0 kaarti!
Autor: Kristel Paju klassiõpetaja Kontakt: Kristel.Paju@nooruse.edu.ee |
Loodud: 31. august 2017. a. kell 15.18
Muudetud: 5. september 2017. a. kell 19.25
Õppeaasta: 2017/2018
Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
1) teadmiste-oskuste saamine õpiülesannetega toimetulekuks (teabe otsimine
teatmeteostest, sõnastikest, atlasest, teabe käsitlemine, materjali töötlemine ja
vormistamine
2) arvuti kasutamine töövahendina (tekstitöötlus, infootsing);
3) iseseisva, individuaalse ja rühmatöö, koostöö- ja meeskonnatööoskuste
omandamine;
4) funktsionaalse lugemise oskuse arendamine;
5) õppima õpetamine/õppimine, aineõpetuse toetamine;
6) õpilase silmaringi laienemine erinevate teabeallikate kasutamise kaudu;
7) eeltöö tublimate väljaselgitamiseks 6.klassi algul toimuvat maakondlikku
õpioskuste olümpiaadi silmas pidades
I nädal
Sissejuhatus ainesse,tutvumine töö eesmärkidega,nõuete,hindamisega.
II nädal
Päevakava planeerimine ja koostamine.
III nädal
Arvutitund - kooli kodulehekülg
IV nädal
Reipalt koolipinki!
V nädal
Nuputamisülesannete lahendamine,loogilise mõtlemise arendamine läbi matemaatika.
VI nädal
Meeskonnatöö - temaatilise ülesande lahendamine meeskonnana.
VII nädal
Kokkuvõte, tagasiside, õpimapi vaatlemine.
VIII nädal
Töö võõrsõnastikuga.
IX nädal
Töö teatmeteostega. Info otsimine.
X nädal
Maaima atlasest info leidmine ja vastuste vormistamine.
XI nädal
Kuulamisülesanne.
XII nädal
Raamat infoallikana – sisukord ja aineregister. Essti keele õpik lk 144–147 Tv h 199–201 sisukord ja aineregister.
XIII nädal
Kuidas koostada lühikokkuvõtet? Kokkuvõtte kirjutamine ühest mandrist või maailmajaost.
XIV nädal
Kuulamisülesanne. Ristsõnade lahendamine.
XV nädal
Projektipäev
XVI nädal
Referaadi koostamine. (eesti k õpik I osa lk 178-179)
XVII nädal
Kuldvillak - vanasõnad
XVIII nädal
Funktsionaalne lugemine.
XIX nädal
Kuulamisülesanne.
1) Õpilased oskavad töötada rühmas ja vastutavad ühiselt tehtud töö eest, oskavad täita
õpiülesannet;
2) õpilane oskab kasutada teabekirjandust;
3) õpilane oskab infot otsida internetist;
4) õpilane teab peamisi tekstitöötluse aluseid;
5) õpilane oskab lugeda tabeleid, diagramme, jooniseid;
6) õpilane oskab töötada tekstiga;
7) õpilane oskab oma tööd kontrollida, analüüsida eakohaselt oma töö tulemusi, teha
järeldusi;
8) õpilane oskab loogiliselt ja loovalt mõelda;
9) õpilane oskab kaaslastele oma tööst ülevaadet anda (esinemised,ettekanded).
Õpioskuses kasutatakse kujundava hindamise põhimõtteid. Õpioskus hinnatakse hindega "arvestatud" (A) kaks korda õppeaastas (19.jaanuar ja 4. juuni).
Konsultatsioon neljapäeviti kell 14.00-15.00 ruumis 407.