Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Tööõpetus: 2a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Sirje Mehik

klassiõpetaja

Kontakt: Sirje.Mehik@nooruse.edu.ee

Loodud: 23. märts 2017. a. kell 22.30
Muudetud: 25. märts 2017. a. kell 15.22

Õppeaasta: 2016/2017

Õppekava: Põhikooli õppekava, IV veerand

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Tööõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• omandab vajalikud oskused igapäevaeluks, tööks ja harrastusteks;
• omandab teadmisi mitmesuguste materjalide, töövahendite ja -traditsioonide kohta ning oskab neid oma töös kasutada;
• kogeb eneseteostuse võimalusi käelise tegevuse kaudu, arendab loovust ja esteetilist maitset;
• õpib tundma ja valima sobivamaid töövõtteid, olema säästlik ettevõetud töös;
• arendab tööks vajalikke isiksuse omadusi: vastutustunnet, täpsust, püsivust ning töökultuuri ja -harjumusi;
• omandab oskuse iseseisvalt mõelda, töötada, otsustada, hinnata oma tööd kriitiliselt.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

27. - 31. märts 
Meisterdamist lihavõttepühadeks

3. - 7. aprill 
Meisterdamist lihavõttepühadeks

10. - 14. aprill 
Kaart lihavõttepühadeks

17. - 21. aprill 
Korvi punumine

24. - 28. aprill 
Keti heegeldamine

2. - 5. mai 
Heegeldatud ketist pilt

8. - 12. mai 
Vorstitehnikas keraamika

15. - 19. mai 
Seemnetest pilt

22. - 26. mai 
Kividele maalimine

29. mai - 2. juuni 
Looduslikust materjalist looming

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

*õpilane omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta
*kasutab materjale säästlikult
*tutvub erinevate tehnikatega
*oskab kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal
*oskab iseseisvalt töötada, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke
*oskab töökohta tööks organiseerida
*täidab töötades ohutusnõudeid
*tagab korra ja puhtuse töökeskonnas

Hindamine üles

2.klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi ja hinnanguid. Hinnangud kajastuvad eKoolis. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.


II poolaasta lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:

1) oskad kasutada õpitud töövõtteid;
2) sul on kaasas vajalikud töövahendid;
3) teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.


Igat osaoskust hinnatakse eraldi, kasutades tähti:
T- tead, kasutad, oskad
P- pead veel harjutama
O- oskus omandamata

Konsultatsioon esmaspäeviti kell 13.00 või muul kokkulepitud ajal ruumis 109.