Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kunst: 1b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Ülle Jasmin

klassiõpetaja

Kontakt: Ulle.Jasmin@nooruse.edu.ee

Loodud: 31. august 2017. a. kell 19.40
Muudetud: 23. oktoober 2017. a. kell 09.22

Õppeaasta: 2017/2018

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Kunstiõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
- arendab oma vaatlusoskust ning kujutlusvõimet ;
- arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist;
- omandab loovtegevuse kogemusi, arendades loovust;
- õpib kasutama kujutavate ja kujundavate kunstide väljendusvahendeid ja viise;
- omandab teadmisi kunstiliikidest ja -ajaloost;
- õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab kunstimaitset.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

1. õppenädal
* Nimesildi kujundamine. värvipliiatsitega värvimine.
* värvipliiatsid- Minu pere

2. õppenädal
* õunad, pirnid. Õlipastellide kasutamine, värvide segamine.
* õunad ja pirnid. Pintsli ja värvide valik.Tausta värvimine.Akvarell

3. õppenädal
* švammitrükk "õun"
* frotaaž "Lehesadu"

4. õppenädal
* Guašide kasutamine, pintslivalik ("Vahtralehed")
* Guašide kasutamine, pintslivalik ("Vahtralehed")

5. õppenädal
* Õpetajate päev
* 112

6. õppenädal
*Joonlauaga töö
*Töö lõpetamine, tekkinud joonte rägastikus mustri värvimine

7. õppenädal
*Pintslitrükk
*Vikerkaar

8. õppenädal
*Siil - pintslitrükk (taust vesivärv, siil guašš)
*Isa portree- õlipastellid

9. õppenädal
*Sõrmkindad - viltpliiatsid, erinevad mustrid
*Pritsimine- viimsed lehed

10. õppenädal
*Kadrid tantsivad - liikumise kujutamine
*Ruudulise-triibulise kanga joonistamine - guaššid

11. õppenädal
*Mustale paberile joonistamine valge guaššiga
*Lumememm ja lumehelbed - küünal + vesivärvid

12. õppenädal
*Kuused - guašš
*Päkapiku kodu - rsavakriidid + vesivärvid

13. õppenädal
*Päkapiku kodu - töö lõpetamine
*Askeldused Jõulumaal- värviline pliiats

14. õppenädal
*Ingli joonistamine - käega trükkimine
*Tööde mappidesse jaotamine, 2.perioodi tööde näitus

15. õppenädal
*Ilutulestik- must paber, õlipastellid
*Kalendrilehe joonistamine

16. õppenädal
* Jäälilled- küünal+ vesivärvid
* Lumememmed

17. õppenädal
* Jää- heledamast- tumedaks
* Jääle uisutajad

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

õpilane
ˇ omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta;
ˇ oskab erinevaid materjale ja töövahendeid oma loomingulises tegevuses kasutada;
ˇ kasutab materjale säästlikult;
ˇ tutvub erinevate tehnikatega;
ˇ oskab töökohta tööks organiseerida;
ˇ täidab töötades ohutusnõudeid, tagab korra ja puhtuse töökeskkonnas;
ˇ oskab teha lihtsamaid korrastustöid;
ˇ oskab näha ilu enda ümber

Hindamine üles

1. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. e-Koolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

I poolaasta lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
1. Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
2. Sul on kaasas vajalikud töövahendid.
3. Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.

Igat osaoskust hinnatakse eraldi, kasutades tähti:
T- tead, kasutad, oskad
P- pead veel harjutama
O- oskus omandamata