0 kaarti!
Autor: Anneli Auväärt abiõpetaja, eesti keel teise keelena õpetaja Kontakt: Anneli.Auvaart@nooruse.edu.ee |
Loodud: 16. märts 2017. a. kell 07.58
Muudetud: 24. märts 2017. a. kell 17.31
Õppeaasta: 2016/2017
Õppekava: Põhikooli õppekava, IV veerand
Kestvus: 3 tundi nädalas
B-võõrkeele kui teise omandatava võõrkeele õpe võimaldab õpilasel laiendada oma suhtlemisvõimalusi ja kultuurilist silmaringi, tagab juurdepääsu teadmisallikaile ning loob eeldused vahetuks suhtlemiseks, toetab edasisi õpinguid ja tegevust ühiskonnas.
Põhikooli B-võõrkele õpetusega taotletakse, et õpilane:
1) saavutab keeleoskuse taseme,mis võimaldab tal igapäevastes suhtlusolukordades toime tulla;
2) huvitub võõrkeelte õppimisest ning nende kaudu silmaringi laiendamisest;
3) omandab oskuse märgata ja väärtustada erinevate kultuuride eripära;
4) tunneb erinevaid võõrkeelte õppimise strateegiaid ning oskab neid iseseisvalt kasutada;
5) huvitub õpitavat keelt kõnelevatest maadest ja nende kultuurist;
6) oskab kasutada eakohaseid võõrkeelseid teatmeallikaid (nt teatmeteosed, sõnaraamatud, internet), et leida vajalikku infot ka teistes valdkondades ja õppeainetes.
I NÄDAL (27.-31.03):
1. Kordame KT-ks: 9 tsükkel.
2. KONTROLLTÖÖ: 9.tsükkel. Tund 10a sõnad. - 28.03
3. Tund 10.a. Pühad. Lk.112-114
II NÄDAL ( 3.-7.04 ):
1.-2 Tund 10a. Pühad. Lk.112-114, TV.t.10a
3. Tund 10b. Numbrid 20-100. lk.115-116, TV.t.10b
III NÄDAL (10.-14.04):
1.-3 Tund 10v. Omastav kääne. Lk.116-119, Tv.t.10
IV NÄDAL (17. - 21.04):
1. Kordamine: 10 tsükkel.
2. KONTROLLTÖÖ: t10 tsükkel. Tund 11a sõnad. - 18.04
3. Tund 11a. Hakkame tegutsema. TV.11a, LK.121-122
V NÄDAL (24.-28.04):
1. Projektipäev.
2.-3. Tund 11b. Toiduained. Lk.123-125. TV.t.11b
VI NÄDAL (1.-5.05):
1. 1. mai.
2.-3. Tund 11v. Tegusõna minevik, nädalapäevade kordamine.Lk.125-128, TV.11v
VII NÄDAL (8. -12.05):
1. Kordamine: 11 tsükkel.
2. KONTROLLTÖÖ: 11 tsükkel. Tund 12a. Käskiv kõne. - 9.05
3. Tund 12a. Käskiv kõne. Lk.129-130. TV.12a.
VIII NÄDAL (15. -19.05):
1.-3. Tund 12b. Puuviljad ja marjad. Lk.131-132, TV.t.12v
IX NÄDAL (22.-26.05):
1.- 2. Tund 12v. Tegusõna minevik. Lk.133-136. Tv.12v.
3. Kordamine.
Õpilane:
1) saab õpitu piires aru igapäevastest väljenditest ja lühikestest lausetest;
2) oskab kasutada õpitud väljendeid ja lühilauseid IV veerandil läbitud teemadel: toiduained, puuviljad ja marjad;
3) reageerib adekvaatselt lihtsatele küsimustele ja korraldustele, oskab ise lihtsamaid küsimusi moodustada;
4) suudab mõista tuttaval keelematerjalil põhinevat õpetaja ja kaasõpilaste kõnet;
5) oskab kirjutada õpitud sõnu ja väljendeid ning koostada neist minidialooge;
6) oskab lugeda lihtsat dialoogi või adapteeritud teksti ja saab loetust aru;
7) omandab IV veerandil õpitud keeleteadmised: ,osastav kääne, käskiv kõne, tegusõna minevik ;
8) oskab õpetaja juhendamisel rakendada varem omandatud õpioskusi ja -strateegiaid;
9) oskab töötada õpetaja juhendamisel eesmärgistatult nii iseseisvalt, paaris kui rühmas;
10) oskab lugeda häälega, korrektse intonatsiooni ja hääldusega.
Tunnikontrollid, kodutööd, vastamised
3 kontrolltööd - 3 hinnet
Hindamisel kasutatakse kokkuvõtvat ja kujundavat hindamist. Kujundaval hindamisel lähtutakse õpilase arengu võrdlemisest tema eelneva tasemega, kokkuvõtva hindamise puhul võrreldakse õpilase saavutusi taotletavate õpitulemustega.
Igale tööle on üks järeltöö võimalus. Puudumiste korral tuleb kontrolltööd järele teha. Maha kirjutatud tööd hinnatakse hindega 1 ja ei kuulu parandamisele. Positiivse veerandihinde saamiseks võib olla vaid üks mitterahuldav hinne. Tööd tuleb parandada 10 päeva jooksul töö kättesaamise päevast.
Hindamisnormid:
hinne 5 - 100-90%
hinne 4 - 89-75%
hinne 3 - 74-50%
hinne 2 - 49-20%
hinne 1 - 19- 0%
Konsultatsioonid E kell 13.45-14.30 ruumis 410, järeltööd kokkuleppel