0 kaarti!
Autor: Ruth Rist klassiõpetaja Kontakt: Ruth.Rist@nooruse.edu.ee |
Loodud: 28. detsember 2017. a. kell 19.17
Muudetud: 5. märts 2018. a. kell 11.48
Õppeaasta: 2017/2018
Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Õpioskuste õppimisel omandavad lapsed oskuse töötada individuaalselt,paaris või rühmas vastavalt õppeülesandele,õpivad vastutama ühiselt tehtud töö eest;õpivad kasutama teabekirjandust,otsima infot internetist;õpivad olulisemaid tekstitöötluse aluseid,
õpivad lugema diagramme, jooniseid, tabeleid, töötama tekstiga.
22. – 26.01
Lahendame nuputa vabariiklike ülesandeid TÜ teaduskooli lehelt http://www.ttkool.ut.ee/nuputa/
29.01 - 02.02
Nuputamisülesanded. Lahendame nuputa vabariiklike ülesandeid TÜ teaduskooli lehelt http://www.ttkool.ut.ee/nuputa/
05. -09.02
http://5a-eestikeel-2011.blogspot.com.ee/2011/03/ulesanne-6-vastlapaev.html
12. – 16.02
Vastlapäev
https://www.youtube.com/watch?v=U6R5anSmneQ
https://www.slideshare.net/ylle55/vastlapaev-4377425
http://www.slideboom.com/presentations/1189488/Vastlap%C3%A4eva-viktoriin
http://www.miksike.ee/docs/lisa/pidu/vastlapaev/vastlapal.htm
http://tahtpaevad.weebly.com/toumloumllehed-vastlapaumlevaks.html
https://www.youtube.com/watch?v=2LTeI5VlBgs&t=316s
https://www.youtube.com/watch?v=H8P0fBYf4yE
19. – 23.02
https://quizizz.com/admin/quiz/5a78335055503200243fde24
https://opiveeb.ee/item/y3q4q
VAHEAEG
05. – 09.03
Nuputamisülesanne. Matemaatiline pusle tv lk 18-19
12. – 16.03
https://www.pinterest.com/algklassik/art-kunst/
19. – 23.03
Nuputamisülesanded - matemaatika tv lk 45-47
26. – 30.03
Kümnendmurdude korrutamine, jagamine järguühikuga
02. – 06.04
Kümnendmurru jagamine naturaalarvuga
09. – 13.04
Aritmeetiline keskmine
16. – 20.04
Kümnendmurruga jagamine
VAHEAEG
02 .- 04.05
Kordamine arvestustööks
https://eis.ekk.edu.ee/eis/
07. – 11.05
Kordamine arvestustööks https://eis.ekk.edu.ee/eis/
14. – 18.05
Kordamine arvestustööks https://eis.ekk.edu.ee/eis/
21. – 25.05
http://pypdigi.blogspot.com.ee/2015/09/qr-code-herbaarium-esimene-mitteametlik.html
Kordamine arvestustööks https://eis.ekk.edu.ee/eis/
28.05 – 01.06
Kunsti - ja loovuslaager
1. Omandavad teadmisi ja oskusi õpiülesannetega toimetulekuks,teabe otsimine,käsitlemine,vormistamine.
2. Õpivad arvutit kasutama töövahendina
3. Arendavad funktsionaalset lugemisoskust
4. Omandavad iseseisva,rühmatöö,meekonnatöö kogemusi
5. Õpivad õppima,toeks erinevate ainete õppimisel
6. Laieneb silmaring
7. Saavad ettevalmistuse koolisisesteks aineviktoriinideks
Hindamise eesmärk on toetada õpilase arengut, anda tagasisidet õpilase õppeedukuse kohta. Hindamine on süstemaatiline teabe kogumine õpilase arengu kohta, selle teabe analüüsimine ja tagasiside andmine. Hindamine on aluseks õppe edasisele kavandamisele. Hindamisel kasutatakse mitmesuguseid kujundava hindamise ja kokkuvõtva hindamise meetodeid, hindamisvahendeid ja -viise. Teadmiste ja oskuste hindamisel kasutatakse hindeid viiepallisüsteemis (kajastuvad eKoolis). Õppetegevuse vältel saab õpilane õpetajalt ka suulist või kirjalikku sõnalist tagasisidet.
Õpioskuste tunnis rakendatakse kujundava (õpilast toetava) hindamise põhimõtteid. Õppeprotsessi käigus hinnatakse õpilase tunniülesannete täitmist, iseseisva töö ülesannete täitmist, aktiivsust, meeskonnatööd, töölehtede täitmist. Õpioskuste hinne on kokkuvõttev hinnang I poolaasta (4. sept - 19. jaanuar) ja II poolaasta (22. jaanuar - 4. juuni) lõpul - arvestatud/mittearvestatud (A/MA).
Õpilasel on kohustus ebaõnnestunud töö järele vastata 10 päeva jooksul töö tegemise päevast alates. Õpilasele ja lapsevanemale meeldetuletuseks kajastub esitamata või sooritamata töö eKoolis nullina. "0" asendub hindega pärast töö tegemist/ esitamist või "1"-ga, kui 10 päeva jooksul ei ole tööd järele vastatud.
Konsultatsioonid ja järelvastamine neljapäeviti kell 14.30ruumis 306 või kokkuleppel õpetajaga.