0 kaarti!
Autor: Heidi Carolina Martinsaari matemaatikaõpetaja |
Loodud: 28. august 2017. a. kell 14.45
Muudetud: 30. august 2017. a. kell 19.02
Õppeaasta: 2017/2018
Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Aine õpetamise üldeesmärgiks on tõsta laste huvi matemaatika ja tehnika vastu juba varases koolieas ning toetada tehnikahuviliste laste arengut. Programmeerimise õpetamise põhieesmärgiks on loogilise ja loomingulise mõtlemise arendamine originaalsete ülesannete lahendamise kaudu. Sealhulgas on robootikategevuses üheks oluliseks väljundiks robootika kui interaktiivse vahendi kasutamine STEM teadmiste (Science - teadus, Technology - tehnoloogia, Engineering - insenerioskused, Mathematics - matemaatika) arendamisel. Aine lähtub 21. sajandi efektiivse õppija ja õppimise märksõnadest: koostöö, kommunikatsioon, kriitiline mõtlemine, probleemide lahendamine.
I POOLAASTA
SISSEJUHATAV BLOKK ROBOOTIKASSE
1. tund Sissejuhatus robootikasse. Tutvumine nutiklassiga.
2. tund Soojendusülesanne WeDo2 robotit ehitades.
3. tund Meie omaloodud robot WeDo2 robotit ehitades ja filmides.
4. tund Meie loodud roboti tutvustamine kaaslastele. Esitlemine.
SISSEJUHATAV BLOKK PROGRAMMEERIMISSE
5. tund
6. tund
7. tund
8. tund
ROBOOTIKA BLOKK: õpime programmeerima LEGO MINDSTORMS® EV3 robotit
9. tund LEGO Mindstorms EV3 roboti ehitamine.
10. tund Roboti programmeerimine Mindstorms appiga.
11. tund Roboti programmeerimine Mindstorms appiga.
12. tund Roboti programmeerimine Mindstorms appiga.
PROGRAMMEERIMISE BLOKK
13. tund
14. tund
15. tund
16. tund
17. tund KOOSTEGEMISE TUND
Õpilane:
1) oskab luua mänge, animatsioone ja koomikseid kasutades programmi Scratch;
2) teab, mida kujutavad endast robotid ja millistes eluvaldkondades neid kasutatakse;
3) tunneb ja oskab kasutada LEGO Mindstorm EV3 programmeerimiskeskkonda;
4) oskab lugeda joonistega tööjuhendeid ning suudab joonistel kujutatud õpetuste järgi roboteid kokku panna;
5) oskab teha rühmatööd, kriitiliselt mõtelda ning eakohaseid probleeme lahendada.
Hindamise eesmärk on anda õpilasele motiveerivat tagasisidet tema võimekuse ja individuaalse arengu kohta, stimuleerida ning motiveerida enesearendusele. Hindamisel on oluline tunnustada õpilase töödes lahenduste erinevusi ja väärtustada tema isikupära.
Tunnitöö hindamisel arvestatakse kursuse eripäraga, et 100% töötava lahenduseni jõudmine ei pruugi alati õnnestuda. Rõhku pannakse töö protsessile ja lahenduse analüüsile (mis hästi, mis halvasti, mida tuleks muuta, et lahendus oleks parem).
Hindamine toimub jooksvalt, praktiliste tööde põhjal, kasutades hinnanguid "arvestatud" või "mittearvestatud".
Kokkuvõttev hinne pannakse välja mõlema õpetaja ühise otsusega poolaasta lõppedes. Arvestuse saamiseks peavad üle poole hinnangutest olema "arvestatud".
1. poolaasta hinne pannakse välja 19. jaanuaril.
2. poolaasta hinne pannakse välja