0 kaarti!
Autor: Ruth Rist klassiõpetaja Kontakt: Ruth.Rist@nooruse.edu.ee |
Loodud: 28. detsember 2017. a. kell 19.43
Muudetud: 12. veebruar 2018. a. kell 11.51
Õppeaasta: 2017/2018
Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Põhikooli kunstiõpetuses on peamine praktiline kunstitegemine, töine sisseelamine kunstniku loominguprotsessi mitmesuguste tehnikate vahendusel ja sealjuures võimaliku algupärase eneseväljenduse säilitamine. Õpitakse mõningaid kunstialaseid mõisteid, hakkavad kujunema väärtushinnangud. Põhikooli lõpetajal on üldine ettekujutus kunsti- ja tehnikakeelest ning ta on suuteline omahuvitsi valima, mida ta sellest praktiliselt või teoreetiliselt tundma õppida soovib. Kunstiõpetusega 4.klassis taotletakse, et õpilane arendab oma vaatlusoskust ja kompimismeelt; arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist ning kujutlusvõimet; omandab loovtegevuse kogemusi, arendab loovust; õpib kasutama kujutavate ja kujundavate kunstide väljendusvahendeid; omandab teadmisi kunstiliikidest ja -ajaloost; õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab kunstimaitset.
22. – 26.01
Etnohõngulised pildid https://klass431.wordpress.com/2009/12/23/etnohongulised-pildid/
29.01 - 02.02
Tööde lõpetamine
05. -09.02
http://leakunst.blogspot.com.ee/2012/02/sobrapaevakaardid_12.html
Sõbrapäevakaart
12. – 16.02
Algamas on suure kollase koera aasta
19. – 23.02
RAhvussümboolika
VAHEAEG
05. – 09.03
Mõistatused ja vanasõnad otsesõnu - joonistame „sõna-sõnalt“ täpselt nii, nagu kirjas on.
http://www.rahvakultuur.ee/sisu/2482_163148222Konekaanud_ja_fraseologismid8221.pdf
12. – 16.03
Illusioon. Optiline illusioon. Op-kunstnikud ja M. C. Escher
http://im-possible.info/english/art/vicente/for-children-4.html
http://im-possible.info/english/library/index.html
19. – 23.03
Illusioon. Optiline illusioon. Op-kunstnikud ja M. C. Escher
http://im-possible.info/english/art/vicente/for-children-4.html
http://im-possible.info/english/library/index.html
26. – 30.03
Munadepüha
02. – 06.04
Vigurkaardid https://kunstitund.wordpress.com/page/8/
09. – 13.04
16. – 20.04
VAHEAEG
02 .- 04.05
Lilled emale https://kunstitund.wordpress.com/page/7/
07. – 11.05
Kaart emale
14. – 18.05
Kuningad https://klass431.wordpress.com/category/5-klass/page/2/
21. – 25.05
Tööde lõpetamine
28.05 – 01.06
Loovuslaager
Õpilane
1) tunnetab oma kunstivõimeid ja -huve;
2) väljendab visuaalsete vahenditega oma mõtteid, ideid ja teadmisi;
3) loovülesandeid lahendades visandab ja kavandab;
4) kujutab ja kujundab nii vaatluste kui ka oma ideede põhjal, kasutades visuaalse kompositsiooni baasoskusi;
5) rakendab erinevaid kunstitehnikaid;
6) leiab eeskuju erinevatest kunstitöödest.
HINDAMISEL arvestatakse:
* töö vastavust teemale,
* väljenduslikkust ja kompositsiooni,
* meeleolu edastamist värvidega,
* lihtsate proportsioonireeglitega arvestamist
* puhtust.
Kunstiõpetuse kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut.
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna.
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, loomingulisus ja suhtumine õppetöösse.
Kokkuvõttev hinne "arvestatud" (A) või "mittearvestatud" (MA) tunnistusele I poolaasta (4. sept - 19. jaanuar) ja II poolaasta (22. jaanuar - 4. juuni) lõpul.
Kui töö on esitamata, kajastub see eKoolis nullina ("0"). Valmis töö tuleb esitada järgmiseks kunstiõpetuse tunniks. "0" asendub hindega pärast töö esitamist või "MA"-ga, kui tööd ei esitata.
Konsultatsioonid neljapäeviti kell 14.30 ruumis 306 või muul ajal kokkuleppel õpetajaga.