Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Inimeseõpetus: 2a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Sirje Mehik

klassiõpetaja

Kontakt: Sirje.Mehik@nooruse.edu.ee

Loodud: 23. märts 2017. a. kell 17.55
Muudetud: 25. märts 2017. a. kell 15.44

Õppeaasta: 2016/2017

Õppekava: Põhikooli õppekava, IV veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Inimeseõpetusega taotletakse, et õpilane
• õpib suhtlema teiste inimestega ja viisakalt käituma;
• õpib väärtustama üldinimlikke kõlblusnorme;
• õpib tundma oma mina;
• õpib väärtustama perekonda;
• õpib tervislikult elama;
• õpib käituma kriisiolukorras;
• teadvustab seaduste vajalikkuse inimeste ühiselu ja tegevuse korraldamisel ning nende täitmise tähtsuse.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

27. - 31. märts 
Vanad asjad

3. - 7. aprill 
Asjade hoidmine

10. - 14. aprill 
Mina ja tervis. Haigused

17. - 21. aprill 
Traumad, esmaabi

24. - 28. aprill 
Esmaabi

2. - 5. mai 
Kuidas olla terve? Tervislikud eluviisid

8. - 12. mai 
Evakuatsioon, tulekahju, rünnak

15. - 19. mai 
Ohutu suvi

22. - 26. mai 
Kordamine

29. mai - 2. juuni 
Kokkuvõte

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

... oskab leida erinevusi elu vahel tänapäeval ja vanasti.
.... teab, miks on vaja prügi sorteerida ja asju taaskasutada.
.... oskab prügi sorteerida.
.... mõistab, et enda ja teiste asju tuleb hoida.
... teab nakkushaigusi ja seda, kuidas neisse võib haigestuda.
.... teab, miks vaktsineeritakse.
.... teab, kuidas aru saada, et oled haigestunud ja kuidas külmetushaigusi ravitakse.
.... teab, mis on allergia.
.... teab, kuidas traumad võivad tekkida.
.... oskab helistada päästeteenistusse ja abi kutsuda.
.... mõistab, et tuleb aidata, kui kellegagi midagi on juhtunud.
... teab, mis on tema tervisele hea, mis kahjulik.
.... saab aru, mida ta peaks veel tegema, et terve püsida.
... teab, kuidas käituda tulekahju häire korral.
.... oskab käituda rünnaku korral.
.... oskab oma koolimajast ja kodust evakueeruda.
.... oskab helistada päästeteenistusse.
... teab, kuidas looduses käituda.
.... oskab looduses olevaid ohtusid märgata ja vastavalt käituda.
... oskab ohutult matkata ja ujuda.
.... teab, kuidas õnnetuse korral käituda ja abi kutsuda.
... teab, kuidas ohuolukorras käituda.
.... teab, kuidas hoida end tervena.
... oskab põhjendada, miks reeglitest on vaja kinni pidada.

Hindamine üles

2. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus, kirjalikul tööl või eKoolis. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

II poolaastal tulevad hindamisele järgmised osaoskused:
* Tead Eesti Vabariigi sümboleid.
* Tead Eesti Vabariigi naaberriike, EV pealinna, hümni ja selle autoreid.
* Oskad nimetada presidenti ja peaministrit.
* Tead tähtsamaid rahvakalendri tähtpäevi ja nendega seotud kombeid.
* Oskad tuua näiteid traditsioonide kohta oma kodus ja koolis.
* Tead Eesti maakondi ja oskad nimetada Eesti suurimaid linnu.
* Oskad koostada oma nädalaplaani.
* Oskad leida erinevusi elu vahel tänapäeval ja vanasti.



Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Lisaks on:
* E- koolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.
* E-koolis on kasutusel ka kirjaliku töö puhul saavutatud punktide arv , mille puhul selgitusse on lisatud maksimumpunktid ja viide osaoskustele.

Konsultatsioon toimub esmaspäeviti kell 13.00- 13.45 ruumis 109.