Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Inimeseõpetus: 3c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Anu Rand

Klassiõpetaja

Kontakt: Anu.Rand@nooruse.edu.ee

Loodud: 2. september 2017. a. kell 17.03
Muudetud: 2. september 2017. a. kell 21.14

Õppeaasta: 2017/2018

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Inimeseõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
- õpib suhtlema teiste inimestega ja viisakalt käituma
- õpib väärtustama üldinimlikke kõlblusnorme
- õpib tundma oma mina
- õpib väärtustama perekonda
- õpib tervislikult elama
- õpib käituma kriisiolukorras
- teadvustab seaduste vajalikkust inimeste ühiselu ja tegevuse korraldamisel ning nende täitmise tähtsuse.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

04.-08.09
Õppimine Õ lk 4 - 6; tv lk 3 - 4
11.-15.09
Teabeallikad Õ lk 7 - 8, tv lk 5
18.-22.09
Lapse õigused ja kohustused Õ lk 9 - 10 ,tv lk 6
25.-29.09
Viisakas käitumine Õ lk 11 - 13, tv lk 7 - 9
02.-06.10
Tean ja oskan Tv lk 10 - 11
09.-13.10
Sõprus Õ lk 14 Tv lk 12 - 13
16.-20.10
Mured koolis Õ lk 15, tv lk 14 - 15
30.-03.11
Mured koolis õ lk 15, tv ül 26 - 29
06.-10.11
Teod ja tagajärjed Õ lk 16 - 17 Tv ül 30 - 31
13.-17.11
Inimesed on erinevad Õ lk 18 - 20
20.-24.11
Tean ja oskan Tv ül 35 - 38
27.-01.12
Jõulud Õ lk 24 - 25
04.-08.12
Jõulud Tv ül 39 - 42
11.-15.12
Jõulud Tv lk 67 - 69
18.-22.12
Raha ja asjad Töö ja raha Õ lk 26 - 29, tv lk 24 - 26
08.-12.01
Reklaam ja asjadÕ lk Õ lk 30 - 31 Tv 27 - 28
15.-19.01
Kordamine

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

I poolaasta:
- teab ja väärtustab igaühe õigust olla erinev
- kirjeldab, mille poolest ta sarnaneb teistega ja mille poolest erineb
- oskab nimetada enda õigusi ja kohustusi
- loetleb omadusi, mis peavad olema heal sõbral ning hindab ennast nende omaduste järgi
- kirjeldab, kuidas leida ja hoida sõpra
- nimetab üldtunnustatud käitumisreegleid ja põhjendab nende vajalikkust
- kirjeldab mardi - ja kadripäeva ning jõulude kombeid

Hindamine üles

Kokkuvõttev sõnaline hinnang kirjeldab õpilase arengut, õppeprotsessis osalemist, kooliastme pädevuste ja õpioskuste kujunemist ning õpitulemusi. Tuuakse esile õpilase edusammud ning juhitakse tähelepanu arendamist vajavatele oskustele ja lünkadele teadmistes. Kokkuvõtva hinnangu aluseks on õpetaja tähelepanekud. Õpetajal on õigus valida kas lühema või pikema kirjaliku/suulise sõnalise hinnangu andmise vahel. Kõik hinnangud ei pea kajastuma e-koolis. Paljud tagasisided kajastuvad õpilaspäevikus või õpilase töölehel. E-kooli tunnistusel kasutatakse tähti ehk lühendeid ja need on kogu kooliastmele ühesugused. Tagasiside teavitab iga konkreetse osaoskuse omandatusest.

T - teab, oskab, rakendab, teeb, sooritab, mõistab
P - peab harjutama, treenima
O - omandamata
Konsultatsioon esmaspäeviti ruumis 206 kell 13.00