Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Inimeseõpetus: 5a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Ruth Jasmin

klassiõpetaja

Loodud: 20. märts 2017. a. kell 08.29
Muudetud: 6. aprill 2017. a. kell 14.24

Õppeaasta: 2016/2017

Õppekava: Põhikooli õppekava, IV veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

• õpib väärtustama tervise erinevaid aspekte;
• õpib väärtustama tervislikku eluviisi;
• õpib tundma end erinevates suhtlusolukordades;
• õpib hoiduma alkoholist, narkootikumidest ja suitsetamisest;
• õpib tundma psüühilisi ja füsioloogilisi muutusi murdeeas;
• õpib abistama end ja oma kaaslasi õnnetuste korral.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I nädal
Mittenakkushaigused õ lk 80-91, tööleht
II nädal
Käitumine õnnetusjuhtumi korral. Esmaabi põhimõtted.
III nädal
Esmaabi erinevates olukordades.
IV nädal
Esmaabi erinevates olukordades.
V nädal
Koduapteek. Kordamine.
VI nädal
KONTROLLTÖÖ
VII nädal
Keskkond ja tervis. Tervislik elukeskkond. Tervislik õpikeskkond.
VIII nädal
Keskkonna hoidmine. Tervis heaolu tagajana.
IX nädal
5.klasside laager
X nädal
Kokkuvõte õppeaastast. Tervist, suvi!

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilased teavad:
- õige käitumisega suurendad oma turvalisust ja vähendada kuriteo ohvriks sattumise võimalust
- uimastitetarbimisega seotud riske ja terviseprobleeme
- kuidas arendada sotsiaalseid ja enesekohaseid toimetulekuoskusi
- internetis olevaid ohuolukordi
- teavad nakkushaigusi ja mittenakkushaigusi, teavad, kuidas nendest hoiduda,inimese vaimset heaolu mõjutavaid tegureid

Hindamine üles

Hindamise eesmärk on toetada õpilase arengut, anda tagasisidet õpilase õppeedukuse kohta. Hindamine on süstemaatiline teabe kogumine õpilase arengu kohta, selle teabe analüüsimine ja tagasiside andmine. Hindamine on aluseks õppe edasisele kavandamisele. Hindamisel kasutatakse mitmesuguseid kujundava hindamise ja kokkuvõtva hindamise meetodeid, hindamisvahendeid ja -viise. Teadmiste ja oskuste hindamisel kasutatakse hindeid viiepallisüsteemis (kajastuvad eKoolis). Õppetegevuse vältel saab õpilane õpetajalt ka suulist või kirjalikku sõnalist tagasisidet.
Inimeseõpetuses (terviseõpetuses) hinnatakse õpilaste teadmisi ja nende rakendamise oskust, aga mitte hoiakuid.

Inimeseõpetuses pannakse poolaasta hinne II ja IV veerandi lõppedes õppeprotsessi käigus saadud hinnetest. Hinne kujuneb suulise küsitluse, töölehtede, iseseisvate (praktiliste) tööde, rühmatööde, tunnikontrollide ja kontrolltööde hinnetest.
Konsultatsioon ja järeltööde tegemine esmaspäeviti kell 13.00 ruumis 203
Konsultatsioon esmaspäeviti kell 13.00 ruumis 203

Hindelised tööd:
Hinne ,,5" pannakse 90 -100% punktisummast
,,4" ,, 75 - 89% ,,
,,3" ,, 50 - 74% ,,
,,2" ,, 18 -49% ,,
,,1" ,, alla 18% ,,

Õpilasel on kohustus ebaõnnestunud töö järele vastata 10 päeva jooksul. Õpilasele ja lapsevanemale meeldetuletuseks kajastub esitamata töö või sooritamata kontrolltöö eKoolis nullina. "0" asendub hindega pärast töö tegemist/ esitamist või "1"-ga, kui 10 päeva jooksul ei ole tööd järele vastatud.