled piisavalt osav. Kirjuta, kuidas läks. http://www.kae.edu.ee/exercise/harilike_murdude_aratundmine_2 *
Ülesanne 8. Kui kõik ülejäänud ülesanded on valmis, siis harjuta TUNNI LÕPUNI kümnendmurdude liitmist ja lahutamist. Vali Kümnendmurrud -> LiitLahutamine. Proovi erinevaid tasemeid. Kirjuta, mitu minutit tegelesid pranglimisega ja kuidas läks. http://www.miksike.ee/#pranglimine/training *
Vaheaeg 24. veebr-4. märts
5.-9. märts
Värvide ülesanne https://www.geogebra.org/m/jAzytVXd
12.-16. märts
19.-23. märts
26.-30. märts
2.-6. aprill
9.-13. aprill
16.-20. aprill
Vaheaeg 21. apr-1. mai
2.-4. mai
7.-11. mai
14.-18. mai
21.-25. mai
28.mai - 1. juuni
4.-8. juuni
1) 4. juuni Hinded välja
2) 6. juuni 5. kl tundide lõpp
3) 7. juuni praktikapäev
4) 8. juuni praktikapäev
11.-12. juuni
11. juuni praktikapäev
12. juuni AKTUS
Vaheaeg 13. juuni - 31. august
13.-18. juuni
Täiendav õppetöö
•Õpilane oskab kasutada erinevaid arvutiprogramme oma töö tõhustamiseks.
•Oskab kasutada arvutit töövahendina.
•Matemaatika ainekavas nõutud oskuste rakendamine IKT vahendite abil.
Arvestuslik
* 2-3 arvestuslikku tööd poolaastas (Kui õpetaja peab vajalikuks tööd numbriliselt hinnata, siis kantakse hinne eKoolis matemaatika päevikusse. Sellisel
juhul lisatakse sissekandesse märge: töö teostatud valikaine arvuti matemaatikas tunnis. Hindamine toimub vastavalt KG hindamisjuhendile).
* aktiivne osavõtt tundidest