Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Loodusõpetus: 3d prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Lelet Aavik-Part

klassiõpetaja

Loodud: 16. aprill 2017. a. kell 19.02
Muudetud: 16. aprill 2017. a. kell 19.02

Õppeaasta: 2016/2017

Õppekava: Põhikooli õppekava, IV veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Loodusõpetus kujundab algteadmised ja -oskused teiste loodusteaduslike ainete (bioloogia, füüsika, geograafia ja keemia) õppimiseks ning loob aluse teadusliku mõtlemisviisi kujunemisele. Loodusõpetus aitab õpilasel omandada üldised alused looduskeskkonna terviklikuks tajumiseks ning esmaste seoste mõistmiseks inimese ja tema elukeskkonna vahel. Õpilane õpib märkama ning eesmärgistatult vaatlema elus- ja eluta looduse objekte ning nähtusi, andmeid koguma ning analüüsima ning nende põhjal järeldusi tegema.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

27. - 31. märts
Kokkuvõte 3. veerandil õpitust.
Põhiilmakaared (õ lk 32-35, tv lk 13, 14)

3. - 7. aprill
Vaheilmakaared (õ lk 36 - 39, tv lk 15-18)

10. - 14. aprill
Õuetund. Taimed tiigi kaldal. Ootamatu kohtumine vesirotiga.

17. - 21. aprill
Teadmistekontroll: ilmakaared
Plaan (õ lk 40 - 43, tv lk 19 - 23)

24. - 28. aprill
Leppemärgid (õ lk 44 - 47, tv lk 24 - 27)

2. - 5. mai
Kaart ja kaardi legend (õ lk 48 - 51, tv lk 28 - 30)

8. - 12. mai
Tutvume Eesti kaardiga (õ lk 52 - 57, tv lk 31 - 33)

15. - 19. mai
Tutvume veel Eesti kaardiga (õ lk 58 - 61, tv lk 34 - 36)

22. - 26. mai
Kordamine (õ lk 62, 63)

29. mai - 2. juuni
Praktika

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
Erisab töötavat ja mittetöötavat vooluringi.
Saab aru elektri säästmise vajalikkusest.
Saab aru, et koduses majapidamises kasutatav elekter on inimesele ohtlik ja sellega ei tohi mängida.
Mõistab, et kaardi abil on võimalik tegelikkust tundma õppida.
Teab põhiilmakaari ja vaheilmakaari.
Oskab leida Eesti kaardil oma kodukohta, suuremaid kõrgustikke, madalikke, saari, poolsaari, lahtesid, jõgesid, järvesid ja linnu.
Seostab kaardiobjektid ilmakaartega.

Hindamine üles

Õpetajal on õigus valida kas lühema või pikema kirjaliku/suulise sõnalise hinnangu andmise vahel. Kõik hinnangud ei pea kajastuma e-koolis. Paljud tagasisided-hinnangud kajastuvad vaid õpilaspäevikus või õpilase töölehel.

eKooli sisestatakse kujundava hinde lühend KH, millele vajutades avaneb täpsem tulemus õpilase soorituse kohta.
eKooli tunnistusel kasutatakse tähti ehk lühendeid ja need on kogu kooliastmele ühesugused:
T – teab, oskab, rakendab, teeb, sooritab, mõistab
P – peab harjutama, treenima (midagi on veel vajaka)
O – omandamata

II poolaastal mõõdetavad osaoskused:
- Eristad töötavat ja mittetöötavat vooluringi.
- Saad aru elektri säästmise vajalikkusest.
- Saad aru, et koduses majapidamises kasutatav elekter on inimesele ohtlik ja sellega ei tohi mängida.
- Mõistad, et kaardi abil on võimalik tegelikkust tundma õppida.
- Tead põhiilmakaari ja vaheilmakaari.
- Oskad leida Eesti kaardil oma kodukohta, suuremaid kõrgustikke, madalikke, saari, poolsaari, lahtesid, jõgesid, järvesid ja linnu.
- Seostad kaardiobjektid ilmakaartega.

Konsultatsioon esmaspäeviti alates kell 13.00 ruumis 309 või muul ajal kokkuleppel õpetajaga.