Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Tööõpetus: 1b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Ülle Jasmin

klassiõpetaja

Kontakt: Ulle.Jasmin@nooruse.edu.ee

Loodud: 31. august 2017. a. kell 19.53
Muudetud: 23. oktoober 2017. a. kell 09.27

Õppeaasta: 2017/2018

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Tööõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• omandab vajalikud oskused igapäevaeluks, tööks ja harrastusteks;
• omandab teadmisi mitmesuguste materjalide, töövahendite ja -traditsioonide kohta ning oskab neid oma töös kasutada;
• kogeb eneseteostuse võimalusi käelise tegevuse kaudu, arendab loovust ja esteetilist maitset;
• õpib tundma ja valima sobivamaid töövõtteid, olema säästlik ettevõetud töös;
• arendab tööks vajalikke isiksuse omadusi: vastutustunnet, täpsust, püsivust ning töökultuuri ja -harjumusi;
• omandab oskuse iseseisvalt mõelda, töötada, otsustada, hinnata oma tööd kriitiliselt.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

1. õppenädal
* Järjehoidja

2. õppenädal
* Kassipoeg- rebimistöö

3. õppenädal
* Seeneuss kodus. Ribavoltimine + rebimine

4. õppenädal
*Plastiliini kasutamine, algvormide saamine.

5. õppenädal
*Voltimine- puravik

6. nädal
*Kuivatatud puulehtedest töö

7. õppenädal
*Papirullist- näpunukk

8. õppenädal
Kaart isale/vanaisale
V: v.paberid

9. õppenädal
Hiir - voltimine
V: v.paberid

10. õppenädal
Kadridele kübara meisterdamine
V: jõupaber

11.. õppenädal
Päkapikk-voolimine

12. õppenädal
Jõulukaart kuuskedega
V: kaarditoorik, värvilised paberid

13. õppenädal
Kingipuu - kataloogist lõikamine
V: kataloog

14. õppenädal
Aknakaunistus

15. õppenädal
Pakkepaberiga pabertaldriku katmine

16. õppenädal
Meisterdamine papptaldrikust

17. õppenädal
Voltimine

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
*kasutab materjale säästlikult
*tutvub erinevate tehnikatega
*oskab kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal
*oskab iseseisvalt töötada, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke
*oskab töökohta tööks organiseerida
*täidab töötades ohutusnõudeid
*tagab korra ja puhtuse töökeskonnas

Hindamine üles

Kokkuvõttev sõnaline hinnang kirjeldab õpilase arengut, õppeprotsessis osalemist, kooliastme pädevuste ja õpioskuste kujunemist ning õpitulemusi,.
Tuuakse esile õpilase edusammud ning juhitakse tähelepanu arendamist vajavatele oskustele ja lünkadele teadmistes. Kokkuvõtva hinnangu aluseks on õpetaja tähelepanekud. Õpetajal on õigus valida kas lühema või pikema kirjaliku/suulise sõnalise hinnangu andmise vahel. Kõik hinnangud ei pea kajastuma e-koolis. Paljud tagasisided kajastuvad vaid õpilaspäevikus või õpilase töölehel. E-kooli tunnistusel kasutatakse tähti ehk lühendeid ja need on kogu kooliastmele ühesugused. Tagasiside teavitab iga konkreetse oskuse omandatusest.

T - teab, oskab, rakendab, teeb, sooritab, mõistab
P - peab harjutama, treenima
O - omandamata

Konsultatsioon kolmapäeviti kell 13.00 ruumis 208