0 kaarti!
Autor: Merle Tustit klassiõpetaja Kontakt: Merle.Tustit@nooruse.edu.ee |
Loodud: 22. märts 2017. a. kell 23.39
Muudetud: 23. märts 2017. a. kell 19.38
Õppeaasta: 2016/2017
Õppekava: Põhikooli õppekava, IV veerand
Kestvus: 1 tund nädalas
Loodusõpetust õppides kujunevad alusteadmised teiste loodusteaduslike ainete õppimiseks. Luuakse alus teadusliku mõtteviisi kujunemisele. Kujuneb loodusvaldkonnast huvituv inimene, kes märkab ja teadvustab keskkonnaprobleeme.
29.03.
Teraviljad - kordamine. lk 26- 29
05.04.
Koduloomad. lk 30- 33
12.04.
Lemmikloomad. lk 34- 37. Referaadi koostamine ühe kodulooma kohta.
19.04.
Kontrolltöö: teraviljad; kodu- ja lemmikloomad.
26.04.
Erinevad elupaigad: tiik ja järv lk 38- 41.
03.05.
Erinevad elupaigad: kallas lk 42-45.
10.05.
Erinevad elupaigad: raba ja niit. lk 46- 48
17.05.
Kontrolltöö: erinevad elupaigad: tiik ja järv, raba ja niit .
18.05.
Õppekäik Viidumäele.
24.05.
Kasvamine. lk 49- 51
31.05.
Projektipäevad.
Referaatide esitlemine.
Õpilane ...
* teab, et inimene on osa loodusest.
* teab teravilju ning oskab nimetada, mida neist valmistatakse.
* teab koduloomi ja nende eluviise.
* teab taimede ja loomade erinevaid elupaiku (tiik, järv, kallas, raba, niit)
Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Lisaks on:
* e- koolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.
* E-koolis on kasutusel ka kirjaliku töö puhul saavutatud punktide arv , mille puhul selgitusse on lisatud maksimumpunktid ja viide osaoskustele.
Konsultatsioon reedeti kell 13.00 - 13.45 ruumis 205.
Sel ajal saad:
1) Küsida õpetajalt abi või selgitusi teema kohta, mis on sulle raske.
2) Teha järgi puudumise tõttu tegemata töid.
3) Uuesti vastata halvasti tehtud tööd.