0 kaarti!
Autor: Maret Laurson eesti keele ja kirjanduse õpetaja Kontakt: Maret.Laurson@nooruse.edu.ee |
Loodud: 2. aprill 2017. a. kell 16.29
Muudetud: 21. august 2019. a. kell 13.32
Õppeaasta: 2016/2017
Õppekava: Põhikooli õppekava, IV veerand
Kestvus: 1 tund nädalas
Praktilise teatritegevuse (mängu) kaudu anda õpilastele võimalus eneseavastamiseks – oma isiksuse mõistmiseks ja mitmekülgseks arendamiseks.
Draamaõpetus taotleb, et õpilane arendab:
*loovust, fantaasiat;
*reageerimisoskust erinevates situatsioonides;
*probleemide lahendamise oskust;
*suhtlemisoskust ja koostöövalmidust;
*esinemisjulgust;
*analüüsivõimet;
*suulist eneseväljendusoskust.
Õpilane tutvub teatrikunsti erinevate liikidega ja näitlejameisterlikkuse põhitõdedega.
1. 30. märts
Alusteksti põhjal mininäitemängu loomine
2. 6. aprill
Näitemängude esitamine. Analüüs. Hindamine
3. 13. aprill
Proosateksti leidmine
4. 20. aprill
Proosateksti ettelugemine
5. 27. aprill
Esinemine
6. 4. mai
Luuletuse esitamise reeglid
7. 11. mai
Luuletuse esitamine
8. 18. mai
9. 25. mai
Õpilane oskab esinemisel kontrollida oma häält, füüsist, liikumist;
2) õpilane on valmis improviseerima;
3) õpilane oskab etteantud rolli(de)s end loogiliselt väljendada;
4) õpilane oskab rakendada fantaasiat ja loovalt suhtuda antud ülesannetesse;
5) õpilane harjutab rühmatööd ja saab rühmatöö kogemusi;
6) õpilane oskab analüüsida kaasõpilase esinemist;
7) õpilane esineb sõnalis- muusikalises näidendis.
Draamaõpetuse hindamine on arvestuslik. Õppeaasta lõpul kantakse tunnistusele kokkuvõtlik hinne A/MA (arvestatud või mittearvestatud).
Hindamise aluseks on arvestuslikud ülesanded. Veerandi ülesanded: luuletuse ja proosapala esitus peast, improvisatsiooniülesanne, esinemine näidendis.
Konsultatsioon ja järelvastamine neljapäeviti kell 15.00-15.45ruumis 310 või kokkuleppel õpetajaga.