Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Loodusõpetus: 3c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Anu Rand

Klassiõpetaja

Kontakt: Anu.Rand@nooruse.edu.ee

Loodud: 2. september 2017. a. kell 17.59
Muudetud: 2. september 2017. a. kell 21.34

Õppeaasta: 2017/2018

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Loodusõpetus kujundab algteadmised ja - oskused teiste loodusteaduslike ainete õppimiseks ning loob aluse teadusliku mõtlemisviisi kujunemisele. Loodusõpetus aitab õpilasel omandada üldised alused looduskeskkonna terviklikuks tajumiseks ning esmaste seoste mõistmiseks inimese ja tema elukeskkonna vahel. Õpilane õpib märkama ning eesmärgistatult vaatlema elus-ja eluta looduse objekte ning nähtusi, andmeid koguma ning analüüsima ning nende põhjal järeldusi tegema.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

04.-08.09
Kordamine Tv lk 4 - 5
11.-15.09
Taimede ja loomade liike on palju Õ lk 6 - 8, tv lk 6 - 7
18.-22.09
Liigirikas seenemets Õ lk 12 - 14, tv lk 8 - 10
25.-29.09
Igal liigil on kindel elupaik Õ lk 16 - 17, tv10 - 11
02.-06.10
Taimed Õ lk 20 - 21,Tv lk 11 - 14
09.-13.10
Taimede tähtsus Õ lk 24 - 25 Tv lk 15 - 16
16.-20.10
Ravimtaimed Õ lk 26 - 27, tv 17 - 18
30.-03.11
Mürktaimed Õ lk 28 - 30,tv 19 - 20
06.-10.11
Kordamine Teadmiste kontroll
13.-17.11
Loomad Õ lk 32 - 33, tv 21 - 25
20.-24.11
Selgrootud loomad Õ34 - 36, tv 23 - 25
27.-01.12
Kalad ja kahepaiksed Õ 38 - 40, tv 26 - 28
04.-08.12
Roomajad Õ 42 - 43, tv 29
11.-15.12
Linnud Õ 44 - 45, tv 30 - 32
18.-22.12
Imetajad Õ48 - 49, tv 33 - 34
08.-12.01Kordamine
15.-19.01

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

I poolaasta:
- oskab kirjeldada taimede, loomade ja seente välisehitust ning tuua näiteid nende tähtsuse kohta
- eristab seeni, taimi ja loomi toitumise, kasvamise ning liikumisvõime järgi
- kirjeldab õpitud loomade elupaiku ja eluviisi
- oskab nimetada ja eristada selgroogseid ja selgrootuid loomi
- tunneb põhjalikult ühte loomaliiki, tuginedes koostatud uurimuslikule ülevaatele

Hindamine üles

Kokkuvõttev sõnaline hinnang kirjeldab õpilase arengut, õppeprotsessis osalemist, kooliastme pädevuste ja õpioskuste kujunemist ning õpitulemusi. Tuuakse esile õpilase edusammud ning juhitakse tähelepanu arendamist vajavatele oskustele. Kokkuvõtva hinnangu aluseks on õpetaja tähelepanekud. Õpetajal on õigus valida kas lühema või pikema kirjaliku/suulise sõnalise hinnangu andmise vahel. Kõik hinnangud ei pea kajastuma e-koolis. Paljud tagasisided kajastuvad õpilaspäevikus või õpilase töölehel.
E-kooli tunnistusel kasutatakse lühendeid ja need on kogu kooliastmele ühesugused.
T - teab, oskab, rakendab, teeb, sooritab, mõistab
P - peab harjutama, treenima
O - omandamata

Konsultatsioon esmaspäeviti kell 13.00 ruumis 206