Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Loodusõpetus: 2b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Merle Tustit

klassiõpetaja

Kontakt: Merle.Tustit@nooruse.edu.ee

Loodud: 22. märts 2017. a. kell 23.39
Muudetud: 23. märts 2017. a. kell 19.38

Õppeaasta: 2016/2017

Õppekava: Põhikooli õppekava, IV veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Loodusõpetust õppides kujunevad alusteadmised teiste loodusteaduslike ainete õppimiseks. Luuakse alus teadusliku mõtteviisi kujunemisele. Kujuneb loodusvaldkonnast huvituv inimene, kes märkab ja teadvustab keskkonnaprobleeme.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

29.03.
Teraviljad - kordamine. lk 26- 29

05.04.
Koduloomad. lk 30- 33

12.04.
Lemmikloomad. lk 34- 37. Referaadi koostamine ühe kodulooma kohta.

19.04.
Kontrolltöö: teraviljad; kodu- ja lemmikloomad.

26.04.
Erinevad elupaigad: tiik ja järv lk 38- 41.

03.05.
Erinevad elupaigad: kallas lk 42-45.

10.05.
Erinevad elupaigad: raba ja niit. lk 46- 48

17.05.
Kontrolltöö: erinevad elupaigad: tiik ja järv, raba ja niit .

18.05.
Õppekäik Viidumäele.

24.05.
Kasvamine. lk 49- 51


31.05.
Projektipäevad.
Referaatide esitlemine.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane ...
* teab, et inimene on osa loodusest.
* teab teravilju ning oskab nimetada, mida neist valmistatakse.
* teab koduloomi ja nende eluviise.
* teab taimede ja loomade erinevaid elupaiku (tiik, järv, kallas, raba, niit)

Hindamine üles

Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Lisaks on:
* e- koolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.
* E-koolis on kasutusel ka kirjaliku töö puhul saavutatud punktide arv , mille puhul selgitusse on lisatud maksimumpunktid ja viide osaoskustele.

Konsultatsioon reedeti kell 13.00 - 13.45 ruumis 205.
Sel ajal saad:
1) Küsida õpetajalt abi või selgitusi teema kohta, mis on sulle raske.
2) Teha järgi puudumise tõttu tegemata töid.
3) Uuesti vastata halvasti tehtud tööd.