0 kaarti!
Autor: Lelet Aavik-Part klassiõpetaja |
Loodud: 16. aprill 2017. a. kell 19.45
Muudetud: 21. august 2019. a. kell 13.32
Õppeaasta: 2016/2017
Õppekava: Põhikooli õppekava, IV veerand
Kestvus: 1 tund nädalas
Draamaõpetuse eesmärgid 4. klassi valikainena on:
• Läbi praktilise teatritegevuse (mängu) anda õpilastele võimalus eneseavastamiseks – oma isiksuse mõistmiseks ja mitmekülgseks arendamiseks
• Arendada loovust, fantaasiat ja reageerimisoskust erinevates situatsioonides; empaatiavõimet, probleemide lahendamise oskust, esinemisjulgust, suhtlemisoskust, kujundada analüüsivõimet ja koostöövalmidust, äratada huvi teatri kui kunstiliigi vastu; korrigeerida õpilaste suulist eneseväljenduse oskust.
Tutvutakse ühtlasi näitlejameisterlikkuse põhialustega:
• tähelepanu ja keskendumine
• suhtlemine partneriga, kuulamine
• liikumismängud
• rollimängud
• lavakõne (füüsise- ja häälekasutust)
• omaloomingulised etteasted
• improvisatsioon
27.03-31.03
Sissejuhatav tund veerandisse. Lepime kokku osalemise maakondlikul näitemängupäeval.
3.-9.04
Proov näidendiga " Imelised unustatud lood"
10.-14.04
Proov, lepime kokku eriproovi: esmaspäev, 17.04, kell 16.00 aulas.
17.-21.04
Osalemine maakondlikul algklasside näitemängupäeval
24.-28.04
Lastejooga. Mis ja miks?
1.-5.05
Ettekanded. Enda esitlemine. Praktilised rollimängud.
8.-12.04
Õuetund. Improteater
15.-19.05
Kuulsad ja tuntud raamatutegelased. Näitleme!
22.-26.05
Õuetund. Video 4.b klassi "näost".
29.-2.06
Praktika. Spordipäev
Õpilane:
• on valmis välja pakkuma ideid erinevateks situatsioonimängudeks
• oskab etteantud rollimängudes end loogiliselt väljendada
•oskab rakendada fantaasiat ja loovalt suhtuda antud ülesannetesse
•oskab analüüsida kaasõpilaste esinemist
•oskab esinemisel kontrollida oma häält ja füüsist
•esineb sõnalis- muusikalises näidendis
Draamaõpetus Kuressaare Gümnaasiumis on tihedalt seotud muusikaõpetusega, kuna
lõpptulemuseks on sõnalis-muusikaline etendus; eesti keele ja kirjandusega; võõrkeeltega;
inimeseõpetusega; kehalise kasvatusega.
Draamaõpetuses kasutatakse kujundava hindamise põhimõtteid. Õpilane saab tundides pidevalt suulist tagasisidet nii õpetajalt kui ka grupi teistelt liikmetelt. Hinnang sisaldab tunnist osavõtu aktiivsust, reageerimisvalmidust erinevates situatsioonides, esinemisjulgust, suhtlemisoskust, koostöövalmidust.
Vastavalt õpetaja otsustele kajastuvad hinnangud tunnis kaasa töötamise eest ka eKooli keskkonnas.
Hinnang KH= kujundav hindamine. Hinnangu kommentaarilahtris on leitav täpne tagasiside tunni kohta.
IV veerandi alguses valmistume peaasjalikult maakondliku algklasside näitemängupäeva esinemiseks. Peale seda olulist üritust läheme edasi grupitööde ja nende esitamisega. Grupitöödes osalemine on kohustuslik!
Tunnistusel kajastub hinnang arvestatud/mittearvestatud II ja IV veerandi lõpus.
Konsultatsioon neljapäeviti kell 13.00 või muul kokkulepitud ajal ruumis 309.