0 kaarti!
Autor: Ülle Jasmin klassiõpetaja Kontakt: Ulle.Jasmin@nooruse.edu.ee |
Loodud: 31. august 2017. a. kell 19.53
Muudetud: 23. oktoober 2017. a. kell 09.27
Õppeaasta: 2017/2018
Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Tööõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• omandab vajalikud oskused igapäevaeluks, tööks ja harrastusteks;
• omandab teadmisi mitmesuguste materjalide, töövahendite ja -traditsioonide kohta ning oskab neid oma töös kasutada;
• kogeb eneseteostuse võimalusi käelise tegevuse kaudu, arendab loovust ja esteetilist maitset;
• õpib tundma ja valima sobivamaid töövõtteid, olema säästlik ettevõetud töös;
• arendab tööks vajalikke isiksuse omadusi: vastutustunnet, täpsust, püsivust ning töökultuuri ja -harjumusi;
• omandab oskuse iseseisvalt mõelda, töötada, otsustada, hinnata oma tööd kriitiliselt.
1. õppenädal
* Järjehoidja
2. õppenädal
* Kassipoeg- rebimistöö
3. õppenädal
* Seeneuss kodus. Ribavoltimine + rebimine
4. õppenädal
*Plastiliini kasutamine, algvormide saamine.
5. õppenädal
*Voltimine- puravik
6. nädal
*Kuivatatud puulehtedest töö
7. õppenädal
*Papirullist- näpunukk
8. õppenädal
Kaart isale/vanaisale
V: v.paberid
9. õppenädal
Hiir - voltimine
V: v.paberid
10. õppenädal
Kadridele kübara meisterdamine
V: jõupaber
11.. õppenädal
Päkapikk-voolimine
12. õppenädal
Jõulukaart kuuskedega
V: kaarditoorik, värvilised paberid
13. õppenädal
Kingipuu - kataloogist lõikamine
V: kataloog
14. õppenädal
Aknakaunistus
15. õppenädal
Pakkepaberiga pabertaldriku katmine
16. õppenädal
Meisterdamine papptaldrikust
17. õppenädal
Voltimine
Õpilane:
*kasutab materjale säästlikult
*tutvub erinevate tehnikatega
*oskab kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal
*oskab iseseisvalt töötada, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke
*oskab töökohta tööks organiseerida
*täidab töötades ohutusnõudeid
*tagab korra ja puhtuse töökeskonnas
Kokkuvõttev sõnaline hinnang kirjeldab õpilase arengut, õppeprotsessis osalemist, kooliastme pädevuste ja õpioskuste kujunemist ning õpitulemusi,.
Tuuakse esile õpilase edusammud ning juhitakse tähelepanu arendamist vajavatele oskustele ja lünkadele teadmistes. Kokkuvõtva hinnangu aluseks on õpetaja tähelepanekud. Õpetajal on õigus valida kas lühema või pikema kirjaliku/suulise sõnalise hinnangu andmise vahel. Kõik hinnangud ei pea kajastuma e-koolis. Paljud tagasisided kajastuvad vaid õpilaspäevikus või õpilase töölehel. E-kooli tunnistusel kasutatakse tähti ehk lühendeid ja need on kogu kooliastmele ühesugused. Tagasiside teavitab iga konkreetse oskuse omandatusest.
T - teab, oskab, rakendab, teeb, sooritab, mõistab
P - peab harjutama, treenima
O - omandamata
Konsultatsioon kolmapäeviti kell 13.00 ruumis 208