Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Loodusõpetus: 4b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Kristel Paju

klassiõpetaja

Kontakt: Kristel.Paju@nooruse.edu.ee

Loodud: 25. märts 2017. a. kell 07.57
Muudetud: 6. aprill 2017. a. kell 18.41

Õppeaasta: 2016/2017

Õppekava: Põhikooli õppekava, IV veerand

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Loodusõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane oskab looduses käituda, huvitub loodusest ja looduse uurimisest; mõistab elus- ja eluta looduse seoseid; mõistab looduses toimuvaid ajalisi muutusi; omandab teadmisi looduslikest objektidest ja nähtustest, õpib neid kirjeldama, kasutades teatud oskussõnu; omandab teadmisi aine organiseerituse erinevatest tasemetest; omandab teadmisi energia saamisest, muundumisest ja kasutamisest; saab ettekujutuse erinevatest looduslikest süsteemidest, nende struktuurist ja vastastikmõjudest; teab Eesti loodusvarasid; tunneb loodus- ja keskkonnakaitse põhiprintsiipe ja rakendust; õpib kasutama lihtsamaid loodusteaduse uurimismeetodeid (vaatlus, mõõtmine, katsed oma hüpoteeside kontrollimiseks); mõistab mudelite tähtsust looduse tundmaõppimisel ning õpib neid kasutama; õpib kasutama lihtsamaid mõõteriistu ja katsevahendeid; õpib läbi viima katseid, ohustamata ennast ja teisi.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I nädal  
1) Vereringe õ lk 60-63, tv lk 34-35 http://mudelid.5dvision.ee/syda/ 
2) Tunikontroll

II nädal
1) Seedeelundkond õ lk 64-65, tv lk 36-37 
2) Erituselundkond õ lk 66-67, tv lk 38-39 

III nädal
1) Suguelundkond õ lk 68-71, tv lk 40-41 
2) KONTROLLTÖÖ nr 13 

IV nädal
1) Närvisüsteem. Näärmed. õ lk 72-73, tv lk 42-43 
http://gag.ee/oppemangud/Elundkonnad/Sisen%C3%B5ren%C3%A4%C3%A4rmed.html 
2) Iseseisev töö õpiku abiga. 

V nädal
1) Inimene on imetaja. õ lk 74-75, tv lk 44-45 
2) Inimesed ja ahvid õ lk 76-77, 46-47 

VI nädal 
1) Inimese põlvnemine õ lk 78-81, tv lk 48-49 
2) Kordamine kontrolltööks

VII nädal
1) KONTROLLTÖÖ nr 15 
Taimed, loomad, bakterid ja seened inimese elus. 
2) Taimed inimese elus. õ lk 84-87, tv lk 50-51 

VIII nädal
1) Loomad inimese elus. õ lk 88-91, tv lk 52-53 
2) Seened inimese elus. õ lk 92-95, tv lk 54-55 

IX nädal
1) Bakterid inimese elus. õ lk 96-97, tv lk 56-57 
2) KONTROLLTÖÖ nr 16 

X nädal
1) Kordamine 
2) Kordamine 

XI nädal
Praktikanädal

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane: 
* väärtustab inimest ja tema vajadusi ning tervislikke eluviise; 
* mõistab, et inimene on looduse osa ning tema elu sõltub loodusest; 
* toimib keskkonnateadliku tarbijana ning väärtustab tervislikku toitu; 
* kirjeldab inimese elundkondade ülesandeid ja talitluse üldisi põhimõtteid ning vastastikuseid seoseid; 
* seostab inimese ja teiste organismide elundeid nende funktsioonidega; 
* võrdleb inimest selgroogsete loomadega; 
* analüüsib lihtsa katse või mudeli järgi inimese elundi või elundkonna talitust; 
* toob näiteid taimede, loomade, seente ja bakterite tähtsuse kohta inimese elus; 
* nimetab inimese elundkondade tähtsamaid elundeid; 
* teab, et inimene ja tema eellased kuuluvad loomariiki; 
* teab, et paljude loomade ja inimese ehituses on sarnaseid jooni; 
* teab erinevate elusorganismide tähtsust inimese elus.

Hindamine üles

SUULINE VASTAMINE JA PRAKTILISED TÖÖD: 
Hinne "5": õpilane vastab iseseisvalt, õigesti ja täpselt kogu õppematerjali, oskab praktiliste tööde tegemisel iseseisvalt kasutada omandatud teadmisi 
Hinne "4". vastuses esineb 1-2 ebatäpsust faktides, õpilane vastab küsimustele suuremate raskusteta 
Hinne "3": esitab õigesti põhilise materjali õpetaja suunavate küsimuste abil, teadmiste praktilisel rakendamisel vajab õpetaja abi 
Hinne "2": õpilane ei suuda vastata suuremat ja olulisemat osa õppematerjalist, ei tule toime praktiliste ülesannete lahendamisega, teeb rohkesti sisulisi vigu 
Hinne "1": läbivõetud materjal on täielikult omandamata, õpilasel puuduvad rakenduslikud oskused, õpilane keeldub vastamast, õpilane ei esita nõutud materjali arvestatava põhjuseta 

KIRJALIKUD TÖÖD: 
Veerandis on 2 kontrolltööd. 
HINNE "5" 90- 100% punktide arvust 
Hinne "4" 75- 89% punktide arvust 
Hinne "3" 50- 74% punktide arvust 

Kui töö on esitamata või kontrolltöö sooritamata, kajastub see e-Koolis nullina. "0" asendub hindega pärast töö tegemist / esitamist või "1"-ga, kui veerandi lõpuks tööd järele ei vastata. 
Veerandihinde kujunemisel võetakse arvesse nii arvestuslikke hindeid, kui ka jooksvaid hindeid. 

Konsultatsioonid ja järelvastamine teisipäeviti kell 14.00 ruumis 407 või kokkuleppel õpetajaga.