Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kunst: 2d prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Ruth Jasmin

klassiõpetaja

Loodud: 23. august 2017. a. kell 09.11
Muudetud: 5. september 2017. a. kell 10.25

Õppeaasta: 2017/2018

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Kunstiõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
- arendab oma vaatlusoskust ning kujutlusvõimet ;
- arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist;
- omandab loovtegevuse kogemusi, arendades loovust;
- õpib kasutama kujutavate ja kujundavate kunstide väljendusvahendeid ja viise;
- omandab teadmisi kunstiliikidest ja -ajaloost;
- õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab kunstimaitset.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I NÄDAL
* Minu suvi
v: A4, värvi- ja viltpliiatsid
II NÄDAL
* Erinevad puulehed
v: A4, vildikad
III NÄDAL
* Vihmavari
v: A4, guašid, vildikad
IV NÄDAL
* Päike ja pilved
v: A4,guašid
V NÄDAL
* Pidurüüs vahtrapuu,A4,akvarell,rasvakriit
VI NÄDAL
* Sügisannid
v: A4, vesivärvid, vildikad
VII NÄDAL
Tööde lõpetamine,näitus klassis.
VAHEAEG
I NÄDAL
Sügisene puu. Viltpliiatsi mustrid+vesivärv
II NÄDAL
Isadepäevaks
III NÄDAL
Konnade pidu
IV NÄDAL
Kadrimask
V NÄDAL
Lumehelbed
VI NÄDAL
Jõulukaart
VII NÄDAL
Leevikesed puul.
Projektipäev
VAHEAEG
I NÄDAL
Ilutulestik (must paber, joogikõrs, guašid)
II NÄDAL
Talvised puud (A3, guašid)

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

õpilane
· omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta;
· oskab erinevaid materjale ja töövahendeid oma loomingulises tegevuses kasutada;
· kasutab materjale säästlikult;
· tutvub erinevate tehnikatega;
· oskab töökohta tööks organiseerida;
· täidab töötades ohutusnõudeid, tagab korra ja puhtuse töökeskkonnas;
· oskab teha lihtsamaid korrastustöid;
· oskab näha ilu enda ümber

Hindamine üles

2. .klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. e-Koolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

I poolaasta lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
1. Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
2. Sul on kaasas vajalikud töövahendid.
3. Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.

Igat osaoskust hinnatakse eraldi, kasutades tähti:
T- tead, kasutad, oskad
P- pead veel harjutama
O- oskus omandamata

TÖÖDE LÕPETAMINE ja ABI ÕPETAJALT E kell 13.00 ruumis 203