Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

C-võõrkeel (V): 11abc_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Anneli Auväärt

abiõpetaja, eesti keel teise keelena õpetaja

Kontakt: Anneli.Auvaart@nooruse.edu.ee

Loodud: 29. august 2017. a. kell 18.42
Muudetud: 11. jaanuar 2018. a. kell 16.46

Õppeaasta: 2017/2018

Õppekava: Gümnaasiumi õppekava, I kursus

Kestvus: 31 tundi

Miks me seda ainet õpime? üles

Gümnaasiumi võõrkeeleõpetusega taotletakse, et õpilane:
1) huvituks võõrkeele õppimisest ja oleks võimeline enesetäiendamiseks võõrkeeltes;
2) kasutaks, täiendaks ja arendaks omandatud õpiviise- ja võtteid;
3) omandaks lugemisvilumuse, mõistaks ja oskaks tõlgendada erinevaid tekste ja kasutada seletavat sõnaraamatut;
4) julgeks ja oskaks suhelda õpitavas võõrkeeles erinevates situatsioonides;
5) suudaks aru saada erinevate inimeste võõrkeelselt kõnest ja vestlusest;
6) oskaks ennast kirjalikult väljendada õpitud temaatika piires;
7) tunneks õpitava võõrkeele maa kultuurile iseloomulikke käitumis- ja suhtlusnorme, nende kasutamist kõnes ja kirjas;
8) tunneks huvi õpitava maa kultuuri ja kirjanduse vastu;
9) suudaks omandatud keeleoskust iseseisvalt edasi arendada ja juurde õppida.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I NÄDAL ( 1.09):
1. Tarkusepäev.

II NÄDAL ( 4.-8.09):
1.-2. Ainekaardi ja hindamise tutvustamine. Kordamine: iseendast.

III NÄDAL ( 11.-15.09):
1. Kordamine: välimus, värvused.
2. Omadussõna ühildamine nimisõnaga.

IV NÄDAL ( 18.-22.09):
1. Iseloom. Töö sõnavaraga.
2. Iseloom - dialoogide lugemine ja tõlkimine.

V NÄDAL ( 25.-29.09):
1. Dialoogide vastamine. Enda ja sõbra iseloom - jutukese koostamine.
2. Tekst: Minu iseloom. Töö tekstiga.

VI NÄDAL ( 2.-6.10):
1. Töö tekstiga: Minu iseloom.
2. Kordamine: iseloom.

VII NÄDAL ( 9.-13.10):
1. KONTROLLTÖÖ: iseloom.
2. Kool. Õppeained.

VIII NÄDAL ( 16.-20.10):
1. -2. Mitmendas klassis? Mitmendal korrusel? Millal? Harjutused.

VAHEAEG

IX NÄDAL ( 30. 10-3.11):
1. Kordamine: kool.
2. TK: Kool. Osastav kääne.

X NÄDAL ( 6.-10.11):
1. -2. Osastav kääne. Lõpud, tegusõnad. Harjutused.

XI NÄDAL ( 13.-17.11):
1. Osastav kääne: tõlkelaused, kinnistavad harjutused.
2. KONTROLLTÖÖ; osastav kääne.

XII NÄDAL ( 20.-24.11):
1. Toiduained. Sõnavara. Ostma, jooma, sööma mida?
2. Toiduained. Sõnavaraharjutused.

XIII NÄDAL (27.11-1.12):
1. Aedviljad.
2. Puuviljad ja marjad.

XIV NÄDAL ( 4.-8.12):
1. Kohvikus. Sõnavara.
2. Eelistama , jumaldama mida? Harjutused.

XV NÄDAL (11.-15.12):
1. Kohvikus: dialoogide lugemine ja tõlkimine.
2. Kohvikus: dialoogide koostamine.

XVI NÄDAL ( 18.-22.12):
1. SÕNADE TÖÖ; toiduained, kohvikus.
2. Jõulusoovid.

VAHEAEG

XVII NÄDAL ( 8.-12.01):
1.-2. Eluruumid, esemed ruumides.

XVIII NÄDAL ( 15.-19.01):
1. -2. Oma kodu kirjeldus. Töö sõnavaraga.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

I kursuse lõpuks õpilane:
1) oskab kokku viia hääliku ja tähe;
2) suudab mõista tuttaval keelematerjalil põhinevat õpetaja ja kaasõpilaste kõnet;
3) on võimeline läbitud õppematerjaliga tekstidest, monoloogidest ja dialoogidest ära tundma tuttavaid keelendeid ja lausestruktuure;
4) oskab kasutada õpitud sõnavara ja keelestruktuure lausete ja minidialoogide koostamiseks;
5) oskab tervitada, hüvasti jätta, ennast esitleda, mõne lausega jutustada oma perest, öelda inimese vanust ja küsida kuidas läheb?, teab kuude, nädalapäevade ja aastaaegade nimetusi, numbreid 1-1000, oskab kirjutada jõulusoove, oskab rääkida välimusest ja iseloomust, oma koolist ja lemmikainetest, teab elementaarseid toiduaineid;
6) oskab esitada lihtsamaid küsimusi ja neile vastata;
7) oskab lugeda häälega;
8) omab algteadmisi keeleteadmistest: nimisõnade sugu, isikulised asesõnad, tegusõna I ja II pöördkond, nimetav kääne, kohakääne, nimisõnade mitmuse moodustamine, omastavad asesõnad, omadussõnade ühildumine nimisõnaga, asesõnad osastavas käändes, osastav kääne, kaasaütlev kääne, järgarvud.

Hindamine üles

I kursuse hinde kujundamine:
KT - 2 hinnet
TK- igaüks 1 hinne
Protsessihinded ( kodused tööd, töö tunnis ) - kokku 1 kokkuvõttev hinne

Puudulikele töödele on üks järeltöö võimalus 10 päeva jooksul alates töö kätte saamisest. Esitamata tööd või tegemata kontrolltööd kajastuvad e-Koolis nullina. Kui töö sooritatakse, asendub "0" hindega. Kui perioodi lõpus on töö sooritamata, asendub "0" hindega "1". Puudumiste korral on tarvis KT-d järele vastata. Positiivse kursusehinde ( hinne 3 ) saamiseks võib olla ainult üks puudulik hinne .
Hindamisnormid:
hinne 5 - 100-90%
hinne 4 - 89-75%
hinne 3 - 74-50%
hinne 2 - 49-20%
hinne 1 - 19 - 0%
Konsultatsioonid ja järeltööd kokkuleppel.