0 kaarti!
Autor: Marit Tarkin eesti keele ja kirjanduse õpetaja |
Loodud: 27. märts 2017. a. kell 21.26
Muudetud: 27. märts 2017. a. kell 21.26
Õppeaasta: 2016/2017
Õppekava: Põhikooli õppekava, IV veerand
Kestvus: 1 tund nädalas
Tekstiõpetus toetab emakeele õpetamise eesmärke. Õpilane õpib tekste tundma, analüüsima, nende põhjal küsimusi koostama ja küsimustele vastama, samuti arendab õpilane oma tekstitööoskusi nii tekstide vastuvõtja kui ka loojana.
Tekstiõpetuse tunnid toimuvad esmaspäeviti.
27. märts Muinasjutt "Tulipunane lilleke", kava koostamine
3. aprill Muinasjutu tunnused, reeglid, loovtöö - muinasjutu kirjutamine.
10. aprill Tutvume lasteajakirjadega, kuidas tutvustada artiklit klassile?
17. aprill Artiklite tutvustamise tund ja ühine klassi TOP 10 artikli valimine
24. aprill 12. klasside riigieksam, töö täpsustub
8. mai Ristsöna koostamine
15. mai Ristsõnade lahendamine, hinnangu kirjutamine kaaslasele
22. mai Kõne koostamise reeglid
29. mai Aastalõpukõned klassile
1) Õpilane oskab töötada paarilisega ja rühmas, vastutada ühiselt tehtud töö eest;
2) õpilane oskab kasutada teabekirjandust;
3) õpilane oskab kasutada arvutit ja otsida infot internetist;
4) õpilane oskab töötada tekstiga;
5) õpilane oskab oma tööd kontrollida, analüüsida eakohaselt oma töö tulemusi, teha järeldusi.
Õpioskuste hindamine on arvestuslik – II ja IV veerandi lõpul kantakse tunnistusele kokkuvõtlik hinne A/MA (arvestatud või mittearvestatud). Hindamise aluseks on õpimapp, mis sisaldab õppeprotsessi käigus täidetud õpiülesandeid.