0 kaarti!
Autor: Ülle Jasmin klassiõpetaja Kontakt: Ulle.Jasmin@nooruse.edu.ee |
Loodud: 31. august 2017. a. kell 19.40
Muudetud: 23. oktoober 2017. a. kell 09.22
Õppeaasta: 2017/2018
Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta
Kestvus: 2 tundi nädalas
Kunstiõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
- arendab oma vaatlusoskust ning kujutlusvõimet ;
- arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist;
- omandab loovtegevuse kogemusi, arendades loovust;
- õpib kasutama kujutavate ja kujundavate kunstide väljendusvahendeid ja viise;
- omandab teadmisi kunstiliikidest ja -ajaloost;
- õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab kunstimaitset.
1. õppenädal
* Nimesildi kujundamine. värvipliiatsitega värvimine.
* värvipliiatsid- Minu pere
2. õppenädal
* õunad, pirnid. Õlipastellide kasutamine, värvide segamine.
* õunad ja pirnid. Pintsli ja värvide valik.Tausta värvimine.Akvarell
3. õppenädal
* vammitrükk "õun"
* frotaa "Lehesadu"
4. õppenädal
* Guaide kasutamine, pintslivalik ("Vahtralehed")
* Guaide kasutamine, pintslivalik ("Vahtralehed")
5. õppenädal
* Õpetajate päev
* 112
6. õppenädal
*Joonlauaga töö
*Töö lõpetamine, tekkinud joonte rägastikus mustri värvimine
7. õppenädal
*Pintslitrükk
*Vikerkaar
8. õppenädal
*Siil - pintslitrükk (taust vesivärv, siil gua)
*Isa portree- õlipastellid
9. õppenädal
*Sõrmkindad - viltpliiatsid, erinevad mustrid
*Pritsimine- viimsed lehed
10. õppenädal
*Kadrid tantsivad - liikumise kujutamine
*Ruudulise-triibulise kanga joonistamine - guaid
11. õppenädal
*Mustale paberile joonistamine valge guaiga
*Lumememm ja lumehelbed - küünal + vesivärvid
12. õppenädal
*Kuused - gua
*Päkapiku kodu - rsavakriidid + vesivärvid
13. õppenädal
*Päkapiku kodu - töö lõpetamine
*Askeldused Jõulumaal- värviline pliiats
14. õppenädal
*Ingli joonistamine - käega trükkimine
*Tööde mappidesse jaotamine, 2.perioodi tööde näitus
15. õppenädal
*Ilutulestik- must paber, õlipastellid
*Kalendrilehe joonistamine
16. õppenädal
* Jäälilled- küünal+ vesivärvid
* Lumememmed
17. õppenädal
* Jää- heledamast- tumedaks
* Jääle uisutajad
õpilane
ˇ omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta;
ˇ oskab erinevaid materjale ja töövahendeid oma loomingulises tegevuses kasutada;
ˇ kasutab materjale säästlikult;
ˇ tutvub erinevate tehnikatega;
ˇ oskab töökohta tööks organiseerida;
ˇ täidab töötades ohutusnõudeid, tagab korra ja puhtuse töökeskkonnas;
ˇ oskab teha lihtsamaid korrastustöid;
ˇ oskab näha ilu enda ümber
1. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. e-Koolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
I poolaasta lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
1. Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
2. Sul on kaasas vajalikud töövahendid.
3. Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.
Igat osaoskust hinnatakse eraldi, kasutades tähti:
T- tead, kasutad, oskad
P- pead veel harjutama
O- oskus omandamata