Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kunst: 5a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Ruth Rist

klassiõpetaja

Kontakt: Ruth.Rist@nooruse.edu.ee

Loodud: 28. detsember 2017. a. kell 19.43
Muudetud: 12. veebruar 2018. a. kell 11.51

Õppeaasta: 2017/2018

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli kunstiõpetuses on peamine praktiline kunstitegemine, töine sisseelamine kunstniku loominguprotsessi mitmesuguste tehnikate vahendusel ja sealjuures võimaliku algupärase eneseväljenduse säilitamine. Õpitakse mõningaid kunstialaseid mõisteid, hakkavad kujunema väärtushinnangud. Põhikooli lõpetajal on üldine ettekujutus kunsti- ja tehnikakeelest ning ta on suuteline omahuvitsi valima, mida ta sellest praktiliselt või teoreetiliselt tundma õppida soovib. Kunstiõpetusega 4.klassis taotletakse, et õpilane arendab oma vaatlusoskust ja kompimismeelt; arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist ning kujutlusvõimet; omandab loovtegevuse kogemusi, arendab loovust; õpib kasutama kujutavate ja kujundavate kunstide väljendusvahendeid; omandab teadmisi kunstiliikidest ja -ajaloost; õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab kunstimaitset.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

22. – 26.01
Etnohõngulised pildid https://klass431.wordpress.com/2009/12/23/etnohongulised-pildid/

29.01 - 02.02
Tööde lõpetamine

05. -09.02
http://leakunst.blogspot.com.ee/2012/02/sobrapaevakaardid_12.html
Sõbrapäevakaart

12. – 16.02
Algamas on suure kollase koera aasta

19. – 23.02
RAhvussümboolika

VAHEAEG

05. – 09.03
Mõistatused ja vanasõnad otsesõnu - joonistame „sõna-sõnalt“ täpselt nii, nagu kirjas on.
http://www.rahvakultuur.ee/sisu/2482_163148222Konekaanud_ja_fraseologismid8221.pdf

12. – 16.03
Illusioon. Optiline illusioon. Op-kunstnikud ja M. C. Escher
http://im-possible.info/english/art/vicente/for-children-4.html
http://im-possible.info/english/library/index.html

19. – 23.03
Illusioon. Optiline illusioon. Op-kunstnikud ja M. C. Escher
http://im-possible.info/english/art/vicente/for-children-4.html
http://im-possible.info/english/library/index.html

26. – 30.03
Munadepüha

02. – 06.04
Vigurkaardid https://kunstitund.wordpress.com/page/8/

09. – 13.04

16. – 20.04

VAHEAEG

02 .- 04.05
Lilled emale https://kunstitund.wordpress.com/page/7/

07. – 11.05
Kaart emale

14. – 18.05
Kuningad https://klass431.wordpress.com/category/5-klass/page/2/

21. – 25.05
Tööde lõpetamine

28.05 – 01.06
Loovuslaager

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane
1) tunnetab oma kunstivõimeid ja -huve;
2) väljendab visuaalsete vahenditega oma mõtteid, ideid ja teadmisi;
3) loovülesandeid lahendades visandab ja kavandab;
4) kujutab ja kujundab nii vaatluste kui ka oma ideede põhjal, kasutades visuaalse kompositsiooni baasoskusi;
5) rakendab erinevaid kunstitehnikaid;
6) leiab eeskuju erinevatest kunstitöödest.

Hindamine üles

HINDAMISEL arvestatakse:
* töö vastavust teemale,
* väljenduslikkust ja kompositsiooni,
* meeleolu edastamist värvidega,
* lihtsate proportsioonireeglitega arvestamist
* puhtust.

Kunstiõpetuse kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut.
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna.
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, loomingulisus ja suhtumine õppetöösse.

Kokkuvõttev hinne "arvestatud" (A) või "mittearvestatud" (MA) tunnistusele I poolaasta (4. sept - 19. jaanuar) ja II poolaasta (22. jaanuar - 4. juuni) lõpul.

Kui töö on esitamata, kajastub see eKoolis nullina ("0"). Valmis töö tuleb esitada järgmiseks kunstiõpetuse tunniks. "0" asendub hindega pärast töö esitamist või "MA"-ga, kui tööd ei esitata.

Konsultatsioonid neljapäeviti kell 14.30 ruumis 306 või muul ajal kokkuleppel õpetajaga.