Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Inimeseõpetus: 3a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Sirje Mehik

klassiõpetaja

Kontakt: Sirje.Mehik@nooruse.edu.ee

Loodud: 28. august 2017. a. kell 12.06
Muudetud: 3. september 2017. a. kell 21.38

Õppeaasta: 2017/2018

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Inimeseõpetusega taotletakse, et õpilane 
• õpib suhtlema teiste inimestega ja viisakalt käituma; 
• õpib väärtustama üldinimlikke kõlblusnorme; 
• õpib tundma oma mina; 
• õpib väärtustama perekonda; 
• õpib tervislikult elama; 
• õpib käituma kriisiolukorras; 
• teadvustab seaduste vajalikkuse inimeste ühiselu ja tegevuse korraldamisel ning nende täitmise tähtsuse.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

4. - 8.09 
* Õppimine (õ lk 4 - 6, tv lk 3-4) 

11. - 15.09 
* Teabeallikad (õ lk 7 - 8, tv lk 5) 

18. - 22.09 
* Lapse õigused ja kohustused (õ lk 9 - 10, tv lk 6) 

25. - 29.09 
* Viisakas käitumine (õ lk 11 - 13, tv lk 7 - 9) 

2. - 6.10 
* Tean ja oskan (tv lk 10 - 11) 

9. - 13.10 
* Mina ja teised. Sõprus (õ lk 14, tv lk 12 - 13) 

16. - 20.10 
* Mina ja teised. Mured koolis (õ lk 15, tv lk 14 - 15)

30.10 – 3.11 
* Mured koolis (õ lk 15, tv ül 26- 29) 

6.11 – 10.11 
* Teod ja tagajärjed (õ lk 16, 17, tv ül 30 - 31) 

13.11 – 17.11 
* Inimesed on erinevad (õ lk 18 - 20) 

20.11 – 24.11 
* Inimesed on erinevad (õ lk 21 - 23, tv ül 33. 34) 

27.11 – 1.12 
* Tean ja oskan (tv ül 35 - 38) 

4.12 – 8.12 
* Jõulud (õ lk 24, 25) 

11.12 – 15.12 
* Jõulud (tv ül 39 - 42) 

18.12 – 22.12 
* Jõulud (tv lk 67 - 69)

8.01-12.01
* Raha ja asjad. Töö ja raha (õ lk 26-29, tv lk 24-26)

15.-19.01
* Reklaam ja asjad ( õ lk 30-31, tv lk 27-28)

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

I poolaasta lõpus:
Tead ja väärtustad igaühe õigust olla erinev. 
Kirjeldad, mille poolest sarnaned teistega ja mille poolest erined teistest. 
Oskad nimetada enda õigusi ja kohustusi. 
Loetled omadusi, mis peavad olema heal sõbral ning hindad ennast nende omaduste järgi. 
Kirjeldad, kuidas leida ja hoida sõpru. 
Nimetad üldtunnustatud käitumisreegleid ja põhjendad nende vajalikkust. 
Kirjeldad mardi- ja kadripäeva ning jõulude kombeid.

Hindamine üles

3.klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
Õpetajal on õigus valida kas lühema või pikema kirjaliku/suulise sõnalise hinnangu andmise vahel. Kõik hinnangud ei pea kajastuma e-koolis. Paljud tagasisided-hinnangud kajastuvad vaid õpilaspäevikus või õpilase töölehel.

E-kooli tunnistusel kasutatakse tähti ehk lühendeid ja need on kogu kooliastmele ühesugused. Tagasiside ei sisalda emotsioone, vaid teavitab iga konkreetse oskuse OMANDATUST.
Oskuse saavutatuse lühendid ülekooliliselt 1.kooliastme KLASSITUNNISTUSEL:
T – teab, oskab, rakendab, teeb, sooritab, mõistab
P – peab harjutama, treenima (midagi on veel vajaka)
O – omandamata


Konsultatsioon esmaspäeviti kell 13-13.45 ruumis 307.